Rękawice motocyklowe SHIMA ONE BLACK r. L (6999603284)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,99 zł
z 21 par

Rozmiar:

Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Allegro Kurier InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska darmowa
Zakupy od 400 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Piotrków Trybunalski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: L
  • typ: turystyczne / Miejskie
  • rodzaj: męskie
  • marka: Shima

opis

Rękawice motocyklowe SHIMA ONE BLACK Rozmiar L

Krótkie rękawice męskie ONE wyposażone zostały w protektor kostkowy oraz panele wzmacniające, znajdujące się po wewnętrznej stronie rękawicy. Tkanina wierzchnia zapewnia wysoki poziom wentylacji. Model ONE został dodatkowo wyposażony w pasek ułatwiający zakładanie oraz ściąganie rękawicy. Produkt polecany do jazdy w ciepłe i upalne dni.

Koniec z banałem

Model rekawiczek męskich ONE charakteryzuje się prostym, stylowym i bezkompromisowym podejściem do tematu ochrony dłoni motocyklisty. Tu nie ma zbędnych gadżetów. Przekonaj się sam, że te rękawiczki to jedyna rzecz jakiej potrzebujesz, aby aktywnie spędzić lato w mieście!

Docenisz minimalizm

Rękawiczki wykonano z materiału, który świetnie dopasowuje się do dłoni. Jest niezwykle lekki, a jednocześnie odporny na przetarcia i rozdarcia. Jego konstrukcja i splot charakteryzują się świetną cyrkulacją powietrza, co z pewnością docenicie podczas upalnych dni. Rękawiczek praktycznie nie czuć na dłoniach podczas jazdy, a to zapewnia doskonały kontakt z motocyklem. Prosty krój wzbogacono o stylowe wstawki kolorystyczne fluo nadające charakteru rękawiczkom. Do wyboru również model czarny oraz czarno - szary.

Bez kompromisów

Na pierwszy rzut oka w tym modelu nie widać protektorów. Kostkowy, twardy ochraniacz ukryto bowiem pod warstwą materiału. W newralgicznych miejscach, dla lepszej ochrony dłoni, znajdziecie panele wzmacniające. Mimo krótkiego kroju nie zabrakło miejsca na rzep do spięcia rękawic oraz specjalny pasek ułatwiający zakładanie.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar rękawic?

  • zmierz obwód dłoni tak jak pokazano w tabeli
  • dopasuj odpowiedni dla siebie rozmiar rękawic kierując się pomiarem obwodu dłoni
  • wybierz rozmiar z opcji wyboru pod "cena kup teraz" u góry strony
  • masz 14 dni na wymianę lub zwrot towaru jeżeli okaże się nietrafiony

Kupując u nas otrzymujesz:

  • produkt oryginalny z Polskiej sieci dystrybucji
  • paragon lub Fakturę VAT
  • gwarancję 24 miesiące
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Piotrków Trybunalski, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u FHU-Mati za co najmniej 400,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
darmowa
kolejna sztuka
darmowa
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Motoprym
Plac Czarnieckiego 6/7
97-300 Piotrków Trybunalski
woj. łódzkie
email: sklep@motoprym.pl
tel.: 530922822

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    74 1020 3958 0000 9802 0150 5668
    46124031581111001050874120

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Okres gwarancji dla przedsiębiorców 12 miesięcy

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Motoprym
Plac Czarnieckiego 6/7
97-300 Piotrków Trybunalski
Dodatkowe informacje

 Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane  przez  nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu  wady  sprzedanego  przez  nas  Towaru  oraz  Twoich  uprawnień  związanych  z reklamacją na podstawie ustawowej –z tytułu rękojmi.  


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację –w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień.  Pamiętaj,  że  wykonanie  uprawnień  z  gwarancji  nie  wpływa  na  naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 


Podstawa   i   zakres   naszej  odpowiedzialności  za  wady  Towaru  z  tytułu  rękojmi  jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami   ustawy   z   dnia   27   lipca   2002  r.  o  szczególnych  warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.).  


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna  Towaru  zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmyodpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 


Reklamację możesz złożyć na przykład:  

  • pisemnie na adres: ul. Plac Stefana Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski;  
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@motoprym.pl; 

 W  opisie  reklamacji  podaj:

  • informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w  szczególności  rodzaju  i  daty  wystąpienia  wady;  
  • żądanie  sposobu  doprowadzenia produktu  do  zgodności  z  umową  sprzedaży  lub  oświadczenie  o  obniżeniu  ceny  albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (
  • swoje  dane  kontaktowe –ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć Towar wadliwy na adres: ul. Plac Stefana Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje.  


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni 

kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe  informacje  dotyczące  możliwości  skorzystania  przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email:kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy  1,  00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom  w  sprawach  dotyczących pozasądowego  rozwiązywania  sporów konsumenckich.  Konsument  posiada  następujące  przykładowe  możliwości  skorzystania  z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego(więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu  do  wojewódzkiego  inspektora  Inspekcji  Handlowej  (więcej  informacji  na  stronie  inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę);  oraz  (3)  pomoc powiatowego  (miejskiego)  rzecznika  konsumentów  lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja  Konsumentów,  Stowarzyszenie  Konsumentów  Polskich).  Porady  udzielane  są między  innymi  mailowo  pod  adresem  porady@dlakonsumentow.pl  oraz  pod  numerem infolinii  konsumenckiej  801  440  220  (infolinia  czynna  w  Dni  Robocze,  w  godzinach  8:00 

-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod  adresem http://ec.europa.eu/consumers/odrdostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania  sporów  pomiędzy  konsumentami  i  przedsiębiorcami  na  szczeblu unijnym  (platforma  ODR).  Platforma  ODR  stanowi  interaktywną  i  wielojęzyczną  stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej  platformy  lub  pod  adresem  internetowym  Urzędu  Ochrony  Konkurencji  i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Motoprym
Plac Czarnieckiego 6/7
97-300 Piotrków Trybunalski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  


  • pisemnie: ul. Plac Stefana Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski; 
  • mailowo: sklep@motoprym.pl;  

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


Bieg terminu do odstąpienia od umowy

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: (A) dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) –od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony –od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; (B) dla pozostałych umów –od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres:   ul. Plac Stefana Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski.  

