Range Rover Sport II dywaniki welurowe od13r (6910596687)

zakończona
49,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Ostrów Wielkopolski, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • liczba elementów: komplety
NASZE AUKCJE | OCENY I KOMENTARZE | REGULAMIN

DYWANIKI PRZEZNACZONE DO

Range Rover Sport II

ROCZNIK

od 2013r.

Witam, na aukcji poświęconej sprzedaży welurowych dywaników samochodowych w kolorze czarnym z czarnym obszyciem. Dywaniki idealnie dopasowane do modelu samochodu z weluru igiełkowego gr. wykładziny 3-4mm

Poniżej przykładowe zdjęcia:

1) Dywaniki wykonywane są w kolorze czarnym z czarnym obszyciem jak poniżej:

2) Rodzaj mocowań występujących w samochodzie:

W zamówieniu należy podać:

1. Model i rocznik samochodu oraz ilość drzwi

2. formę płatności

3. rodzaj stoperów


NAJWAŻNIEJSZE ZALETY

- Polski producent MAX-DYWANIK

- Idealnie dopasowane do płyty podłogowej

dywanik kierowcy

- Specjalne wzmocnienie w miejscu narażonym na przetarcie

- Nowy towar - wykonywany pod indywidualną specyfikację kupującego

- Spód podgumowany

- Wysyłka w ciągu 2-3 dni roboczych
- dywaniki gumowe - dywaniki do bagażnika - dywaniki welurowe - chlapacze
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 77109011600000000109279395
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Informuję, że przy jednoczesnym zakupie dwóch lub więcej artykułów ( dywanik na podłogę i dywanik do bagażnika) koszt wysyłki całości tylko jak za jeden artykuł, czyli 20 zł przy wpłacie na konto, lub 25 zł wysyłka za pobraniem.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MAX-DYWANIK
Biskupice Ołoboczne ul. Ostrowska 47
63-460 Nowe Skalmierzyce
NIP: 968-008-52-52
REGON: 300500644

Sprzedaż na allegro prowadzimy od 2007r. Do dnia dzisiejszego zaufało nam niemal 200.000 tysięcy klientów z całej Europy. Ideą naszej działalności jest kompleksowe zaopatrzenie w dywaniki welurowe, gumowe oraz dywaniki bagażnika do wszystkich modeli samochodów osobowych, dostawczych, oraz ciężarowych.

Nr konta: Bank Zachodni WBK S.A. 77 1090 1160 0000 0001 0927 9395

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność

gospodarczą pod firmą:

MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,

63-460 Nowe

Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o

Działalności Gospodarczej

prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON:

300500644.

2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy - zakładka "Sprzedaję"

3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument

lub osoba

nieposiadająca statusu Konsumenta).

4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej

(umowy

sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej

działalnością

gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).

5. Regulamin – niniejszy regulamin.

6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez

Kupującego konta,

dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez

Sprzedawcę

na stronie Sklepu.

7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w

szczególności dywaniki,

kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.

8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia

umowy sprzedaży

Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej

rodzaj i liczbę

Towarów.

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów

znajdujących

się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.

2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest

posiadanie

urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz

przeglądarki zasobów

internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.

3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,

uzależnione są od cennika

operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z

którego korzysta

Kupujący i obciążają go osobiście.

4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze

Sprzedawcą poprzez

pocztę e-mail (kontakt@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405),

pisemnie listem oraz

osobiście w siedzibie Sprzedawcy.

5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę

podlega ochronie antywirusowej

i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.

6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili

składania

Zamówienia.

7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w

polskich złotych i

zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie

Rzeczypospolitej

Polskiej

9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od

wad.

10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz

wycofania Towarów,

udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i

odwoływania promocji

w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez

Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.

11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości

Sklepu, Kupujący

może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie

jest konieczna do

składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na

podstawie

logowania Kupującego do serwisu Sklepu.

12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)

zamieszczania w nim

treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).

Składanie Zamówień

1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu

Sklepu wypełniając

interaktywny formularz.

2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany

Towar do

koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po

kliknięciu w „Koszyk”

postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie

Sklepu aż do

kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.

3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:

1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz

ze

wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,

2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia –

informację

poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do

realizacji i

zawarcie umowy sprzedaży Towaru.

4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego

do czasu

rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze

Sprzedawcą

najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w

żaden sposób

praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania

Towaru.

5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:

1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU

(świadczonych przez

PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),

3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie

Sprzedawcy.

6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w

terminie 7 dni

roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym

terminie oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze

oraz w procedurze

składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy

doliczane są do ceny

Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru

Towaru, gdzie

koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym

Zamówieniu na kwotę

powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy

ponosi

Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie

przekraczającej

30 kg).

8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu

otrzymania przez

Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.

9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy

dostawy, znajdują

się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.

Realizacja Zamówień

1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest

podanie przy

wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i

kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia

Zamówienia).

2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego

formularza

Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w

celu

potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można

potwierdzić w

terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym

oferta

Sprzedawcy nie jest wiążąca.

3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu

przez Kupującego

informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu

4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności

danego Towaru i

wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas

niezbędny na dostawę

zamówionego Towaru.

5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów

InPost wynosi od 1

do 2 dni roboczych.

6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia

Kupujący jest o tym

niezwłocznie informowany.

7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu,

nie później niż

trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.

8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący

otrzymuje wraz

z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do

wystawienia

faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na

wskazany przez

Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o

zamiarze

otrzymania jej w formie papierowej.

9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i

Paczkomaty InPost.

10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez

Kupującego w

procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).

11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany

jest ją zbadać (na

podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia

przesyłki

Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz

niezwłoczne

poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie

jest

równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w

zakresie

uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w

procedurze

reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić

Konsumentowi

dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby

odpowiedzialnej

za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w

trakcie przesyłki

złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego

protokołu szkody,

nie będą rozpatrywane.