RĘKAWICZKI ZIMOWE CIEPŁE JEŻE SŁODKIE PEŁNE (6541781979)

10 osób kupiło 11 par
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
13,37 zł
z 135 par
Koszty dostawy
  • Rosja 0,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Niemcy 15,00 zł
  • lokalizacja: Chiny
  • czas wysyłki: do 21 dni
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: uniwersalny
  • marka: Inna marka
  • materiał : inny materiał
  • rodzaj: jednopalczaste
  • kolor: czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie fioletu, odcienie szarości i srebra, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie czerwieni, odcienie różu, inny kolor
e-mail: dkm.allegro@o2. pl
DKM allegro

jest nowym kontem przeznaczonym specjalnie do minimalizowania ceny zakupów poprzez szeroki zakres możliwości współpracy międzynarodowej z minimalizacją pośredników.

Rękawiczki

Zasada działania

W Twoim imieniu DKM składa zamówienie bezpośrednio u zagranicznego kontrahenta, z którym ma podpisaną umowę o współpracy na zasadach dropshippingu, więc stajesz się bezpośrednim importerem.

Zatrzymujesz w kieszeni pieniądze, które normalnie idą na marże narzucane przez dystrybutorów, hurtownie, sklepy.

Towar jest wysyłany bezpośrednio do Ciebie.

Wysyłany jest z zagranicy więc przesyłka dochodzi w terminie 7-40 dni roboczych.

Masz pewność, że otrzymasz towar taki jaki jest w opisie. Jeśli przesyłka nie dojdzie lub towar będzie niezgodny z opisem, otrzymujesz zwrot pieniędzy. Działa to na zasadzie Escrow - czyli zagraniczny kontrahent nie dostanie pieniędzy do czasu, aż nie potwierdzisz, że wszystko z towarem jest ok (czas zabezpieczenia dwa miesiące).

Zamówiony towar powinien być na użytek własny, bądź najbliższych, nie w celach obrotu gospodarczego.

  • Opis:
    materiał: 70% bawełna, 30% poliester
    wiek: uniwersalny
    kolory: czarne, bezowe, fioletowe, szare, czerwone, różowe

    Prosimy podać informację która para ma zostać wysłana. Bez podania zostanie wysłana nr 1.

Jeśli zależy na czasie - zamów z wysyłką z Polski.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Niemcy 15,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Wielka Brytania 15,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Czechy 15,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Irlandia 15,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
Rosja 0,00 zł
kolejna sztuka: 10,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Towar dostarczany z zagranicznego magazynu, czas przesyłki od 7 do 40 dni roboczych.

dane sprzedawcy

DKM allegro jest kontem przeznaczonym specjalnie do minimalizowania ceny zakupów poprzez szeroki zakres możliwości współpracy międzynarodowej z minimalizacją pośredników. Na życzenie Klientów wiele towarów jest również dostępnych z magazynu w Bydgoszczy - zawsze spójrz na lokalizację - towar jest wysyłany z miejsca z nią zgodnego. Preferujemy wpłaty przez PayU, ale jeśli ktoś jest tradycjonalistą: 16 1020 1475 0000 8002 0238 4287 John Smith Sp. z o.o. ul. Ludwikowo 7 /110 85-502 Bydgoszcz w tytule należy podać nick Allegro.

kontakt

  • 691 972 722
    Obsługa zamówień. 10.00-18.00 w dni powszednie. Preferowany jest kontakt mailowy.
  • 792 01 05 09
    Zapytania techniczne. 10.00-18.00 w dni powszednie. Preferowany jest kontakt mailowy.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca Kupującemu koszt najtańszej z proponowanych przesyłek, koszt odesłania od Kupującego do Sprzedawcy pokrywany jest przez Kupującego. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Reklamacje najczęściej rozpatrywane są na podstawie przesłania filmu pokazującego problem (95% wszystkich). W sytuacjach niejasnych lub dotyczących towaru znacznej wartości (wg uznania Sprzedającego) może wystąpić potrzeba odesłania towaru do magazynu zgodnego z lokalizacją wskazaną na aukcji (jeśli lokalizacja Chiny, Sprzedający podaje dokładny adres do odesłania). Koszt odesłania pokrywa Kupujący, koszt wysyłki nowego (naprawy nie występują) towaru do Kupującego pokrywa Sprzedający.

pozostałe informacje

BEZZWŁOCZNIE POINFORMUJ NAS JEŚLI PACZKA NIE DOSZŁA W CIĄGU 30 DNI (ZAMÓWIENIA Z ZAGRANICY) Zakup z polskiego magazynu (lokalizacja: Bydgoszcz): - pełna faktura VAT - możliwy odbiór osobisty - wiele przedmiotów w jednej przesyłce (jeden koszt dostawy za wszystkie przedmioty) - możliwość wysyłki za pobraniem (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym) Zakup z zagranicznego magazynu (lokalizacja: Chiny): - Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego wycofania do momentu otrzymania towaru i przeprowadzenia procedury zwrotu - Przesyłka trwa od 7-40 dni (zazwyczaj ok 20 dni - 70% przesyłek) - Po 10 dniach od zakupu można wystąpić o numer nadania oraz informacje trackingowe - Jeśli towar nie dotrze w ciągu 30 dni należy bezwzględnie zgłosić ten fakt do DKM. - Jeśli otrzymany towar różni się od zamawianego należy to bezzwłocznie zgłosić do DKM - Jeśli paczka nie doszła w gwarantowanym czasie przesyłka zostaje wznowiona lub następuje zwrot wpłaconej kwoty. - Koszty wysyłek sumują się, ponieważ towary są nadawane z różnych magazynów Jeśli nie jesteś pewien w jakiej formie kupić, albo jaki przedmiot będzie odpowiedni - napisz. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z regulaminem (dotyczy wyłącznie zamówień z magazynów zagranicznych): http://dkmbydgoszcz.pl/REGULAMIN.pdf Informacje dodatkowe zgodne z art. 21 Ustawy o prawach konsumenta: Organ Rejestrowy Spółki: XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego w Bydgoszczy Adres reklamacji: zgodnie z podanym powyżej lub zgodnie z informacjami podanymi w "reklamacje" Obowiązek dostarczenia bez wad: -DKM- zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Uszkodzenia przez pocztę lub kurierów nie są zależne od -DKM- i podlegają reklamacją u przewoźników. Jeśli towar posiada wadę, która nie została pomimo staranności nie została zauważona, -DKM- wymieni produkt na produkt pozbawiony wad w pełni na swój koszt. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.