ReGałka Gałka do mebli Bączek szary (6483703510)

9 dni do końca
cena kup teraz
28,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Warszawa-Wesoła
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
Gałki do Twoich mebli
model: Gałka do mebli Bączek szary.

Wprowadź swoje meble w dobry nastrój!
Ręcznie zdobione – gałki czerwone dodadzą energii szufladom, zielone przywrócą radość szafkom a żółte rozświetlą drzwiczki.
Który kolor najbardziej lubisz?
Atrakcyjna cena! 28,00
Odmień swoje meble!
Nadaj swoim ulubionym meblom wyjątkowy charakter.

Niepowtarzalne wzory, kolory i kształty gałek i uchwytów do mebli. Stworzone specjalnie dla tych, którzy chcą podkreślić swój wyjątkowy charakter nawet w najdrobniejszych szczegółach.
Ponad 400 gałek do wyboru!
Parametry

Średnica / Szerokość: 4,5cm

Głębokość: 5,0cm

Długość gwintu: 3,0cm

Średnica gwintu: 4mm

Sposób mocowania: Gwint wkręcany w uchwyt (schowany)

Grupa produktowa: Bączek

Materiał: Ceramika

Kontakt
Regałka
tel. +48 601 685 261
e-mail: kontakt@regalka.pl
Wysyłka
Wysyłka maksymalnie w ciągu 5 dni od zaksięgowania wpłaty.
Dostępność możesz sprawdzić kontaktując się z nami.
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u regalka za co najmniej 200 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczkomaty 24/7 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy w punkcie Niemcewicza 58, 05-075 Warszawa-WESOŁA
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • kontakt@regalka.pl
    Na maile odpowiadamy jak najszybciej, ale nie dłużej niż w ciągu 8 godzin.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Mają Państwo w myśl art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.) prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni. Każdemu Klientowi będącemu Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta m. in. w sytuacji: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sprzedawcę tj. Regałka Magdalena Wytrębowicz wykonującą działalność gospodarczą pod firmą Regałka, ul. Obrzeżna 1a/204, 02-691 Warszawa, NIP: 9521971343, REGON: 360804194 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia wysłanego do nas drogą pocztową lub drogą elektroniczną na wskazane wyżej adresy do korespondencji. Aby złożyć oświadczenie co do odstąpienia od umowy mogą Państwo skorzystać z udostępnianego przez nas wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu Sklepu internetowego. Skorzystanie z wzoru formularza nie jest obowiązkowe i w żaden sposób nie wpływa na samą realizację prawa do odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu 14 dniowego wystarczy wysłanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Skutki odstąpienia od umowy: Gdy Klient odstąpi od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony wówczas z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły sobie nawzajem podlega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym Sklepie internetowym). Sklep internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. Prosimy o odesłanie Towaru na podany wyżej adres nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo drogą listowną czy to drogą elektroniczną o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany również, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Informujemy, iż będą Państwo zobowiązani ponieść bezpośrednie koszty związane ze zwrotem Towaru.

reklamacje

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mailowo (kontakt@regalka.pl) lub telefonicznie (+48601685261). Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: Uchwyt lub haczyk meblowy, który chcesz zareklamować, wyślij na adres reGAŁKA Magdalena Wytrębowicz, ul. Obrzeżna 1a/204, 02-691 Warszawa, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, niezwłocznie zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.Nie podlegają reklamacji gałki meblowe zgłaszane jako niepełnowartościowe z powodu różnic pomiędzy egzemplarzami w ramach jednego wzoru. Nasze produkty wykonujemy ręcznie i i drobne różnice w poszczególnych gałkach i uchwytach to ich cecha, a nie wada.