Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Sprzedaż zakończona

REJESTRATOR JAZDY KAMERA SAMOCHODOWA FULL HD SLIM

od Super Sprzedawcy katerking1
99,00 zł
Przesyłka płatna z góry
  • Allegro Paczkomaty 24/7 InPost 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,99 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
sprawdź szczegóły
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Marka:
    Inni producenci
  • Jakość zapisu:
    Full HD
  • Cechy dodatkowe:
    Aparat, Automatyczny start, Czujnik ruchu, Czujnik wstrząsów, Nagrywanie dźwięku, Wyświetlacz

Opis

                                ZAPRASZAMY DO ZAKUPU

 

Zapewniamy iż, nasz rejestrator nie jest tym samym rejestratorem który można nabyć u innych sprzedawców za połowę naszej ceny. Rejestratory za ok. 60zł tylko wyglądem przypominają nasz. W rzeczywistości posiadają bardzo złą jakość nagrań bez porównania z zapisem z naszego rejestratora.

Nasz rejestrator posiada najlepszy obiektyw oraz elektronikę montowany w tego typu rejestratorach Oryginalny chipset generalplus 1248 oraz sensor AR 0330.Prosimy uważać na rejestratory sprzedawane przez innych, które jedynie wyglądem przypominają rejestrator oferowany przez nas.

REJESTRATOR KAMERA SAMOCHODOWA NOBITECH SLIM FULL HD

  • Oryginalny rejestrator produkowany wyłącznie dla naszej firmy
  • Jedna z najcieńszych kamer samochodowych
  • Chipset generalplus 1248 oraz sensor AR 0330
  • MENU w języku polskim!
  • Czujnik G-SENSOR - zabezpiecznie nagrania przy kolizji
  • Automatyczne włączenie po odpaleniu stacyjki
  • Detekcja ruchu - nagrywanie po wykryciu ruchu
  • Wyświetlacz LCD 3"
  • Zapis nagrań w rozdzielczości: 1080FDH, 720P, VGA, QVGA
  • Obsługa kart pamięci do 32GB
  • Uchwyt na szybę i zasilacz samochodowy w zestawie
  • Solidna obudowa
  • Wbudowana bateria
  • 2 kolory do wyboru kolory (w wiadomości napisz jaki kolor wybierasz)
  • Wysyłka z Polski

Nagranie w dzień

https://www.youtube.com/watch?v=9vKhbGJLdJY

Prosimy skopiować link do nagrania i wkleić w pasku adresu w oknie przeglądarki. Allegro w nowym szablonie nie umożliwia wstawiania linków. 

Nagranie w nocy

www.youtube.com/watch?v=Tm7gvNRo_4E

Prosimy skopiować link do nagrania i wkleić w pasku adresu w oknie przeglądarki. Allegro w nowym szablonie nie umożliwia wstawiania linków. 

Nasz rejestrator posiada najlepszy obiektyw oraz elektronikę montowany w tego typu rejestratorach Oryginalny chipset generalplus 1248 oraz sensor AR 0330.Prosimy uważać na rejestratory sprzedawane przez innych, które jedynie wyglądem przypominają rejestrator oferowany przez nas.

  • Kamera o grubości zaledwie 9mm, obecnie jedna z najmniejszych kamer
  • Funkcja parkingowa - kamera czuwa podczas postoju na parkingu, gdy wyczuje uderzenie (którego siłę możemy ustawić w opcjach) w ciągu kilku chwili uruchamiane jest nagrywanie.
  • Czujnik uderzenia G-SENSOR - podczas jazdy gdy zostanie wykryte uderzenie np. podczas kolizji, nagranie automatycznie jest zabezpieczane przed nadpisaniem lub skasowaniem. Takie nagranie zostaje także oznakowane symbolem kluczyka.
  • Całkowicie bezobsługowa, rejestracja obrazu po odpaleniu auta lub po wykryciu ruchu
  • Nagrywanie w pętli - starsze nagrania są nadpisywane przez nowsze
  • Dzięki 3 calowemu wyświetlaczowi nagranie możemy odtworzyć tuż po zdarzeniu w celu ustalenia sprawcy zdarzenia
  • Zapisany obraz jest szczególnie przydatna przy niespodziewanym wtargnięciu pieszego lub rowerzysty na drogę
  • Kamera rejestrator samochodowy jest urządzeniem które rejestruje obraz i dźwięk przed naszym samochodem, zapewniając materiał dowodowy w przypadku kolizji drogowej oraz innych niebezpiecznych zdarzeń.
  • Zapisany obraz jest szczególnie przydatna przy niespodziewanym wtargnięciu pieszego lub rowerzysty na drogę.
  • Rejestrator może automatycznie uruchamiać się przy przekręceniu kluczyka (podaniu napięcia na gniazdo zapalniczki samochodowej) lub po wykryciu ruchu przed obiektywem, wszystko ustawiamy w ustawieniach.
  • Rejestrator jest całkowicie bezobsługowy - obraz zapisywany jest w pętli 1,3 lub 5 minut, stare nagrania są nadpisywane przez nowe.
  • Dzięki funkcji wygaszacza ekranu, ekran jest automatycznie wygaszany zgodnie z ustawieniami, dzięki czemu nie rozprasza i nie razi w nocy.
  • Nagrania zapisywane są na karcie pamięci microSD, mogą być odtwarzane bezpośredni na urządzeniu lub po podłączeniu do komputera.
  • Dzięki wbudowanemu mikrofonowi nagrywany jest także dźwięk, co może być szczególnie przydatne już po kolizji drogowej w czasie ustalania winnego.
  • Przedmiot idealny na prezent, dla każdego !

