RAYCOP odkurzacz antyalergiczny GENIE BG-200 UV-C (6910599452)

zakończona
299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Rydułtowy, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bezworkowy: tak
  • marka: Pozostałe
  • piorący: nie
  • głośność (db): 62
  • moc (W): 300
  • zasięg roboczy (m): 5.0

eszopcom

bezpieczne zakupy przez internet

Opis

Przedmiotem aukcji jest odkurzacz antyalergiczny Genie BG-200 UV-C renomowanej firmy Raycop (Made in Korea).

Produkt jest nowy - fabrycznie zapakowany.

GWARANCJA PRODUCENTA - 24 MIESIĄCE.

Odkurzacz anty alergiczny Raycop Genie BG-200 jest bardzo łatwy w użyciu przez wyposażenie go w system jednodotykowej kontroli (One Touch Constrol System). Szczotka rotacyjna wykonana z uretanu jest z jednej strony bardzo wytrzymała i na tyle miękka, że nie uszkadza powierzchni czyszczących oraz mie zacina się przy odkurzaniu długich włosów. Odkurzacze z serii Genie są najlżejszymi modelami wśród konkurecji, co ułatwia jego manipulowaniem. 3-stopniowy opatentowany system czyszczenia pozwala łatwo pozbyć się roztoczy, bakterii, wirusów, grzybów i nieprzyjemnych alergenów z materaców, pościeli, tapicerowanych mebli i innych tekstyliów. Dzięki użyciu ultrafioletowej lampy odkurzanie odbywa się bez stosowania dodatkowej chemii - sposób ten jest bardzo przyjazny dla osób cierpiących na alergie oraz dla środowiska. Odkurzacz ten potrafi zniszczyć 99,9% bakterii i wirusów. Dzięki zintegrowanej podwójnej filtracji HEPA, odkurzacz wychwytuje nawet najdrobniejsze mikrocząstki.


Jak działa odkurzacz RAYCOP GENIE

W pierwszym etapie automatycznie włączająca się antybakteryjna lampa UV-C sterylizuje czyszczoną tkaninę lub powierzchnię materaca. Następnie cały kurz zostaje wchłonięty do środka przy pomocy rotacyjnej szczotki. Szczotka ta usuwa również wszelkie włosy oraz sierść zwierząt. Roztocza i ich odchody oraz inne zgromadzone zanieczyszczenia są odkurzone i składowane w pojemniku łatwym do umycia. Podwójna filtracja HEPA zapobiega ponownemu dostania się alergenów do otoczenia.


Antybakteryjna lampa UV-C

Zintegrowana lampa UV niszczy promieniowanym światłem większość bakteriim w tym np. E-coli, Staphylococcus aureus oraz H1N1. U roztoczy niezawodnie niszczy ich zdolności rozrodcze. Raycop Genie jest pierwszym produktem, który jest laureatem wielu prestiżowych nagród za stosowanie wielu niewątpliwych zalet lampy UV-C do sterylizacji bez użycia chemii.


Korzyści z używania odkurzacza Raycop Genie

W łóżku spędzamy więcej czasu niż gdziekolwiek indziej w domu, podczas gdy jest to miejsce, do którego przywiązujemy najmniejszą uwagę przy czyszczeniu mieszkania. Badania wykazują, że co noc śpimy w otoczeniu 2 milionów niebezpiecznych roztoczy i bakterii. Raycop Genie jest po to, aby twój sen był naprawdę Twój. Jego stosowanie pomaga zapobiegać chorobom alergicznym oraz chroni przed objawami alergii. Gwarancją jakości jest również zdobycie wielu prestiżowych nagród przez różne niezależne instytucje.


Główne cechy odkurzacza:

  • Zabija 99,9% bakterii „E. Coli”, „Staphylococcus” oraz „Candida”.
  • Skutecznie eliminuje więcej niż 93,5% roztoczy.
  • Eliminuje w 99,9% wirus świńskiej grypy AH1N1.
  • Mikroalergiczna filtracja gwarantuje, iż w odkurzaczu zostaje zatrzymanych więcej niż 96,7% wszystkich cząstkek o średnicy większej niż 0,3 µm.

