RAVAK Snake Kratka odpływowa stal 105x105 mm (6482406456)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
109,00 zł
z 9 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy powyżej 4 000 zł
  • lokalizacja: Brzeszcze
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]
  • uszkodzony: nie

RAVAK Snake Kratka odpływowa z siatką ze stali nierdzewnej 105x105 mm


Kratka odpływowa SN501 z tworzywa sztucznego

z siatką ze stali nierdzewnej

  • wygodne do kabin prysznicowych, otwartych przestrzeni łazienki i pomieszczeń technicznych
  • siatka wycięta laserowo z wysokiej jakości stali nierdzewnej
  • wpust podłogowy z odpływem 37 l/min
  • kombinowane (mokro-suche) zabezpieczenie przed niechcianymi zapachami ze słupem wody o wysokości 30 mm
  • kołnierz ze stali nierdzewnej i drugi kołnierz na poziomie izolacji
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u INTER_LAZIENKA za co najmniej 4 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 95105010701000002348582772
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Siedziba firmy INTER ŁAZIENKA Sp. z o.o.ul. Mickiewicza 2/314, 32-620 Brzeszcze ODBIÓR OSOBISTY MOŻLIWY TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE: UL WAŁOWA 37 a43-100 TYCHY

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Wałowa
37 A
43-100 TYCHY
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Bezpośrednie koszty zwrotu produktów ponosi Klient. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi m.in. w odniesieniu do umów:o świadczenie usług, jeżeli Inter Łazienka Sp. z o.o. wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Inter Łazienka Sp. z o.o. utraci prawo odstąpienia od Umowy,w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Inter Łazienka Sp. z o.o. jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Inter Łazienka Sp. z o.o. jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy.Klient, będący konsumentem ma prawo złożenia reklamacji w zakresie wad fizycznych i prawnych produktów nabytych od Inter Łazienka Sp. z o.o. w terminie 2 lat liczonych od dnia wydania produktu Klientowi (w przypadku istnienia wady fizycznej) lub od dnia, w którym dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne (w przypadku wady prawnej).Przy sprzedaży między przedsiębiorcami postanowienia dotyczące rękojmi zostają wyłączone.Celem sprawniejszego rozpatrzenia reklamacji rekomendujemy ich złożenie w formie pisemnej drogą mailową na adres: sklep@interlazienka.pl lub pocztą pod adres Inter Łazienka Sp. z o.o. Ul. Mickiewicza 2/314 32-626 Brzeszcze.Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z kolejnością ich wpłynięcia, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania.

pozostałe informacje

Uprzejmie prosimy o sprawdzenie przesyłki z towarem w obecności kuriera. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia radzimy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i koniecznie zaznaczyć na nim, iż opakowanie zewnętrzne było uszkodzone. Takie postępowanie znacznie ułatwi i przyspieszy przeprowadzanie reklamacji. Gdyby nie było możliwości sprawdzenia towaru bezpośrednio przy kurierze, ważne jest, aby dokonać oględzin towaru bez zbędnej zwłoki. Reklamacje związane z uszkodzeniem towaru lub brakiem ilościowym, jakościowym w przesyłce są rozpatrywane tylko po przesłaniu skanu protokołu spisanego z kurierem najlepiej w dniu dostawy towaru (lub sporządzonym do 7 dni od otrzymania uszkodzonej przesyłki) oraz zdjęć uszkodzeń. Procedura odbioru towaru: bardzo prosimy o szczególnie dokładne sprawdzenie ceramiki, luster jak i innych towarów przy kurierze. W razie wątpliwości prosimy o kontakt ze sklepem.