Wymiary:

1. 92mm

2. 51mm

3. Mikrofon        4. Reset       5. HDMI       6. Wejście na kartę

7. USB       8. On/Off      9. Menu       10. Przycisk - Góra

11. Przycisk - Dół          12. OK

                                                                          Dostępny kolor srebrny

W ZESTAWIE

  1. Kamera samochodowa NOBITECH SLIM
  2. Uchwyt z przyssawką do szyby
  3. Zasilacz USB z wtykiem zapalniczki
  4. Instrukcja obsługi w języku polskim

Wszystko zapakowane w oryginalne opakowanie

                                     DANE TECHNICZNE

Wyświetlacz LCD 3"

Obiektyw sensor AR 0330, szklane soczewki, 140 stopni (bez oszukiwania)

Chipset Generalplus 1248

Detekcja ruchu Tak

Czujnik G-SENSOR Tak, wykrywanie kolizji, funkcja parkingowa, osobne ustawienia siły uderzenia

Zapis nagrań w rozdzielczości 1080FDH, 720P, VGA, QVGA

Nagrywanie dźwięku Tak

Gniazda USB, microSD, miniHDMI

Obsługiwane karty pamięci microSD do 32GB (karta pamięci nie znajduję się w zestawie)

Możliwość wykonywania zdjęć Tak (jpg)

Dioda doświetlająca TAK (jedna)

Język menu Polski, Angielski, Francuski, Niemiecki, Rosyjski, Holenderski, Hiszpański, Włoski, Portugalski,

Znak wodny Data, godzina

Długości nagrań w pętli1 min, 3 min, 5min, wyłączone

Ustawienia Rozdzielczości nagrań, interwałów czasowych nagrań w pętli, detekcja ruchu, pomiar ostrości, balans bieli, efekty kolorów, znak wodny, dźwięk włączania i menu, czas podglądu, oszczędzanie energii, tryb tv-out, wygaszacz ekranu, grafika startowa

Zasilanie 5V 1A

Wbudowany akumulator TAK -  Urządzenie jest rejestratorem samochodowym, nie kamerą sportową, do działania potrzebuje stałego podłączenia do dołączonego zasilacza. Wbudowana bateria nie pozwala na ciągłe działanie urządzenia, służy jedynie do podtrzymania daty i godziny oraz funkcji parkingowej.

Zasilacz USB z wtyczką zapalniczki samochodowej 12V-24V, długość przewodu 2,8 m

Rozmiar 9,2cm x 5,2cm x 0,9cm x 3,8cm

Instrukcja obsługi i warunki gwarancji W języku polskim

Gwarancja 12 miesięcy

Dostawa i płatność
od 8,99 zł

Lokalizacja: Żory, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u katerking1 za co najmniej 1000.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Przedmioty zakupione do godziny 12 w dzień roboczy, wysyłam tego samego dnia, zakupione po godzinie 12 lub w dzień nieroboczy, wysyłamy następnego dnia roboczego, chyba że w ofercie podano dłuższy czas wysyłki.

Punkty odbioru

Sklep NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1 - budynek VitaSport Fitness
44-240 Żory
woj. śląskie
email: kontakt@nobitech.pl
tel.: 573-166-969

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru natychmiast
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Przed skorzystaniem w gwarancji prosimy o kontakt e-mail: kontakt@nobitech.pl lub tel: 573-166-969, ponieważ znaczną cześć problemów można rozwiązać na odległość, bez odsyłania przedmiotu.

Przed użyciem przedmiotu zapoznaj się z treścią instrukcji !

1. Bezpieczeństwo.

Przedmiot należy używać zgodnie z przeznaczeniem. Należy używać akcesoriów dołączonych do zestawu. Producent oraz sprzedawca nie odpowiadają za brak kompatybilności akcesoriów innych producentów. Przedmiot nie jest odporny na wodę oraz kurz. Należy unika kontaktu z wodą oraz kurzem. Nie należy wystawiać przedmiotu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. 

