Regał Soft-Line Dialog Unique (6541564809)

zakończona
1 099,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 35,00 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Potrzebujesz pomocy ? Zadzwoń 12 385 80 25 lub napisz allegro@superwnetrze­.pl



Regał Soft-Line Dialog Unique

Kod produktu: 718-ZWW
Kategoria: Regały i Szafki


System regałów Dialog, to rozwiązanie pozwalające na połączenie kilku pojedynczych modułów w jeden regał dostosowany do indywidualnych potrzeb. Chcąc rozbudować regał o jeden dodatkowy segment, wystarczy dokupić następny segment bez ramy bocznej (zapewnia to niższą cenę).

Parametry techniczne:
- Solidna, stabilna i bardzo mocna konstrukcja
- Boki regału wykonane z warstwowego klejonego drewna w kolorze wenge
- Półki wykonane z hartowanego szkła o grubości 5 mm
- Nóżki posiadają regulację wysokości
- Maksymalne obciążenie półki 15 kg



  • Kolekcja:
    Soft-Line

    Wymiary :
    wysokość - 195 cm
    szerokość - 68 cm
    głębokość - 35,5 cm

    Materiał:
    drewno
    szkło


Potrzebujesz pomocy ? Zadzwoń 12 385 80 25 lub napisz allegro@superwnetrze­.pl



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 88 1950 0001 2006 0761 4901 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 35,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 99
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Kupując na aukcjach SuperWnetrze masz pewność zakupu u rzetelnego i doświadczonego sprzedawcy. SuperWnetrze działa na rynku już od 5 lat i ma na swoim koncie wiele wzorowo przeprowadzonych transakcji. Dlaczego warto kupić właśnie u nas? - Każdy produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją - Masz prawo do zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki - Do każdego produktu dołączamy paragon lub FV - Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem DPD (system śledzenia przesyłki) - Zapewniamy łatwy kontakt mailowy i telefoniczny - Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne i najwyższej jakości - Wszystkie przesyłki pakowane są z należyta starannością UWAGA! Nie prowadzimy sprzedaży bezpośredniej w siedzibie firmy.

kontakt

  • 12 385 80 25
    Biuro obsługi klienta jest czynne w tygodniu w godzinach od 9:00 do 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Procedura Zwrotu Sklepu Internetowego SuperWnetrze.pl Każdy Konsument ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu należy: 1. Zalogować się na swoje konto w sklepie SuperWnetrze.pl (http://www.superwnetrze.pl/logowanie.html) 2. Następnie przejść do zakładki ZWROTY (http://www.superwnetrze.pl/zwroty.html) 3. Wypełnić formularz zwrotu, wybierając odpowiednie produkty do zwrotu 4. Wygenerować formularz zwrotu, wydrukować go i wrzucić do paczki 5. Paczkę oznaczyć specjalnym numerem RMA (powstaje on podczas generowania formularza zwrotu) 6. Odesłać zabezpieczony towar wraz z wymaganymi dokumentami na wskazany w instrukcji adresW przypadku chęci dokonania zwrotu bez logowania się należy skontaktować się z Działem Reklamacji i Zwrotów drogą mailową: reklamacje@superwnetrze.pl Zachęcamy jednak do dokonywania zwrotów zgodnie z procedurą opisaną powyżej - znacznie przyspiesza i ułatwia to realizację zwrotu.Środki za zwracane produkty zwracamy zwykle do 7 dni roboczych.Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem.

reklamacje

Procedura Reklamacji W przypadku chętni zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru należy: 1. Uzupełnić formularz reklamacji 2. Następnie wysłać go: - drogą elektroniczną na adres: reklamacje@superwnetrze.pl (o tytule: Reklamacja, nr zamówienia ...) - lub pocztą na adres: SuperWnetrze.pl ul. Organki 2, 31-990 Kraków 3. Poczekać na e-mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, a następnie kierować się instrukcjami udzielanymi przez Konsultanta Uprzejmie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem oraz wysłanych bez wcześniejszego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Działem Reklamacji: reklamacje@superwnetrze.pl