Regał biurowy aktowy narożny Regały Meble do biura (6482704536)

12 dni do końca
cena kup teraz
324,00 zł
z 10 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 195,00 zł
Zakupy powyżej 4 000 zł
  • lokalizacja: Koszalin
  • czas wysyłki: do 14 dni
  • materiał: drewniana
  • rodzaj: stojące
  • stan: nowy


Regał aktowy narożny PR-64


Regał aktowy biurowy narożny



Cechy:

regał z płyty laminowanej 18mm
4 półki

okleina PCV
plastikowe nóżki

Wymiary:

długość: 38 cm
głębokość: 38 cm
wysokość: 181 cm

W przypadku pytań jesteśmy do dyspozycji 8.00 - 16.00
tel. 94 318 03 96


Realizujemy zamówienia pod DOTACJE.


Dostępne kolory:

Wymiary: 38x38x181 cm

Regał do samodzielnego montażu.

Regał mieści
5 rzędów segregatorów z możliwością regulacji wysokości półek.


Zobacz nasze pozostałe: MEBLE BIUROWE

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Selprim_pl za co najmniej 4 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 62 1020 2791 0000 7402 0130 9269
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 195,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 15 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma Sellprim.pl jest na polskim rynku od 2000r. Zajmujemy się kompleksowym wyposażeniem sklepów, biur, urzędów, lokali gastronomicznych, szkół, zakładów produkcyjnych i usługowych, a także magazynów i archiwów. Szczególnie polecamy meble z płyty, meble metalowe, regały i wózki gospodarcze a także urządzenia chłodnicze. Oferujemy oryginalne rozwiązania łączące walory praktyczne i estetyczne. Proponujemy gotowe rozwiązania a także indywidualne projekty. Gwarantujemy klientom Sellprim doskonałą jakość oferowanych produktów i usług w rozsądnych cenach.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
NFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – dotyczy tylko kupujących który jest konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827;) Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru/przesyłki. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Sellprim.pl Artur Miarka, ul. Słowiańska 17, 75-846 Koszalin, tel. 943180396,mail: sklep@selprim.pl. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Zwrotu płatności dokonamy przelewem na wskazany rachunek po otrzymaniu towaru. Towar musi być kompletny i bez śladów użytkowania. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Sellprim.pl ul. Słowiańska 17 , 75-846 Koszalin nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Nie przyjmujemy zwrotu przesyłek za pobraniem. Produkty wykonane na zamówienie nie podlegają zwrotom.

reklamacje

1. W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. 2.W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń zewnętrznych paczki, bądź zawartości przesyłki prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody. 3. Protokół szkody jest podstawą do uznania reklamacji. 4.Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.W przypadku odmownego rozpatrzenia reklamacji kupujący jest zobowiązany do wpłaty równowartości wysokości kosztów wysyłki dla aukcji, na której został zakupiony przedmiot, na odesłanie do niego reklamowanego towaru. Towar niezgodny z zamówieniem Jeżeli po otrzymaniu przesyłki stwierdzą Państwo, że towar otrzymany różni się od tego zamawianego prosimy o niezwłoczny kontakt z nami. Pamiętajmy o tym, że wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i pomyłki zdarzają się.