Warunki gwarancji:

 2. Okres gwarancji w przypadku wad fabrycznych produktu wynosi 12 miesięcy dla konsumentów od dnia zakupu. Rękojmia dla firm jest wyłączona. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.  W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. 

3. Gwarancją nie są objęte:

a) uszkodzeń powstałych w skutek mechaniczny, termiczny, chemiczny, niewłaściwego użytkowania bądź zaniedbania, transportu lub instalacji, uszkodzeń wtyków, gniazd, baterii i materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkie wady wywołane powyższymi uszkodzeniami,

b) uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych (przepięć w sieci elektrycznej, wyładowań atmosferycznych, powodzi, zalań, opadów atmosferycznych, kondensacji wilgoci lub pary wodnej, zawilgocenia, zbyt niska lub wysoka temperatura), a także innych będących poza kontrolą Gwaranta,

c) uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub niewłaściwą instalacją. Używanie niezgodnych z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, używanie niezgodnych materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących. W zegarkach zerwania, wyrwania, połamania paska lub jego elementów,

d) części ulegających zużyciu oraz mających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),

e) sytuacji, samodzielnej naprawy, przeróbek lub przez nieautoryzowany serwis. Modyfikacji oprogramowania urządzenia,

f) zużycia produktu wynikającego z jego właściwego użytkowania w tym zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, itp.,

g) gratisów dodawanych do produktu,

h) w przedmiotach posiadających klasę szczelności IP - oznacza ze producent wykonał pozytywną próbę szczelności przeprowadzoną w warunkach laboratoryjnych, w czystej wodzie. Podczas zanurzenia urządzenia w cieczy, nie należy naciskać żadnych mechanicznych przycisków oraz otwierać zaślepek. Gwarant nie udziela jakiejkolwiek gwarancji na szczelność urządzenia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane działaniem cieczy nie są objęte gwarancją. 

4. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej, zalanie, używanie niezgodne z instrukcją, naturą oraz jego przeznaczeniem, samowolne przeróbki oraz dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

5. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu czytelnego dowodu zakupu.

6. Reklamowany sprzęt powinien być czysty, punkt serwisowy może odmówić przyjęcia lub oczyścić sprzęt na koszt nabywcy.

7. Klient może zostać obciążony kosztami transportu oraz diagnozy produktu w przypadku, 

gdy przesłany do serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnej produkt jest sprawny 

lub źle skonfigurowany.

8. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w 

okresie gwarancji mogą być usuwane wyłącznie przez Gwaranta. 

9. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie 

krótkim terminie.

10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne  następstwa 

cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń nośników. 

11. Gwarant nie odpowiada za treści, niezawodność ani dostępność usług oraz aplikacji zawartych na urządzeniach i dostarczonych przez strony trzecie. Usługi i aplikacje są świadczone w takim stanie w jakim się znajdują. 

12. Gwarant nie odpowiada za wszelkie nie stanowiące zestawu zakupowego akcesoria oraz dodatkowe elementy dołączone do urządzenia na czas naprawy.

13. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu Klient zobowiązany jest do przesyłania sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz ze wszystkimi wypełniaczami. W innym przypadku ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu w obie strony ponosi Klient. Przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

14. W celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych Klient w okresie gwarancji zobowiązany jest okazać dowód zakupu. 

15. W okresie zimowym należy pamiętać iż, z powodu niskich temperatur, prosimy nie włączać urządzenia zaraz po odebraniu. Urządzenie należy wpierw ogrzać do temperatury pokojowej. Wcześniejsze uruchomienie grozi uszkodzeniem elektroniki spowodowanym kondensacją wilgoci, w wyniki zbyt szybkiej zmiany temperatury z niskiej na wysoką. Uszkodzenia spowodowane kondensacją wilgoci oraz zalaniem nie podlegają gwarancji oraz powoduje jej utratę.

16. Sprzedawane produkty przeznaczone są jedynie do użytku konsumenckiego, gwarancją objęte są produkty używane wyłącznie do celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Gwarancji nie podlegają produkty eksploatowane do celów zarobkowych (gdy zakupu dokonano na dane firmy). Rękojmia dla firm jest wyłączona. Dokonując zakupu firmę, kupujący traktowany jak profesjonalny podmiot. W związku z tym sprzedawca nie ma odgórnego obowiązku udostępnienia instrukcji ani zapewnienia możliwości sprawdzenia i przetestowania przedmiotu zakupu.

