Rejestrator jazdy Mikavi PQ2 GPS DUAL 2 kamery (6912190681)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
499,00 zł
z 1000 sztuk

kolor/wzór:

Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • PACZKA W RUCHu gratis
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • lokalizacja: Rzeszów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozdzielczość: Full HD
  • marka: Inni producenci
  • informacje dodatkowe: aparat, automatyczny start, czujnik ruchu, czujnik wstrząsów, dwie kamery, GPS, HDR/WDR, kodek H.264, nagrywanie dźwięku, wyświetlacz

17 250 94 34 515 200 068 allegro@apollo.pl





Makavi PQ2 GPS Dual

Kod produktu: pq2_gps_dual
  • Procesor Novatek 96655
  • 2 kamery
  • Rozdzielczość nagrywania przód:1920×1080p; tył:1280×720p
  • Wyświetlacz 2.4” LCD
  • Wbudowany GPS
  • Obiektyw szklany, 6-soczewkowy
  • Szeroki kąt widzenia obiektywu 150°/130°
  • Wbudowana bateria 250 mAh
  • WDR
  • Przycisk SOS
  • Nagrywanie w pętli
  • G-sensor


Opis | Specyfikacja | Galeria | Gwarancja

Opis produktu

do góry

Rejestrator jazdy Makavi PQ2 GPS Dual
Twój asystent na drodze

Specyfikacja techniczna

do góry
Producent Mikavi
Procesor Novatek 96655
Rozdzielczość nagrywania video Kamera przednia: Full HD 1920×1080p / 30 fps
Kamera tylna: 1280×720p / 30 fps
Matryca Sony IMX323 (2 Mpix)
Wyświetlacz 2.4” LCD
Obiektyw Szklany
6-soczewkowy
Kąt widzenia kamery Kamera przednia: 150°
Kamera tylna: 130°
Obsługa kart pamięci microSD do 64 GB
Złącza micro SD
mini USB
AV OUT
mini HDMI
Automatyczne uruchamianie Tak
Automatyczne wyłączanie Tak
Nagrywanie w pętli Tak (1, 3, 5 min)
Detekcja ruchu Tak
G-Sensor Wbudowana detekcja wstrząsów
Funkcje dodatkowe WDR
Wbudowany moduł GPS
Znacznik czasu
Mikrofon Tak
Głośniki Tak
Zasilanie Wbudowana bateria 250 mAh
Wymiary 66 × 82 × 31 mm
Waga 110 g
Dołączone akcesoria Ładowarka samochodowa 12/24V
Kabel USB
Uchwyt na szybę
Moduł GPS
Gwarancja 24 miesiące (gwarancja producenta)

Galeria

do góry

Gwarancja i zwroty

do góry
  • Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
  • Gwarancja producenta 24-miesiące pozwoli Ci spać spokojnie!
  • Dajemy Ci pełne prawo do rezygnacji z dokonanego zakupu (bez podania przyczyny) w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  • U nas masz pewność, że kupujesz sprzęt z pełnym wsparciem serwisowym.

Dlaczego my

do góry

NAJLEPSZA CENA

ZADOWOLENI KLIENCI

WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE

Dbając o Twoją satysfakcję z zakupów zawsze staramy się oferować produkty w najlepszych cenach. Dajemy Ci najbardziej atrakcyjne okazje.
Posiadamy 99.9% pozytywnych komentarzy od tysięcy zadowolonych klientów. 15 lat doświadczenia na rynku pozwoliło na na zdobycie pozycji lidera sprzedaży wiodących marek.

FACHOWA OBSŁUGA

MOŻLIWOŚĆ ZWROTU

Dzięki doskonałej Obsłudze zawsze możesz liczyć na fachowe doradztwo zarówno przed zakupem jak i po dokonanej transakcji. Gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu w ciągu 14 dni bez zbędnych pytań.

Wysyłki i odbiory

do góry
Fakturę VAT wysyłamy mailowo
Odbiór osobisty nic nie kosztuje!
Wysyłki kurierskie realizuje DPD
Fakturę VAT wysyłamy do Ciebie drogą elektroniczną. Do wszystkich transakcji dołączamy dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura).
Wylicytuj produkt i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu Apollo.

W trosce o Twoje zamówienie współpracujemy z najlepszymi. Zamówienia kurierem wysyłamy za pośrednictwem firmy DPD.