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (zwyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do  chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


Możliwe koszty odstąpienia od umowy

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.Dodatkowo jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy

Prawo  odstąpienia  od  umowy  zawartej  na  odległość  nie  przysługuje  konsumentowi  w odniesieniu do umów: (1) świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych  potrzeb;  (3)  w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na  ochronę  zdrowia  lub  ze  względów higienicznych,  jeżeli  opakowanie  zostało otwarte  po  dostarczeniu;  (5)  w  której  przedmiotem  świadczenia  są  Towary,  które  po dostarczeniu,  ze  względu  na  swój  charakter,  zostają  nierozłącznie  połączone  z  innymi rzeczami; (6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (7) dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (8) dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym,  jeżeli  spełnianie  świadczenia  rozpoczęło  się  za  wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po  poinformowaniu  go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
FHU-Mati
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

1934

 

8

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 530922822
  • 793821017
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta FHU-MATI jest DAWID BOGDZIEWICZ prowadzący

działalność gospodarczą pod firmą FHU MATI DAWID BOGDZIEWICZ NAZWA SKRÓCONA FHU MATI wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw

gospodarki, posiadający: adres miejsca wykonywania działalności ul. Lipowa, nr

167 lok. 4, 97-400 Bełchatów i adres do doręczeń: ul. Plac Stefana

Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski, NIP 7712412493, REGON 100759236.

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie  sprawę  jak ważne  jest  zaufanie  i  bezpieczeństwo  zakupów ,  dlatego  też  rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas  działalności.  Poniżej  z najdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i  Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich  uprawnień  jako  Kupującego.  Szczegółowe  informacje  dotyczące  danego  Towaru  oraz  Transakcji znajdziesz k ażdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych  cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.  

Pamiętaj, że  jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować  korzystając z danych podanych na wstępie.

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający  FHU-MATI

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli  poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje  znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „ Regulamin ” na  stronie Allegro

Niniejsze informacje skierowane są z arówno do konsumentów, jak i innych podmiotów  zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących  jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY

Informacje dotyczące płatności

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „ Płatność ”

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu  nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma  jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego  pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi  inaczej):  

  • w przypadku  wyboru  przez  Ciebie  płatności  przelewem  albo  płatności  za  pomocą  systemu  PayU ,  jesteś  zobowiązany do dokonania płatności w  terminie  7  dni  kalendarzowych od  dnia  zawarcia  umowy sprzedaży,  
  • w przypadku wyboru przez Ciebie  płatności za pobraniem przy odbiorze  przesyłki albo  płatności gotówką przy odbiorze osobistym , jesteś zobowiązany do dokonania  płatności przy odbiorze przesyłki .

Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji zn ajdziesz w jej opisie,  w tym w zakładce „ Dostawa ”

Dostawa Towaru dostępna jest  jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej .

Sposoby  dostawy  Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru  Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:  

  • przesyłka pocztowa, 
  • przesyłka pocztowa pobraniowa, 
  • przesyłka kurierska, 
  • przesyłka kurierska pobraniowa, 
  • przesyłka paczkomatowa, 
  • odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Plac Stefana Czarnieckiego 6/7 97-300 Piotrków Trybunalski – w dni robocze w godzinach od 10:00 do 16:00.

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie  7 dni roboczych , chyba że w opisie  danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w  następujący sposób: 

  • w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. 
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez  Ciebie  – w  przypadku  wyboru  przez Ciebie  odbioru  osobistego  Towaru , Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie  2  dni  roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu  term inu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: 

  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego. 
  • w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika). 

Administrator danych osobowych 

Administratorem    danych    osobowych  Kupujących  biorących  udział  w  Transakcjach Sprzedającego  jest  Sprzedający  (dokładne dane  Sprzedającego  podane  są  w zakładce  Informacje o Sprzedającym ). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy  Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzan e zgodnie z ustawą o ochronie danych  osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający  zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych  powszechnie obowiązujących przepisów.

Cel zbierania danych i odbiorcy danych  

Dane  osobowe  Kupujących  przetwarzane  są  wyłącznie  w  celach  związanych  z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego . Podstawą przetwarzania danych osob owych Kupującego  jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie  działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego  mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej  zgodzie  przez  Kupującego.  W  przypadku  Kupującego,  który  korzysta  ze sposobu  dostawy  przesyłką  pocztową  lub przesyłką kurierską , Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu  przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesy łki na zlecenie Sprzedającego.

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej  osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych  w  zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można  przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres  Sprzedającego wskazany na wstępie. 

Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie  danych  osobowych  przez  Kupującego  jest  dobrowolne,  aczkolwiek niepodanie  wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i  zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub za warcia  umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub  udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 

Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodni e z prawem polskim i w języku polskim.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem,  bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona  - zarówno w ramach pojedynczego  roszczenia , jak również za wszelkie roszczenia w sumie  - do wysokości zapłaconej lub należnej  ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność  w  stosunku  do  Kupującego  nie będącego  konsumentem  tylko  za  typowe  szkody  przewidywal ne  w  momencie zawarcia  umowy  i  nie  ponosi  odpowiedzialności  z  tytułu  utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować  korzystając z danych kontaktow ych podanych na wstępie.