Gwarancja udzielana jest jedynie konsumentom którzy zakupili produkt bezpośrednio u gwaranta. Jeśli produkt został zakupiony od gwaranta przez inną firmę, a następnie odsprzedany konsumentowi gwarancje nie jest udzielana. 

17. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu otrzymanego sprzętu w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej bezpośrednio przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych. 

18. W przypadku stwierdzenia usterki, Klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu sprzętu lub jeśli nie jest to możliwe, na poniższy numerem telefonu +48 573-166-969 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 14:00 lub za wysyłając widomość e-mal na adres wsparcie@nobitech.pl, na e-maile odpowiadamy do 24h od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 16:00.

19. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci oraz zgodnie z warunkami gwarancji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko kupującego,

c) datę zakupu przedmiotu oraz paragon lub fakturę VAT stanowiące podstawę reklamacji,

b) adres na który zwrócić naprawiony przedmiot,

d) przedmiot reklamacji,

e) opis usterki oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ze wskazaniem żądania Kupującego,

f) UWAGA: Reklamowany towar należy odsyłać listem rejestrowanym poleconym ekonomicznym, takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. Za zaginięcie przesyłki wysyłanej do nas w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki,

g) reklamowany przedmiot należy bezwzględnie odesłać listem poleconym ekonomicznym na adres:

NOBITECH Piotr Dejneko

ul.Św.Stanisława 1

44-240 Żory 

h) żądania uznania reklamacji bez odsyłania przedmiotu do Gwaranta, będą odrzucane, 

j) przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 roku poz. 827).

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1
44-240 Żory
Dodatkowe informacje

  

Przed skorzystaniem w gwarancji prosimy o kontakt e-mail: kontakt@nobitech.pl lub tel: 573-166-969, ponieważ znaczną cześć problemów można rozwiązać na odległość, bez odsyłania przedmiotu.

Przed użyciem przedmiotu zapoznaj się z treścią instrukcji !

1. Bezpieczeństwo.

Przedmiot należy używać zgodnie z przeznaczeniem. Należy używać akcesoriów dołączonych do zestawu. Producent oraz sprzedawca nie odpowiadają za brak kompatybilności akcesoriów innych producentów. Przedmiot nie jest odporny na wodę oraz kurz. Należy unika kontaktu z wodą oraz kurzem. Nie należy wystawiać przedmiotu na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. 

Warunki gwarancji:

2. Okres gwarancji w przypadku wad fabrycznych produktu wynosi 12 miesięcy dla konsumentów od dnia zakupu. Rękojmia dla firm jest wyłączona. Gwarancją objęte są wyłącznie uszkodzenia i wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym urządzeniu.  W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

3. Gwarancją nie są objęte:

a) uszkodzeń powstałych w skutek mechaniczny, termiczny, chemiczny, niewłaściwego użytkowania bądź zaniedbania, transportu lub instalacji, uszkodzeń wtyków, gniazd, baterii i materiałów eksploatacyjnych oraz wszystkie wady wywołane powyższymi uszkodzeniami,

b) uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych (przepięć w sieci elektrycznej, wyładowań atmosferycznych, powodzi, zalań, opadów atmosferycznych, kondensacji wilgoci lub pary wodnej, zawilgocenia, zbyt niska lub wysoka temperatura), a także innych będących poza kontrolą Gwaranta,

c) uszkodzeń powstałych z winy użytkownika lub niewłaściwą instalacją. Używanie niezgodnych z instrukcją obsługi i przeznaczeniem, używanie niezgodnych materiałów eksploatacyjnych lub czyszczących. W zegarkach zerwania, wyrwania, połamania paska lub jego elementów,

d) części ulegających zużyciu oraz mających określoną żywotność (żarówki, bezpieczniki, baterie),

e) sytuacji, samodzielnej naprawy, przeróbek lub przez nieautoryzowany serwis. Modyfikacji oprogramowania urządzenia,

f) zużycia produktu wynikającego z jego właściwego użytkowania w tym zarysowania, zabrudzenia, otarcia, wytarcia napisów, itp.,

g) gratisów dodawanych do produktu,

h) w przedmiotach posiadających klasę szczelności IP - oznacza ze producent wykonał pozytywną próbę szczelności przeprowadzoną w warunkach laboratoryjnych, w czystej wodzie. Podczas zanurzenia urządzenia w cieczy, nie należy naciskać żadnych mechanicznych przycisków oraz otwierać zaślepek. Gwarant nie udziela jakiejkolwiek gwarancji na szczelność urządzenia, wszelkiego rodzaju uszkodzenia spowodowane działaniem cieczy nie są objęte gwarancją. 

