RĘKAWICE OCHRONNE ROBOCZE NDRACO ROZM 10 (6541377802)

9 osób kupiło 143 pary
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1,06 zł
z 9485 par
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: łazy
  • czas wysyłki: natychmiast

RĘKAWICE

NDRACO

CZARNO-SZARE

ROZMIAR 10

- rękawice wykonane z dzianiny

- powlekane gumą o porowatej strukturze

- odporne na ścieranie i rozdarcia

- chropowata struktura zapewnia doskonałą chwytność

- zakończone są ściągaczem

- nie kurczą się w kontakcie z wodą

- elastyczne dzięki czemu łatwo dopasowują się do dłoni

- stosowane w budownictwie

- pakowane po 12 par

Zgodne z normą EN388

WYSTAWIAMY FV VAT ORAZ PARAGON

POSIADAMY DUŻE ILOŚCI NA STANIE

Wysyłka realizowana jest w ciągu 48h od zaksięgowania wpłaty.
Od poniedziałku do piątku 8-15.

Możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy
F.H.Sobieski, Aneta Sobieska, Al.Krakowska 227 05-552 Łazy
tel.22 720 39 58 kom.732 852 409

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

Przesyłki do 31 kg
-przedpłata 16zł
-pobranie 22zł
Odbiór osobisty w siedzibie firmy

Przelew Bank Zachodni WBK
57 1090 2590 0000 0001 2307 0146.
Przesyłka pobraniowa.

+48 22 720 39 58
kom.732 852 409
bhp.lazy@gmail.com
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 240
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 240
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 732 852 409
    czynne od poniedziałku do piątku 9:00-15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r.o ochronie praw konsumentów ( Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 poz.827 ) klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie pocztą elektroniczną na w.w. adres email, bądź pisemnie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zapisane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, zatem stosuje się je wyłącznie w przypadku sprzedaży przedmiotu osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko w przypadku braku uszkodzeń i śladów użytkowania, oraz gdy będzie odesłany w pełni kompletny, z dołączonym dokumentem potwierdzającym zakup. Do zwrotu należy dołączyć numer konta bankowego, na które ma zostać dokonany zwrot. Zwracany towar powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu. Nie odbieramy paczek przez nas nie zamówionych oraz paczek wysłanych na nasz koszt. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: imię, nazwisko, login Allegro, adres, datę

reklamacje

W przypadku gdy Klient chciałby zgłosić reklamację, należy: - przesłać zgłoszenie na adres mailowy: bhp.lazy@gmail.com wysłać pisemnie na adres: F.H Sobieski ANETA SOBIESKA AL.KRAKOWSKA 227 05-552 ŁAZY Warunki zgłoszenia REKLAMACJI: 1 Wszystkie produkty dostępne są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. 2.Zwracany towar należy odesłać na koszt własny. 3.Dział obsługi klienta nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem. 4.Reklamacje dotyczące widocznych uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności kuriera, protokołu reklamacyjnego (podczas odbioru przesyłki). 5 Nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia lub kradzież spowodowane podczas transportu. 6.Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.O jej wyniku, klient będzie informowany drogą elektroniczną, telefonicznie lub pocztą tradycyjną. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt kupującego. 7.Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznano żądania za uzasadnione. 8.Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca. 9. Do przesyłki należy dołączyć paragon (oryginał) lub kserokopię faktury VAT,oraz informację ad reklamowanego przedmiotu ze wskazaniem żądania Kupującego. Należy również podać: nick z Allegro, dane adresowe oraz numer konta bankowego. 10 Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci 11.Sprzedawca udziela 3-miesięcznego okresu gwarancyjnego na wszystkie przedmioty znajdujące się w sklepie. F.H Sobieski Aneta Sobieska, Al.Krakowska 227 05-552 Łazy , nr Nip 836-141-34-20, Regon 017401450

pozostałe informacje

UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!UWAGA!!!!!!!! Osobom niezarejestrowanym oraz bez pełnej aktywacji konta, nie wysyłamy paczek "za pobraniem"! Zamówienia z w.w. kont z takim wyborem przesyłki - będą przez nas ignorowane! REGULAMIN 1.Regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży asortymentu dostępnego dla klienta poprzez bhp-lazy i stronę internetową www.bhprobocze.pl 2. Podmiotem prowadzącym sprzedaż jest Centrum Bhp Sobieski, Aneta Sobieska, Al.Krakowska 227 05-552 Łazy , nr Nip 836-141-34-20, Regon 017401450. 3.Sklep jest dostępny za pośrednictwem sieci Internet pod adresem : http://www.bhprobocze.pl 4. Osoba składająca zamówienie zamówienie zwana jest w dalszej części regulaminu " klientem". 5. Ceny towarów prezentowanych w sklepie są cenami brutto zawierają podatek Vat. 6. Dokonując zamówienia klient oświadcza, iż akceptuje treść regulaminu, warunków płatności, cennika przesyłek kurierskich, realizacji dostaw , zwrotów towarów, gwarancji i reklamacji oraz zasad konserwacji. 7. Warunkiem przyjęcia do realizacji złożonego zmówienia jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz zamówienia powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę firmy, nip, adres ( dane do faktury ), telefon, e-mail, sposób płatności, kuriera, w uwagach adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres podany do wystawienia faktury. 8. Każde zamówienie jest potwierdzone przez dział obsługi klienta drogą e-mail. Informujemy klienta o prawie odstąpienia od zamówienia i prawie zwrotu towaru do momentu ostatecznej akceptacji. 9. Zamówienia realizowane są w całości, niema możliwości domówienia towaru innego niż w zamówieniu po ostatecznej akceptacji i przekazaniu towaru do wysyłki. 10. Zamówienia elektronicznie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 14 oraz złożone w soboty,niedzielę i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym. 11. W przypadku wystąpienia chwilowego braku towaru lub wystąpienia innego problemu uniemożliwiającego realizację zamówienia, dział obsługi skontaktuje się z klientem w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia. Jeśli skontaktowanie się z klientem jest niemożliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, takie zamówienie traci moc. 12. Zamówienie zrealizowane ( towar został wysłany ) nie może być anulowane. 13. Klient ma możliwość uzyskania korzystnego rabatu w zależności od aktywności zakupów i wysokości obrotów. Szczegółowych informacji udziela pracowni obsługi sklepu. 14. Warunki płatności muszą być zaakceptowane przez klienta. Podstawową formę płatności jest gotówka przy odbiorze towaru oraz przedpłata na podstawie otrzymanej faktury pro forma na konto firmy:Centrum Bhp Sobieski: Bank Zachodni WBK S.A. Numer konta: 57 1090 2590 0000 0001 2307 0146. 15. Wysyłka towaru lub odbiór następuje po wpłynięciu pełnej kwoty na konto firmy Centrum Bhp Sobieski. 16. Brak zapłaty w terminie 3 dni od daty wystawienia faktury pro forma skutkuje anulowaniem zamówienia i rezerwacji zamówienia. 17. Opłatę za przesyłkę pokrywana jest przez klienta. Opłata ta jest wyliczona na podstawie wagi i gabarytów zamówionego towaru. 18. Zamówiony towar wysyłany jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej Siódemka lub Poczty Polskiej 19 Istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w magazynie firmy: F.H.Sobieski w dniach od poniedziałku do piątku: w godzinach: 9.00-15.00. 20. Dostawa towaru do klienta następuje w ciągu 48 godzin od momentu wysyłki.