Rękawice offroad SHIFT WHIT3 Air Black 2018 r. XXL (6931008611)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
109,00 zł
z 3 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: XXL
  • typ: cross / Enduro
  • rodzaj: męskie
  • producent: Shift

Rękawice Shift Whit3 Air Black

109zł

Wysyłka w 24h
Model: WHIT3 Air
Kolor: Czarny
Rozmiar: XXL
Typ: Cross/Enduro
Rodzaj: Męskie
Materiał:

Clarino

Opis przedmiotu


  • Wewnętrzna cześć dłoni wyściełana jest syntetycznym materiałem Clarino® dla zwiększenia komfortu i wytrzymałości, zachowuje on miękkość nawet przy najwyższej wilgotności
  • Wierzchnia część dłoni wykonana z oddychającego i elastycznego materiału dla zapewnienia odpowiedniego przepływu powietrza i komfortu
  • Krój rękawic ze wstępnie zagiętymi palcami zwiększa komfort jazdy i dopasowanie do manetki
  • Wykonane z odpornego na ścieranie i zniekształcenia TPR ochraniacze palców, zadbają o Twoje bezpieczeństwo
  • Zapinane na rzep

Galeria produktu


Motormind Agata Nowak
Hetmańska 15,
61-451 Poznań
nip 7831542670

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego sklepu stacjonarnego.

Infolinia czynna w godzinach funkcjonowania sklepu.

MILLENNIUM

70 1160 2202 0000 0001 5888 7678

Pobierz formularz:

Motormind 2017. Wykonanie fresh1.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Niemcy 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Wielka Brytania 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Czechy 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni roboczych
Irlandia 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Słowacja 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Szwecja 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni roboczych
Holandia 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Litwa 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Białoruś 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Norwegia 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Ukraina 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-9 dni roboczych
Włochy 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Francja 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Belgia 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni roboczych
Dania 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Hiszpania 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni roboczych
Austria 55,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni roboczych
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

UWAGA!! UWAGA!! UWAGA!! UWAGA!!

ADRES SKLEPU STACJONARNEGO i ODBIORÓW OSOBISTYCH:

MOTORMIND

HETMAŃSKA 15,

60-254 POZNAŃ

Sprzedaż prowadzona jest przez firmę Motormind Agata Nowak wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności : ul. Osinowa 2b/7, 61-451 Poznań, NIP 7831542670

kontakt

  • poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 16:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

REKLAMACJA PRODUKTU     


Podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną  lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art.  556-576 Kodeksu Cywilnego).    

Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć  Klientowi Produkt bez wad. 

   

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 

pisemnie na adres: ul. Osinowa 2b/7, 61-451 Poznań   

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@motormind.pl;   

Adres do dostarczenia produktu:


Motormind

Hetmańska 15

60-254 Poznań

tel: 694 036 400

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie  reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania  sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz  (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i  przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w  zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na  skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.    


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji  Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany  rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,  określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie  ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa  się, że żądanie to uznał za uzasadnione.    


Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Hetmańska 15, 60-254 Poznań.  W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu  ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub  sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby  nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt  Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.     


 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR


 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości  skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do  tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.   


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email:  kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1,  Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy  konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów  konsumenckich.

  

Konsument posiada następujące przykładowe  możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji  i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego  polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie:  http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego  rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na  miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz  (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem  porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00,  opłata za połączenie wg taryfy operatora).  


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma  ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę  internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).   

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Motormind Sklep Motocyklowy
Hetmańska 15
60-254 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

Konsument, który  zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8  Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed  jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na  przykład:
 


pisemnie na adres: ul. Osinowa 2b/7, 61-451 Poznań;
 


w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@motormind.pl
 


Przykładowy wzór formularza odstąpienia od  umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
 


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
 


dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca  wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np.  Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub  wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku  umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno,  partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu,  partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów  przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
 


dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
 


W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
 


Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania  oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi  wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu  (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta  sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu  takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że  konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże  się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy  użyciu karty płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy  przypisany do karty płatniczej, za pomocą której dokonano zapłaty.  Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia  przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które  zdarzenie nastąpi wcześniej.
 


Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił  od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie  upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy  odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na  adres: ul. Hetmańska 15 60-254 Poznań.
 


Konsument ponosi odpowiedzialność za  zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania Produktu.
 


Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
 


Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy  Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie  Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 


Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
 


W przypadku Produktu  będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta -  rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument,  który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego  żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili  odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do  zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie  ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne,  podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego  świadczenia.
 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
 


(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca  wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został  poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu  świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w  której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad  którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem  świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według  specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji  publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych  niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów,  gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi,  sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres  świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są  zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia  rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie  prawa odstąpienia od umowy.
 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Motormind Agata Nowak
Hetmańska 15
60-254 Poznań
PL
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJA PRODUKTUPOZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR



Podstawa i zakres odpowiedzialności  Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną  lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami  prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art.  556-576 Kodeksu Cywilnego).   


Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć  Klientowi Produkt bez wad. 

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:   
 pisemnie na adres: ul. Osinowa 2b/7, 61-451 Poznań   


w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@motormind.pl;  


Zaleca się podanie przez Klienta w opisie  reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu  reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania  sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub  oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz  (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i  przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w  zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na  skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu  reklamacji.  


 Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji  Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany  rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny,  określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie  ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa  się, że żądanie to uznał za uzasadnione.   


Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Hetmańska 15, 60-254 Poznań.  W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu  ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub  sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby  nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt  Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.     
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości  skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów  rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do  tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.  


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email:  kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1,  Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy  konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów  konsumenckich.   


 Konsument posiada następujące przykładowe  możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji  i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego  polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie:  http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego  rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na  miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz  (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem  porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801  440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00,  opłata za połączenie wg taryfy operatora).  


 Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr  dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów  pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma  ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę  internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i  przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu  dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy  sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie  samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i  Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).