4. Uszkodzenie plomby gwarancyjnej, zalanie, używanie niezgodne z instrukcją, naturą oraz jego przeznaczeniem, samowolne przeróbki oraz dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

5. Uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu czytelnego dowodu zakupu.

6. Reklamowany sprzęt powinien być czysty, punkt serwisowy może odmówić przyjęcia lub oczyścić sprzęt na koszt nabywcy.

7. Klient może zostać obciążony kosztami transportu oraz diagnozy produktu w przypadku, 

gdy przesłany do serwisu w ramach reklamacji gwarancyjnej produkt jest sprawny 

lub źle skonfigurowany.

8. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę oraz robociznę w okresie gwarancji. Usterki ujawnione w 

okresie gwarancji mogą być usuwane wyłącznie przez Gwaranta. 

9. Wady ujawnione w okresie gwarancji usuwane będą bezpłatnie, w możliwie 

krótkim terminie.

10. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za straty finansowe lub inne  następstwa 

cywilnoprawne spowodowane wystąpieniem wady w reklamowanym urządzeniu. W szczególności dotyczy to: utraty obrotu, zysku, możliwych korzyści, utraty danych, informacji, uszkodzeń nośników. 

11. Gwarant nie odpowiada za treści, niezawodność ani dostępność usług oraz aplikacji zawartych na urządzeniach i dostarczonych przez strony trzecie. Usługi i aplikacje są świadczone w takim stanie w jakim się znajdują. 

12. Gwarant nie odpowiada za wszelkie nie stanowiące zestawu zakupowego akcesoria oraz dodatkowe elementy dołączone do urządzenia na czas naprawy.

13. W przypadku konieczności dostarczenia sprzętu do serwisu Klient zobowiązany jest do przesyłania sprzętu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz ze wszystkimi wypełniaczami. W innym przypadku ryzyko uszkodzenia sprzętu podczas transportu w obie strony ponosi Klient. Przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

14. W celu dochodzenia roszczeń gwarancyjnych Klient w okresie gwarancji zobowiązany jest okazać dowód zakupu. 

15. W okresie zimowym należy pamiętać iż, z powodu niskich temperatur, prosimy nie włączać urządzenia zaraz po odebraniu. Urządzenie należy wpierw ogrzać do temperatury pokojowej. Wcześniejsze uruchomienie grozi uszkodzeniem elektroniki spowodowanym kondensacją wilgoci, w wyniki zbyt szybkiej zmiany temperatury z niskiej na wysoką. Uszkodzenia spowodowane kondensacją wilgoci oraz zalaniem nie podlegają gwarancji oraz powoduje jej utratę.

16. Sprzedawane produkty przeznaczone są jedynie do użytku konsumenckiego, gwarancją objęte są produkty używane wyłącznie do celów niezwiązanych z działalnością gospodarczą. Gwarancji nie podlegają produkty eksploatowane do celów zarobkowych (gdy zakupu dokonano na dane firmy). Rękojmia dla firm jest wyłączona. Dokonując zakupu firmę, kupujący traktowany jak profesjonalny podmiot. W związku z tym sprzedawca nie ma odgórnego obowiązku udostępnienia instrukcji ani zapewnienia możliwości sprawdzenia i przetestowania przedmiotu zakupu.

Gwarancja udzielana jest jedynie konsumentom którzy zakupili produkt bezpośrednio u gwaranta. Jeśli produkt został zakupiony od gwaranta przez inną firmę, a następnie odsprzedany konsumentowi gwarancje nie jest udzielana. 

17. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia stanu otrzymanego sprzętu w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej bezpośrednio przy odbiorze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych. 

18. W przypadku stwierdzenia usterki, Klient może złożyć reklamację w miejscu zakupu sprzętu lub jeśli nie jest to możliwe, na poniższy numerem telefonu +48 573-166-969 od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 14:00 lub za wysyłając widomość e-mal na adres wsparcie@nobitech.pl, na e-maile odpowiadamy do 24h od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 10:00 do 16:00.

19. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci oraz zgodnie z warunkami gwarancji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

a) imię i nazwisko kupującego,

c) datę zakupu przedmiotu oraz paragon lub fakturę VAT stanowiące podstawę reklamacji,

b) adres na który zwrócić naprawiony przedmiot,

d) przedmiot reklamacji,

e) opis usterki oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację ze wskazaniem żądania Kupującego,

f) UWAGA: Reklamowany towar należy odsyłać listem rejestrowanym poleconym ekonomicznym, takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. Za zaginięcie przesyłki wysyłanej do nas w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki,

g) reklamowany przedmiot należy bezwzględnie odesłać listem poleconym ekonomicznym na adres:

NOBITECH Piotr Dejneko

ul.Św.Stanisława 1

44-240 Żory 

h) żądania uznania reklamacji bez odsyłania przedmiotu do Gwaranta, będą odrzucane, 

j) przesyłki wysyłane do Gwarant a za pobraniem nie będą przyjmowane.

20. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 roku poz. 827).

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NOBITECH
ul.Św.Stanisława 1
44-240 Żory

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Prosimy aby do przesyłki dołączyć dokument odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon. 

2. Zgodnie z definicją przepisy ustawy o prawach konsumenta stosują się jedynie do konsumentów, którzy zawierają umowę z przedsiębiorcą, na podstawie której przedsiębiorca ma obowiązek dostarczyć określony towar lub zrealizować na rzecz konsumenta usługę. Jeżeli przedsiębiorca zawiera umowę z innym przedsiębiorcą, jeśli kupujący prosi o wystawienie faktury VAT do zakupu, podając dane firmy i jej nr NIP, oświadcza że zakup związany jest z działalnością firmy, przepisy ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie mają wtedy zastosowania. Zwrotów od firm nie przyjmujemy! 

3. UWAGA: Prosimy aby towar odsyłać listem rejestrowanym (poleconym lub kurierem), takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. List zwykły nie posiada numeru nadania, może on zaginąć bez śladu, a nadawca nie ma możliwości reklamacji. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy.Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki. 

4. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

5. Konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

6. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np.kamery, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych. 

W przypadku zwrotu towaru od kwoty zwracanej potrącona będzie kwota odpowiadająca utracie wartości towaru. 

7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1)  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2)  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5)  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6)  w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7)  w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8)  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9)  w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10)  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11)  zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12)  o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samo- chodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalny- mi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13)  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

O sprzedającym
katerking1
katerking1
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

2348

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Piotr Dejneko
Nobitech
Św.Stanisława 1
44-240 Żory
REGON: 363529280
NIP: 651-170-49-23

Kontakt

  • +48 *********** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przedmioty zakupione do godziny 12 od poniedziałku do piątku w dzień roboczy - wysyłamy tego samego dnia, 

po godzinie 12 - wysyłamy w następnym roboczym dniu, chyba że w ofercie podany dłuższy czas wysyłki.


Pracujemy od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 9 do 17.


Adres firmy:

SKLEP NOBITECH

ul.Św.Stanisława 1 (budynek VitaSport Fitness)

44-240 Żory

NIP: 651-170-49-23

REGON: 363529280


tel: 573-166-969 

kontakt@nobitech.pl


Obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych na podstawie RODO: 

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Nobitech Piotr Dejneko, ul.Św.Stanisława 1, 44-240 Żory, NIP:6511704923, REGON:363529280. 

2. Kontakt: Możesz się z nami kontaktować telefonicznie pod numerem 573-166-969 lub mailowo pod adresem: kontakt@nobitech.pl 

3. W Firmie nie został powołany Inspektor Ochrony Danych ani nie został wyznaczony przedstawiciel Administratora. 

4. Przetwarzamy Twoje dane w celu wykonania zawartej między nami umowy, obsługi składanych przez Ciebie zamówień, rozpatrywania reklamacji, realizacji  usług gwarancyjnych, obsługi zapytań i zgłoszeń, przechowywania danych dla celów archiwalnych, a także gdyż wymaga tego prawo, w szczególności przepisy  podatkowe i rachunkowe. 

4.1 Przetwarzamy Twoje dane osobowe również w wykonaniu naszych prawnie uzasadnionych interesów w celach, ustalenia, ochrony i dochodzenia ewentualnych  roszczeń, prowadzenia postepowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, zapewnienia bezpieczeństwa i integralności usług, które świadczymy Tobie drogą  elektroniczną, w tym przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienia bezpieczeństwa, przechowywania danych. 

5. Przetwarzamy Twoje następujące dane osobowe: Imię i Nazwisko, Adres, E-mail, Numer tel. kontaktowy, Adres IP. 6. Twoje dane pozyskujemy od serwisu sprzedażowych, aukcyjnych, rozmowy telefonicznej, komunikatorów internetowych za pośrednictwem których dokonałeś  zakupu towarów  pochodzących z naszego konta/sklepu. 

7. Jeśli będzie to konieczne, będziemy przekazywać Twoje dane osobowe w celu wykonywania naszych usług naszym pracownikom i współpracownikom, którzy  muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki oraz firmom zajmującym się obsługą systemów teleinformatycznych, firmom kurierskim,  operatorom płatności, firmom świadczącym na naszą rzecz usługi księgowe i doradcze. Twoje dane nie będą przekazywane do państw trzecich. 

8. Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez czas obowiązywania umowy oraz po jej zakończeniu, przez okres wynikający z powszechnie  obowiązujących przepisów prawa (okres przedawnienia zobowiązań podatkowych). 

