Ranok-Creative Dekupaż Malowanie Kreatywna Zabawa (6541890349)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 7,50 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,60 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Częstochowa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • certyfikaty i opinie: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: plastik, inny


RANOK-CREATIVE ZESTAW - DEKUPAŻ I MALOWANIE - LETNI WIANUSZEK - KREATYWNA ZABAWA


Dekupaż to ciekawa i popularna forma sztuki, dzięki której zwykłe rzeczy można zmienić w prawdziwe arcydzieła.

Zestaw ten umożliwi Waszym pociechom poznanie tajników techniki dekupażu.

Każdy mały artysta będzie mógł stworzyć piękne i unikalne przedmioty.

Będzie to ekscytujące przeżycie dla dziecka, które może poczuć się jak prawdziwy artysta.

Przedstawiamy wyjątkowe zestawy dające możliwość wykonania własnego talerzyka.

Wasza pociecha może cieszyć się nimi w domu.

Dzięki bogactwu dodatków do udekorowania talerzyka jest on okazałym dziełem sztuki.

Talerzyk może również podarować jako prezent Mamie lub Babci a może koleżance z przedszkola




Do zabawy zapraszamy również osoby dorosłe, nie tylko po to aby pilnować Małych artystów ale również po to, by wspólnie cieszyć się sobą i spędzanym razem czasem.


W zestawie:


• plastikowy talerzyk
• serwetka do dekupażu
• farbki akrylowe
• brokat
• pędzelek
• klej
• szczegółowa instrukcja

Wiek: 6+


Deklaracja zgodności CE

Zapraszam do zakupów oraz na pozostałe moje aukcje na których mnóstwo propozycji do kreatywnej zabawy i nie tylko.

Kontakt tel. 793-803-247


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u vigo1973 za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Raiffeisen Bank Polska S.A. w Warszawie 86 1750 0012 0000 0000 2874 8288
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
PACZKA W RUCHu 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczkomaty 24/7 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy od poniedziałku do piątku w Punkcie odbioru zamówień Szczęśliwy Szkrab w Częstochowie ul. Berka Joselewicza 5 lok.4 od godziny 10-tej do odebrania ostatniego zamówienia. W celu odebrania zamówienia lub jego realizacji proponujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny: 793-803-247 lub e-mailowy sklep@szczesliwy-szkrab.pl
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 793-803-247
    Infolinia czynna od poniedziałku do piatku 9:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA 1. Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą), który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu SZCZĘŚLIWY- SZKRAB.PL lub/i sklepu IGMARAN niezależnie od formy dostawy lub odbioru towaru, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Sprzedawcy, przed upływem tego terminu oświadczenia klienta załączonego do zakupionego towaru. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:sklep@igmaran.pl lub/i sklep@szczesliwy-szkrab.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres PH IGMARAN Marcin Cieśluk 42-200 Częstochowa ul. Berka Joselewicza 5/2 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja ....................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ......................... , numer oferty ............................... . Data zawarcia umowy to ..... , data odbioru ......... . Imię i nazwisko ....... Login Allegro ..... Adres ........ Data ...... ..................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) 2.Jeżeli Klient nie został poinformowany przez sklep IGMARAN lub/i Szczęśliwy-Szkrab o prawie odstąpienia od umowy, prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 12 miesięcy od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy 3.W przypadku gdy Klient został poinformowany przez sklep Igmaran lub/i Szczęśliwy-Szkrab o prawie odstąpienia od umowy przed upływem 12 miesięcy od dnia wydania mu towaru termin do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od udzielenia Klientowi informacji o tym prawie. 4. W razie skutecznego odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie - nie później jednak niż w terminie czternastu dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwracany towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania poprzedniego, jaki otrzymał. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty (nie dotyczy dowodu zakupu). Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować i dostarczyć na adres podany w pkt. II.2. 5.Zwrot uiszczonej przez klienta ceny towaru wraz z kosztami wysyłki zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ NIE PRZYSŁUGUJE: 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: a) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania b) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą c) gdzie przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu e) gdzie przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 7. Klient ponosi koszty zwrotu towaru na podany adres PH IGMARAN Marcin Cieśluk 42-200 Częstochowa ul. Berka Joselewicza 5/2

reklamacje

4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY TOWARU I ZA JEGO ZGODNOŚĆ Z UMOWĄ I PROCEDURY REKLAMACYJNE a). Towary oferowane na aukcjach internetowych wystawianych przez Sklep Szczęśliwy - Szkrab za pośrednictwem portalu aukcyjnego allegro,są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub sklepu Szczęśliwy Szkrab .W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. Okres i warunki gwarancji oznaczone są w karcie gwarancyjnej oraz przy opisie danego towaru. b). Niezależnie od gwarancji producenta lub dystrybutora, w przypadku, gdy zakup dokonywany jest przez Klienta będącego konsumentem, wówczas zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002r. Nr 141 poz.1176 z późn. zm.). c). Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia i ewentualnie sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. d). W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania towaru. 5. W przypadku sprzedaży towarów konsumpcyjnych (tj. sprzedaży dokonywanej na rzecz klienta będącego osobą fizyczną, która nabywa towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą): a) sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową b) sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru; c) sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć. 6. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji reklamacji, należy odesłać za pomocą firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, na adres korespondencyjny Firmy PH IGMARAN Marcin Cieśluk 7. W przypadku terminowego i formalnie prawidłowego złożenia reklamacji Kupujący, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w pierwszej kolejności może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę ALBO wymianę na nowy. Kupujący nie może jednak zgłaszać takich roszczeń w przypadku, gdy naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Dopiero jeżeli z podanych wyżej przyczyn kupujący nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby kupującego na znaczne niedogodności, kupujący ma prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy - od umowy nie może on jednak odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna - w takim wypadku kupujący może jedynie dochodzić innych roszczeń (wymiana lub naprawa, a w następnej kolejności obniżenie ceny towaru). 8. W terminie 30 dni od dnia otrzymania przez sklep SZCZĘŚLIWY- SZKRAB.PL reklamacji kupującego dotyczącej niezgodności towaru z umową, Sklep powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić Kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie Kupującemu wskazany proponowany przez sklep sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) W przypadku odmowy uznania reklamacji kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy. 9. Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy towar został uszkodzony mechanicznie z przyczyn, za które Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek nieprawidłowego używania. 10. W przypadku gdy stroną kupującą nie jest Konsument, strony wyłączają odpowiedzialność sklepów IGMARAN oraz Szczęśliwy-Szkrab z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego)

pozostałe informacje

Na wypełnienie formularza płatności i sfinalizowanie transakcji oczekujemy do 3 dni roboczych po upływie terminu zwracamy się do allegro o zwrot pobranej prowizji jako powód podając brak zapłaty. Osoby bez pełnej aktywacji konta i z mniejszą ilością pozytywnych komentarzy niż 20 pozytywnych mogą dokonać zakup za pobraniem jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.