RAVINI 1678 BOTINKA R35 R37 R39 R40 butomania (6541814193)

zakończona
323,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Kurier InPost 12,18 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • lokalizacja: KLUCZE
  • stan: nowe
  • płeć: produkt damski
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa (cm): 9.00
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 35, 37, 39, 40
Producent: RAVINI
Kod: 1678
Kolor: czarny
Cholewka skóra naturalna lico
Wnętrze cholewki skóra naturalna / ocieplina obuwnicza
Wysokość obcasa 10
Tęgość G
Wkładka skóra naturalna

DŁUGOŚCI WKŁADEK:

R 35 - 22,5 cm

R 36 - 23 cm

R 37 - 24 cm

R 38 - 25 cm

R 39 - 25,5 cm

R 40 - 26 cm

R 41 - 26,5 cm

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BNP Paribas Bank Polska S.A. 17160010131849212020000001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół ludzi, który służyć będzie pomocą przy robieniu zakupów. Jesteśmy przekonani, że takie podejście z naszej strony zapewni całkowite WASZE zadowolenie,aczkolwiek jeśli mają Państwo jakieś uwagi lub pomysły, jesteśmy otwarci na kontakt i propozycje. Z uwagi na fakt, że posiadamy sprzedaż stacjonarną i internetową, w wyjątkowych sytuacjach stany magazynowe wymagają uzupełnienia. Okres realizacji może się wtedy wydłużyć do kilku dni. Chcemy,aby naszym wyznacznikiem była profesjonalna obsługa, połączona z ekspresową wysyłką. Szacunkowy termin wysyłki towaru to 2 dni robocze od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.Jeżeli to możliwe – wysyłamy wcześniej.. Na płatność czekamy do 7dni kalendarzowych, po tym czasie uznajemy transakcję za niezrealizowaną i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.

kontakt

  • 882-951-715
    Infolinia telefoniczna :od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 ; soboty 9.00-14.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu podając Państwa nazwisko,nick Allegro, pełny adres pocztowy,adres e-mail oraz numer telefonu. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który jest dostępny poniżej , przesyłając go w terminie 14 dni od daty odbioru przesyłki za pośrednictwem poczty elektronicznej lub listem poleconym. W razie odstąpienia od umowy Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Klient jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To,co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. Wszystkie dokonane przez Kupującego płatności zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny na naszych aukcjach, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. UWAGA !Nie odbieramy paczek wysyłanych na nasz koszt za zaliczeniem pocztowym !

reklamacje

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. REKLAMACJA (RĘKOJMIA) Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Firma Wielobranżowa Aleksandra Sitkowska ul.Zawierciańska 2a 32-310 Klucze Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu w postaci paragonu, faktury VAT lub potwierdzenia przelewu do reklamowanego produktu.

pozostałe informacje

1.Formularz wymiany/zwrotu http://butomania.sklep.pl/dokumenty/butomania-klucze_form_wymiany-zwrotu.doc 2.Protokół reklamacyjny http://butomania.sklep.pl/dokumenty/butomania-klucze_protokol-reklamacyjny.doc