9. Twoje prawa:

   a) masz prawo żądania dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jak również przenoszenia Twoich danych osobowych,

   b) masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (od 25 maja 2018 r. Prezesa Urzędu Ochrony Danych), gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych  osobowych narusza przepisy rozporządzenia,

   c) w każdej chwili masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania opartego na naszym prawnie uzasadnionym interesie. 

10. Twoje dane nie będą przetwarzane przez Firmę w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 


Złożenie zamówienie oznacza konieczność zapłaty za towar i przesyłkę. 


Pozostałe informacje

  

REGULAMIN SPRZEDAŻY

PRZEZ SERWIS SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

§ 1

Warunki zakupu.

1. Kupujący przed zakupem powinien dokładnie zapoznać się z treścią oferty i regulaminu sprzedaży.

2. Za ofertę uznaje się w całości treść oferty oraz regulamin sprzedaży, warunki gwarancji oraz warunki zwrotów.

3. Kupujący po dokonaniu zakupu w terminie do 7 dni, musi potwierdzić dokonaną czynność, wypełniając formularz dostawy i zapłaty za zakup lub poprzez kontakt e-mail lub telefoniczny oraz
w przypadku przedpłaty za towar, wpłacić kwotę stanowiącą cenę zakupu towaru wraz z kosztami dostawy. Potwierdzenie powinno zawierać:

- imię i nazwisko kupującego oraz login z serwis sprzedaży internetowej;

- nr oferty;

- potwierdzenie lub zmianę danych do wysyłki.

4. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu oraz regulaminu serwis sprzedaży internetowej.

§ 2

Przedmioty transakcji:

1. Oferowane produkty, są zgodne z opisami w ofercie, natomiast specyfikacja produktów pochodzi od producenta lub dostawcy.

2. Mimo wszelkich starań zastrzegamy sobie prawo do błędu w opisach.

§ 3

Płatność:

1. Wszystkie ceny podane na aukcjach, podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

2. Płatność można dokonać przelewem na konto bankowe podane w treści oferty oraz mailu
z potwierdzeniem zakupu lub poprzez system płatność oferowany przez serwis sprzedaży internetowej.

3. Płatności należy dokonać do 7 dni od zakupu towaru. Jeżeli istnieje istotny powód opóźnienia we wpłacie, prosimy o niezwłoczną informację e-mail lub telefonicznie. Po upływie terminu 7 dni brak wpłaty spowoduje anulowaniem zakupu oraz wystąpienie do serwis sprzedaży internetowej o zwrot prowizji. 

4. W tytule przelewu proszę podać login z serwis sprzedaży internetowej oraz nr oferty.

5. Do zakupionego towaru należy doliczyć koszty przesyłki podany w ofercie.

6. Zakupiony przedmiot z wybraną opcją przedpłaty, zostanie wysłany tylko wtedy kiedy płatność wraz z kosztami dostawy znajdzie się na naszym rachunku bankowym lub PayU.

§ 4

Wysyłka:

1. Jeżeli zakupiony towar ma zastać wysłany na adres inny niż w koncie użytkownika, prosimy po zakupie o niezwłoczne podanie innego adresu.

2. Wszystkie przesyłki wysyłam następnego dnia roboczego, od poniedziałku do piątku (o ile opis oferty nie stanowi inaczej), po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku internetowym lub rachunku PayU.

3. Sposób oraz cena wysyłki podane są w ofercie, przypominamy że to kupujący wybiera sposób wysyłki przedmiotu do niego. 

4. W przypadku kiedy kupujący wybierze przesyłkę za pobraniem, zobowiązany jest do jej odebrania, w przypadku odmowy odebrania takiej przesyłki, zobowiązany jest do zwrotu kosztów wysyłki towaru od sprzedającego do kupującego oraz kosztów zwrotu nieodebranej przesyłki od kupującego do sprzedawcy, w terminie 7 dni od zwrotu nieodebranej przesyłki. 

5. Przypominamy co oznaczają poszczególne formy wysyłki zakupionego towaru:

a) list polecony Poczty Polskiej - list rejestrowany dostarczany na podany przez kupującego adres, przez listonosza. Jeśli listonosz nie zastanie adresata - pozostawia awizo, przesyłkę należy odebrać osobiście w wskazanym w awizo oddziale Poczty Polskiej. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej list dostarczany jest do 14 dni.

b) Allegro MiniPaczka InPost - paczka rejestrowana firmy InPost, dostarczana na podany przez kupującego adres przez listonosza InPost. Jeśli listonosz nie zastanie adresata - pozostawia awizo, przesyłkę należy odebrać osobiście w wskazanym w awizo punkcie odbioru InPost. Zgodnie z regulaminem InPost paczka dostarczana jest do 14 dni.