Punkty odbioru osobistego

Rzeszów

ul. Grunwaldzka 1

pn-pt 9:30-18, so 9-14, nd nieczynne

tel.: 17 852 09 01

mobile: 515 200 062

Rzeszów

ul. Rejtana 20

(budynek Karowa Office)

pn-so 10-21, nd nieczynne

tel.: 17 230 65 50

mobile: 515 200 058

Tarnów

ul. Kaczkowskiego 1

pn-pt 9-17, so 9-14, nd nieczynne

tel.: 14 620 10 13

mobile: 515 200 063

Chcesz zakupić sprzęt na raty? Oferujemy kompleksową obsługę "przez Internet" w systemach ratalnych Santander. By rozpocząć procedurę zakupu "na raty", wylicytuj wybrany produkt w serwisie Allegro (lub skorzystaj z opcji "Kup teraz"), a następnie napisz do nas maila na adres raty@apollo.pl z informacją, że dana transakcja ma zostać przeprowadzona w systemie ratalnym.



Wybierz produkt

Zadzwoń do nas

17 250 94 34
lub napisz: raty@apollo.pl

Wypełnij wniosek

Odbierz towar,

ciesz się zakupem!

Informujemy, że okres kredytowania wynosi od 10 do 36 miesięcy.

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty pomiędzy 9:00-14:00. Skontaktuj się z nami bezpośrednio przez allegro@apollo.pl, infolinię 17 250 94 34 lub przy pomocy formularza allegro .

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 73124047511111001018261438
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
PACZKA W RUCHu gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

APOLLO SP. Z O.O.
GRUNWALDZKA 4
35-068 RZESZÓW
NIP: 813-31-87-390
REGON: 691528651
KRS: 0000200376

kontakt

  • 17 250 94 34
  • 515 200 068
    Infolinia do dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00, sobota - 9:00 - 14:00

reklamacje

I. Warunki reklamacji. Konsument. 1. Sprzedający jest obowiązany dostarczyć Konsumentowi towar konsumpcyjny wolny od wad fizycznych i prawnych. 2. Sprzedający odpowiada względem Konsumenta, który nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar konsumpcyjny), jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania ma wadę fizyczną lub prawną na zasadach odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady rzeczy, uregulowaną w Dziale II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny (Dz.U. 2014.121. t.j.). 3. Reklamacje dotyczące wadliwości towaru konsumpcyjnego, Konsument składać może: a) osobiście w jednym z Lokali przedsiębiorstwa wskazanych w pkt. I. od (1) do (4) powyżej, w którym Konsument dokonał odbioru osobistego towaru, bądź b) pisemnie na adres Sprzedającego: Apollo Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 4, 35-068 Rzeszów. 4. Dokonując reklamacji bądź to osobiście, bądź to na piśmie zgodnie z ust. 3 powyżej Konsument winien dokonać opisu stwierdzonej wady i wskazać datę stwierdzenia wady, określić swoje żądanie w związku ze zgłaszaną wadliwością oraz przedstawić Sprzedającemu dowód zakupu towaru i dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar, z tym zastrzeżeniem, że dla zachowania terminu do złożenia reklamacji, wystarczy wysłanie do Sprzedającego zawiadomienia o stwierdzonej wadliwości przed jego upływem. Kupujący może dostarczyć Sprzedającemu reklamowany towar za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. 5. W związku ze zgłoszoną w drodze reklamacji wadliwością towaru konsumpcyjnego, Konsumentowi przysługuje żądanie naprawy rzeczy albo jej wymiany na rzecz wolą od wad, albo obniżenia wysokości ceny, albo odstąpienia od umowy, o ile wada jest istotna. Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 6. Sprzedający w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od zgłoszenia przez Konsumenta reklamacji w przedmiocie niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową - ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta i zgłoszonego żądania oraz powiadomi Konsumenta o sposobie dalszego postępowania. 7. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada towaru konsumpcyjnego zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy sprzedanej Konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się jednak przed upływem terminu dwóch lat od dnia wydania rzeczy. W terminach określonych w tym punkcie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 8. Istnienie uprawnień Konsumenta z tytułu wadliwości towaru nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli taka została udzielona. II. Warunki reklamacji. Przedsiębiorca. 1.Odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru, w stosunku do Kupujących będących Przedsiębiorcą jest wyłączona. 2.Sprzedający może udzielić Kupującemu będącemu Przedsiębiorcą gwarancji na zasadach odrębnie określonych.

pozostałe informacje

Chcesz odebrać towar osobiście? Nie ma problemu! Wylicytuj towar na aukcji i skontaktuj się z nami, a my dostarczymy go bezpośrednio do jednego z naszych oddziałów. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu APOLLO. RZESZÓW I ul. Grunwaldzka 1 35-068 Rzeszów pn-pt 9:30-18, so 9-14 store@apollo.pl tel. 17 852 09 00 mobile: 515 200 062 RZESZÓW II ul. Rejtana 20 (budynek Karowa Office) pn-so 10-21, nd 10-20 rejtana@apollo.pl tel. 17 230 65 50 mobile: 515 200 058 TARNÓW ul. Kaczkowskiego 1 33-100 Tarnów pn-pt 9-17, so 9-14 tarnow@apollo.pl tel. 14 620 10 13 mobile: 515 200 063