Poniższy rysunek przedstawia skórę dziecka przed zastosowaniem odkurzacza antyalergicznego oraz po miesięcznym jego stosowaniu. Badania zostały zlecone przez firmę Raycop Brytyjskiej Fundacji Alergików (British Allergy Foundation).


Szczotka obrotowa

Automatyczna szczotka obrotowa usuwa futro zwierząt domowych oraz włosy na pościeli, zabawkach, kanapie, itp.

Sterylizacja UV-C

Sterylizacja odbywa się za pomocą lampy o mocy 6W (długość emitowanej fali świetlnej wynosi 253,7 nm) renomowanej marki Sankyo lub Philips (lampa bezozonowa).

Potężna siła ssania

Firma Raycop posiada opatentowaną technologię antyabsorbcyjną, która pozwala czyścić mocno zabrudzone i pochłaniające brud powierzchnie kanapy, zabawek czy pościeli.

Podwójna filtracja HEPA

W celu doskonałego oczyszczenia przelotowego powietrza w odkurzaczu jest zastosowany podwójny proces filtracji HEPA.


DANE TECHNICZNE:

Producent :
Raycop
Model :
BG 200 UVC
EAN :
8809248466300
Typ odkurzacza :
bezworkowy
cyklonowy
podręczny
Moc :
300 W
System czyszczący :
3-stopniowy
opatentowany
bez chemii
System kontroli :
jednodotykowy (One Touch Control)
Lampa UV-C :
bakteriobójcza 6W
długość fali 253,7 nm
Zabezpieczenia :
czujnik bezpieczeństwa lampy UVC
potrójne zabezpieczenie lampy
system kontroli temperatury silnika
Pojemność zbiornika :
0,4 litra
Filtr :
HEPA (podwójny)
Szczotka obrotowa :
automatyczna, wibracyjna
Okienko rewizyjne :
tak
Poziom hałasu :
62 dB
Zasilanie :
230V, 50Hz
Długość kabla :
5 metrów
Wymiary :
295 x 327 x 164 mm
Waga :
2 kg

CERTYFIKATY:

  • Brytyjska Fundacja Alergologiczna (The British Allergy Foundation)
  • Agencja Żywności i Leków FDA (Food and Drug Administration)
  • Organizacja zdrowego i odpowiedzialnego stylu życia LOHAS (Lifestyle of Health and Sustainability)
  • Koreańska Agencja Promocji Handlu i Inwestycji KOTRA (Korea Trade-Investment Promotion Agency)
  • Certyfikat jakości Rządu Koreańskiego (World Best Product cerificate by the Korean Government)

WYPOSAŻENIE:

  • Odkurzacz Raycop BG-200
  • Filtr mikroalergiczny
  • Lampa UV-C
  • Wkład filtracyjny
  • Szczotka obrotowa
  • Instrukcja obsługi

Zdjęcia

Regulamin

  1. Oczekujemy poważnych ofert.
  2. Osoby bez pełnej aktywacji i z przewagą negatywnych komentarzy prosimy o potwierdzenie licytacji.
  3. Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia aukcji przed czasem, jeśli nie ma jeszcze żadnych ofert kupna. W przypadku, kiedy jest przynajmniej jedna oferta, to takiej aukcji nie zamykamy.
  4. Prosimy o rozsądek przy licytowaniu - w ciągu ostatniej doby przed zakończeniem aukcji nie wycofujemy ofert.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące sprzedaży znajdują się na stronie "O mnie".
  6. Zawsze wystawiamy komentarz - tego samego oczekujemy od kupujących po otrzymaniu towaru.

Kontakt

W razie wątpliwości prosimy o kontakt:

mail :
info@eszop.com
telefon komórkowy :
+48.697331521
telefon stacjonarny :
+48.32.7297431
faks :
+48.32.7204949
gadu-gadu :
1384597
skype :
eszopcom

Transport

Poniższe ceny dotyczą paczki ubezpieczonej:

przedpłata (kurier) :
15,00 zł
pobranie (kurier) :
25,00 zł

Płatności

Prosimy o wpłatę na jedno z poniższych kont:

inteligo :
50102055581111162735­800080
mbank :
49114020040000350244­425171

Szczegółowe dane konta kupujący otrzymuje po dokonanym zakupie.

Gwarancja

  1. Każdy kupujący dostaje paragon fiskalny, bądź na życzenie fakturę VAT.
  2. W przypadku faktury VAT prosimy o przesłanie danych do faktury.
  3. Dowód zakupu jest podstawą realizacji reklamacji.

HappyDays

Firma eszopcom organizuje co jakiś czas specjalne promocje pod nazwą HAPPY DAYS. Polega ona na tym, że są wystawiane przedmioty w promocyjnej cenie, ale tylko na krótki okres do paru dni. Każdy przedmiot wystawiony na tej promocji posiada w tytule hasło HDAYS.

Szukaj przedmiotów z hasłem HDAYS w tytule i kup je w promocyjnej cenie!

Copyright © eszopcom

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50102055581111162735800080
    • 49114020040000350244425171
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

eszop.com Sebastian Mutwil
os. Orłowiec 33/10
44-280 Rydułtowy
NIP: 642-217-56-53
REGON: 277903428
Firma została zarejestrowana w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza Miasta Rydułtowy. Działamy długo i stabilnie na polskim rynku e-commerce. Nie jesteśmy dużą firmą, w związku z tym mamy bliższy kontakt z klientem oraz elastyczną ofertę - jesteśmy w stanie sprostać nawet bardzo wymagającym klientom. Tym niemniej jesteśmy płatnikiem VAT, co pozwala nam współpracować zarówno z klientem indywidualnym jak i wielkimi firmami. Jedną z wyróżniających nas cech jest handel produktami, które posiadamy na stanie magazynowym, co gwarantuje dużą szybkość dostawy. Autorski system zarządzania transakcjami pozwala śledzić losy przesyłki od zakupu aż po ich dostawę. Również obsługa po sprzedaży jest u nas fachowo realizowana. Nie robimy problemów ze zwrotem oraz chętnie pomagamy przy realizacji reklamacji. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Wszystkie opisy przedmiotów wraz z dokumentacją zdjęciową oraz kanałem filmowym są zgodne ze stanem faktycznym.

kontakt

  • 697 331 521
    telefon komórkowy odbieramy prawie cały czas
  • 32 7061313
    telefon stacjonarny odbieramy w dni robocze
  • info@eszop.com
    odbieramy pocztę i odpisujemy przez 7 dni w tygodniu

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
eszop.com Sebastian Mutwil
os. Orłowiec 33/10
44-280 Rydułtowy
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. W przypadku odstąpienia od umowy, sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towarów. Sprzedawca ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy dostępny sposób dostawy). Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Podobnie jak w przypadku zwykłego zarządu, przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne. Aby odstąpić od umowy zawartej na odległość, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres email lub tradycyjny. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy. Sprzedający : eszop.com Sebastian Mutwil Orłowiec 33/10 44-280 Rydułtowy Oświadczenie : Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży wyszczególnionych rzeczy poniżej. Kupione przedmioty : .............................................................................................................................. Numery ofert : ........................................................................................................................................ Data zawarcia umowy : .......................................................................................................................... Data odbioru : ......................................................................................................................................... Imię i nazwisko : ..................................................................................................................................... Login : .................................................................................................................................................... Adres kupującego : ................................................................................................................................. Data odstąpienia : .................................................................................................................................. Podpis : ................................................................................................................................................. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1. O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy. 2. W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 4. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia. 5. W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 6. W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 7. W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli. 8. W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy. 9. W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 10. O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę. 11. Zawartej w drodze aukcji publicznej. 12. O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. 13. O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w ofercie są wolne od wad fizycznych i prawnych, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży (jeśli takowe istnieją). Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W sytuacji, kiedy gwarancja nie jest realizowana przez serwis producenta bądź klient ma problemy z jej egzekucją, kupujący może składać reklamację dotyczącą zawartej umowy mailowo lub w formie pisemnej. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. Imię, nazwisko, adres, adres email kupującego. 2. Datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji. 3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego. 4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres email bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez naszą firmę będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do w/w trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem www.uokik.gov.pl w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.