c) Allegro Paczkomaty InPost - paczka rejestrowana firmy InPost, dostarczana do podanego przez kupującego Paczkomatu. Po umieszczeniu przesyłki w Paczkomacie, kupujący dostaje informacje SMS oraz e-mail na podany w formularzu dostawy i zapłaty nr telefonu komórkowego i e-mail. Przesyłkę należy odebrać do 2 dni, inaczej wraca do nadawcy. Zgodnie z regulaminem InPost paczka dostarczana jest do 14 dni.

d) Przesyłka kurierska - realizowana jest przez firmę kurierską - paczka rejestrowana dostarczana na podany przez kupującego adres, przez kuriera. Jeśli kurier nie zastanie adresata - pozostawia awizo z prośbą o kontakt, kurier następnego dnia ponawia próbę dostarczenia przesyłki, przesyłkę należy odebrać następnego dnia, inaczej wraca do nadawcy. Czas doręczenia 2-5 dni.

e) Przesyłka kurierska płatne przy odbiorze - realizowana jest przez firmę kurierską - paczka rejestrowana dostarczana na podany przez kupującego adres przez kuriera, za którą należy zapłacić kurierowi w gotówce, przy odbiorze przesyłki. Jeśli kurier nie zastanie adresata - pozostawia awizo z prośbą o kontakt, kurier następnego dnia ponawia próbę dostarczenia przesyłki, przesyłkę należy odebrać następnego dnia, inaczej wraca do nadawcy. Czas doręczenia 2-5 dni.

f) Przypominamy że to klient wybiera formę wysyłki zakupionego przedmiotu.

6. Odbierając towar, Nabywca ZOBOWIĄZANY JEST DO SPRAWDZENIA, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół szkody, który stanowić będzie podstawę do dochodzenia ewentualnych roszczeń reklamacyjnych.

7. W przypadku otrzymania niewłaściwego towaru, bądź niezgodnego z wystawionym w ofercie, proszę o natychmiastowy kontakt w celu wyjaśnienia sprawy. 

§ 5

Gwarancja:

Warunki gwarancji podane są w sekcji Informacje o gwarancjach i Warunki reklamacji oraz instrukcji obsługu przesłanej z przedmiotem.

§ 6

Odstąpienie od umowy:

1. Prosimy aby do przesyłki dołączyć dokument odstąpienia od umowy oraz oryginalny paragon. 

2. Zgodnie z definicją przepisy ustawy o prawach konsumenta stosują się jedynie do konsumentów, którzy zawierają umowę z przedsiębiorcą, na podstawie której przedsiębiorca ma obowiązek dostarczyć określony towar lub zrealizować na rzecz konsumenta usługę. Jeżeli przedsiębiorca zawiera umowę z innym przedsiębiorcą, jeśli kupujący prosi o wystawienie faktury VAT do zakupu, podając dane firmy i jej nr NIP, oświadcza że zakup związany jest z działalnością firmy, przepisy ustawy 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie mają wtedy zastosowania. Zwrotów od firm nie przyjmujemy!

3. UWAGA: Prosimy aby towar odsyłać listem rejestrowanym (poleconym lub kurierem), takie listy można śledzić, a wysyłający posiada potwierdzenia nadania przesyłki. List zwykły nie posiada numeru nadania, może on zaginąć bez śladu, a nadawca nie ma możliwości reklamacji. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Prosimy także o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru, to nadawca odpowiada za należyte opakowanie, opisanie i oznaczenie przesyłki. 

4. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, konsument ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

5. Konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

6. Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym): 

a) zdjęcie foli ochronnej z ekranu, np.kamery, powerbanka lub ładowarki, uszkodzenie (porysowanie, złamanie, pęknięcie, rozerwanie itp.) opakowania, akcesoriów, dokumentów bądź samego urządzenia, 

b) roztarganie woreczka z kablem USB lub akcesoriami, użycie taśmy dwustronnej jednorazowej lub innego elementu jednorazowego użycia, 

c) wszelkiego rodzaju zabrudzenia i plamy na urządzeniu, akcesoriach i opakowaniu, w tym uszkodzenie opakowania które można było otworzyć bez uszkodzeń, zdrapanie kodu zdrapki (jeżeli występuje on na produkcie), złożenie i latanie dronem, 

d) użycie i zabrudzenie wkładek do uszu dołączanych do słuchawek lub innych akcesoriów których ze względów higienicznych nie można zwrócić używanych.

W przypadku zwrotu towaru od kwoty zwracanej potrącona będzie kwota odpowiadająca utracie wartości towaru. 

Wyświetlenia:31024
Numer oferty:7162858212
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry