Recovery + włącznik do laptop Lenovo Y500 (6912088600)

1 moneta
zakończona
39,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • lokalizacja: PL, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

O FIRMIE KOMENTARZE INNE AUKCJE ZADAJ PYTANIE DODAJ DO ULUBIONYCH


508-303-133

kastel.grajewo@gmail­.com

Godziny pracy:

Pn - Pt : 9:00 - 17:00

Sob: 9:00 - 13:00



Wpłata na konto
15 1020 1332 0000 1402 0877 0275


Oferujemy Państwu

Recovery + włącznik do Laptop
Lenovo Y500

NA ZAKUPIONY PRODUKT OTRZYMASZ DOWÓD ZAKUPU W POSTACI
PARAGONU LUB FAKTURY VAT 23%

NR.23


Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost
pierwsza sztuka:
7,20 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
30
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Kastel
Wojska Polskiego 7
19-200 Grajewo
Dodatkowe informacje

 GWARANCJA  Okres gwarancji serwisowej określony jest w treści aukcji. Zapewniamy bezpłatne usuwanie ujawnionych w okresie objętym gwarancją ewentualnych wad uniemożliwiających eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem. Klient jest zobowiązany do dostarczenia reklamowanego towaru na własny koszt. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Do każdego sprzedanego produktu dołączamy gwarancję oraz dowód zakupu. 



PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 


1.Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy Allegro w formie pisemnej. O wysłaniu reklamacji można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na Sprzedawcy Allegro. 

2.Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 

3.Sprzedawca Allegro zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca Allegro nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. 

4.Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca Allegro podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta. 

5.Powyższe stanowi możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami.