Regital Lash Serum stymulujące wzrost rzęs +PRÓBKI (5820425987)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
89,00 zł
z 998 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
Zakupy od 100 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Kalisz, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak

opis

Indeks:
Regital - Lash Serum stymulujące wzrost rzęs - 3 ml
Cena: 89 zł
  • Płeć: Kobieta
  • Przedział wiekowy: 20+
  • Przedział wiekowy: 30+
  • Przedział wiekowy: 40+
  • Przedział wiekowy: 50+
  • Przedział wiekowy: 60+
  • Typ skóry: mieszana
  • Typ skóry: normalna
  • Typ skóry: sucha
  • Typ skóry: tłusta
  • Producent: NovaClear
  • Rodzaj produktu: eyeliner
  • Składniki: Aminokwasy
  • Składniki: Ekstrakty roślinne
  • Składniki: Kolagen/elastyna
  • Składniki: Kwas hialuronowy
  • Dłuższe, gęstsze, mocniejsze rzęsy w ciągu 6 tygodni
  • Testowane dermatologicznie
  • Nie zawiera substancji zapachowych
  • Nie rozpuszcza kleju do rzęs


Sposób użycia:

  • Regital Lash aplikujemy jednym po­ciągnięciem wzdłuż linii rzęs górnej powieki, u nasady rzęs (tak jak eye­liner).
  • Stosujemy raz dziennie - wieczorem.
  • Oczy powinny być czyste, bez maki­ja­żu, soczewki kontaktowe wyjęte.
  • Regital Lash można stosować rów­nież do brwi.

Pojemność 3ml


lub napisz na maila: sklep@dermolandia.pl

Telefon:
(+48) 731 321 001

Adres email:
sklep@dermolandia.pl

Godziny prac:
Pn. - Pt.: 7:00 - 20:00
Sb.: 8:00 - 16:00

Dermolandia
Braci Niemojowskich 4
62-800 Kalisz

Nr konta:
54 1090 1128 0000 0001 3422 7186
[Bank Zachodni WBK SA]

Wysyłki realizowanę są za pośrednictwem:

  • Przesyłka kurierska: 15 zł
  • List polecony priorytetowy: 8 zł
  • List polecony: 6 zł
  • Paczkomaty 24/7: 10 zł
Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: Kalisz, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u dermolandia_pl za co najmniej 100.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
6-7 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Przychodnia Lekarska Orto-Medica
Braci Niemojowskich 4
62-800 Kalisz
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 20:00
  • sobota 08:00 - 16:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

ORTO-MEDICA Sp. z o. o.
Braci Niemojowskich 6 lok. E
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

 

Rękojmia i gwarancja

  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
  2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
  3. Reklamacja może być złożona pisemnie listem na adres Sklepu lub za pomocą poczty e-mail sklep@dermolandia.pl.
  4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji.
  5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
  6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu.
  7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 
  8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  9. Sprzedawca wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów z Konsumentem. Z zamiarem polubownego rozwiązania sporu Konsument może zwrócić się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań.
  10. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.
  11. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
  12. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta – na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony.
  13. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ORTO-MEDICA Sp. z o. o.
ul. Braci Niemojowskich 6 lok. E
62-800 Kalisz

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Odstąpienie od umowy

  1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej, jednak nie jest to obowiązkowe.

Załącznik nr 2

do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat:

ORTO-MEDICA Sp. z o. o. z siedzibą w Kaliszu

ul. Braci Niemojowskich 6 lok. E, 62-800 Kalisz

telefon: 731 321 001

e-mail: sklep@dermolandia.pl

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) 

………………………………………………………………………………………..

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

…………………………………………………………………………………………

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

…………………………………………………………………………………………

– Adres konsumenta(-ów) 

…………………………………………………………………………………………

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

– Data 

…………………………………………………………………………………………

Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy oraz numer zamówienia/paragonu (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot)

………………………………………………………………………………………….

(*) Niepotrzebne skreślić.

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  4. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
  5. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy. 
  8. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami.
  9. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
  11. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.

O sprzedającym
dermolandia_pl
99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

1329

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 731 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dzień dobry!

Już od wielu lat zajmujemy się sprzedażą kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz produktami do higieny jamy ustnej.

Czerpiemy z wiedzy specjalistów, którzy pracują w przychodni Orto-medica w Kaliszu.

Dzięki naszemu zaangażowaniu i wiedzy możemy proponować Wam jedynie oryginalne i najlepsze produkty, idealne do codziennej pielęgnacji.

Pozostałe informacje

ORTO-MEDICA Sp. z o. o. 

Braci Niemojowskich 4 lok. A 

62-800 Kalisz 

REGON: 301736395 

NIP: 6182133996 

KRS: 0000385571

Numer oferty:5820425987
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Pozostałe przedmioty od tego sprzedawcy

Do góry