Ramka rama na koszulkę, oprawa koszulki, format A2 (6483058887)

zakończona
107,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Łomża
  • czas wysyłki: do 4 dni
  • stan: nowy
Kontakt telefoniczny
tel. /86/ 473 78 00
kom: 662 287 408
email: epicenter@epicenter.­pl gg: 1330558

Godziny otwarcia:
Pon-Pt : 8.00 - 16.00

Weekendy tylko kontakt mailowy.
Przesyłka:
Paczka kurierska - 15 zł
Paczka kurierska pobraniowa - 18 zł

Płatności za towar
PEKAO S.A
43 1240 5628 1111 0010 5154 0781

Zapraszamy do zapoznania się z regulaminem na naszej stronie internetowej.
Rama do oprawy koszulek sportowych / pamiątek

Rama aluminiowa przeznaczona do prezentacji koszulek, tkanin, medali i wszelkich cennych pamiątek, które wymagają oprawienia.
Profil wyposażony jest w blok dystansowy zapewniając przestrzeń wewnątrz ramy tak, aby można było swobodnie ułożyć prezentowany materiał / przedmiot.

DANE TECHNICZNE:
- Konstrukcja aluminiowa, anodowana
- Lekka konstrukcja
- Profil 16 mm
- Przestrzeń użytkowa 13 mm
- Grubość ramy 30 mm
- Plecy wykonane z płyty piankowej
- Oszklenie pleksi, grubość 2 mm
KOLORYSTYKA:

- srebrny, czarny mat, biały mat, czerwony mat, niebieski mat

Aukcja dotyczy wymiaru A2.

Jeśli chcą Państwo poznać ceny pozostałych formatów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

tel. 86 473 78 00 | e-mail: epicenter@epicenter.­pl
INNE FORMATY:

A2 (42 x 59,4 cm), A1 (59,4 x 84 cm), A0 (84 x 118,9 cm), B2 (50 x 70 cm), B1 (70 x 100 cm), 100 x 140 cm, 70 x 70 cm, 84 x 84 cm, 100 x 100 cm

MONTAŻ:

Koszulki montujemy za pomocą szpilek, pinesek lub kleju

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Polska Kasa Opieki S.A. 43 1240 5628 1111 0010 5154 0781
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 86 473 7800
    Informacji udzielamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. UWAGA - MOŻLIWOŚĆ ZWROTU DOTYCZY TYLKO I WYŁĄCZNIE KONSUMENTÓW KONSUMENTEM NIE JEST OSOBA FIZYCZNA DOKONUJĄCA CZYNNOŚCI PRAWNEJ NIE ZWIĄZANEJ BEZPOŚREDNIO Z JEJ DZIAŁALNOŚCIĄ GOSPODARCZĄ LUB ZAWODOWĄ

reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia zamówionego towaru w stanie wolnym od wad. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji odnośnie wykonania umowy drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedawca ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamację należy składać w formie elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, b. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, d. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 3. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji. 4. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej.