Renault Clio II 2002r EMBLEMAT KLAPY BAGAŻNIKA (6541519723)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
7,00 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Szprotawa, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Renault

opis




Pozostałe części do tego modelu

Emblemat klapy bagażnika z Renault Clio II z 2002 r.



Część sprawdzona, w pełni sprawna.



WERSJA EUROPEJSKA

KONTAKT:

881 762 221 -Darek


e-mail: jlinter@op.pl

Adres: JL Inter Sp. z o.o.

ul Sobieskiego 70

67-300 Szprotawa

Woj. Lubuskie

Formularz kontaktowy

Mapka dojazdu

DOSTAWA i PŁATNOŚĆ:

- Przedpłata poprzez PayU

- Przedpłata przelewem tradycyjnym

- Płatność przy odbiorze - Pobranie

Koszty dostawy podane są w zakładce "Dostawa i płatność"

Przesyłki pobraniowe oraz zapłacone przez PayU do godz 14-tej realizowane są zazwyczaj tego samego dnia.

ZWROTY:

Zakupiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w terminie 14-dni od otrzymania przesyłki. Szczegóły znajdują się w zakładce "Informacje od sprzedającego".

Paniusia

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Szprotawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Dodatkowe informacje

ODBIÓR OSOBISTY PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU. Wszelkie dodatkowe życzenia i pytania proszę zadawać przed zakupem. W przypadku przesyłki zagranicznej, proszę o wcześniejsze ustalenie kosztów wysyłki

Punkty odbioru

Szprotawa JLinter auto części wulkanizacja
sobieskiego 70
67-300 Szprotawa
woj. lubuskie

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Jl inter sp. z o.o.
Sobieskiego 70
67-300 Szprotawa
Dodatkowe informacje

Przedmioty sprzedawane przez naszą firmę objęte są przez nas gwarancją na okres 10 dni od daty zakupu po za wyjątkami zawartymi w opisach poszczególnych ofert. Gwarancja nie obejmuje przedmiotów elektronicznych. Gwarancja traci ważność w przypadku niefachowego montażu,brak naszych plomb a także w przypadku użycia rzeczy niezgodnie z jej przeznaczeniem. ZWROTY LUB REKLAMACJE ,BEZ NASZYCH ZNAKÓW NA PRZEDMIOCIE NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE (brak znaku uniemożliwi nam rozpoznanie przedmiotu, co spowoduje brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu)!!!!!!!!

 Reklamacje w pierwszej kolejności prosimy składać drogą meilową. W przypadku, gdy złożenie lub rozpatrzenie reklamacji drogą mejlową jest niemożliwe, wadliwy towar należy odesłać do siedziby firmy wraz z opisem usterki i wskazaniem żądań.   Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

 - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Zielonej Górze.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Jl inter sp. z o.o.
Sobieskiego 70
67-300 Szprotawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli w formie pisemnej na adres siedziby sprzedającego. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby sprzedającego. ZWROTY LUB REKLAMACJE ,BEZ NASZYCH ZNAKÓW NA PRZEDMIOCIE NIE BĘDĄ PRZYJMOWANE (brak znaku uniemożliwi nam rozpoznanie przedmiotu, co spowoduje brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu)!!!!!!!! Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku wykonania zamówionej przez Kupującego usługi, koszt wykonania tej usługi nie podlega zwrotowi. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
Jlinter
98,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

2707

 

51

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 881 762 221
  • 794 343 326
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

JL Inter sp. z o.o.

Bema 2/9

67-300 Szprotawa

881 762 221

794 343 326

Pozostałe informacje

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość- 14 dni

Gwarancja rozruchowa - 14 dni