RAMKA NA ZDJĘCIA DO 5 ZDJĘĆ CZARNA (6860510998)

zakończona
29,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 14,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
Zakupy od 350 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: KATOWICE
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czarny
501-983-353
Witaj na aukcji CREATIVE-HURT

Nazwa przedmiotu



RAMKA NA ZDJĘCIA

5 zdjęć
DUŻA PLASTIKOWA RAMKA NA ZDJĘCIA POZWALAJĄCA NA UMIESZCZENIE
5 ZDJĘĆ O WYMIARACH
1x 8x8 cm
2x 10x15cm
1x 9x9cm
1X 10X10cm



CAŁKOWITE WYMIARY RAMKI

43,5 x 28cm


RAMKI DOSTĘPNE SĄ W KOLORZE


  • CZARNYM



NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE SĄ INNE RODZAJE RAMEK

KUPUJĄC NA KLIKU NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ
KURIEREM PŁACISZ RAZ !!!
ZAPRASZAMY


Kontakt

Płatności


NR KONTA

09 1140 2004 0000 3902 7642 2018

Wysyłka

POCZTEX 48
14zł
PRZESYŁKA KURIERSKA
15zł
POCZTEX 48 POBRANIE
18zł
KURIER POBRANIE
20zł

Regulamin


ZAPRASZAM NA INNE AUKCJE

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ALDONA107 za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

AUTO-MAGIC ROBERT NOWAK
GLIWICKA, 4
40-079 KATOWICE
NIP: 634-102-03-14
REGON: 272759659
DANE DO PRZELEWU: 09 1140 2004 0000 3902 7642 2018

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
AUTO-MAGIC ROBERT NOWAK
GLIWICKA, 4
40-079 KATOWICE
 
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DANE SPRZEDAJĄCEGO ........................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................................................................................................... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- DANE KUPUJĄCEGO / KONSUMENTA Miejscowość ................................................................... Dnia ........................................................................................................ Imię i Nazwisko / nazwa firmy .......................................................................................................................................................... Adres ................................................................................................................................................................................................ Nazwa Użytkownika ( np. Nic z allegro ) .......................................................................................................................................... Telefon ...................................................................... E-mail ......................................................................................................... Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta odstępuję od umowy zawartej na odległość : Numer transakcji / zamówienia / klienta .................................... Numer i data paragonu / faktury ................................................. Nazwa / symbol towaru ............................................................................................. Ilość w sztukach ......................................... Data dostawy / odbioru towaru ......................................................................................................................................................... ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zwrotu środków proszę dokonać zgodnie z poniższymi danymi : Imię i Nazwisko / nazwa firmy .......................................................................................................................................................... Adres ................................................................................................................................................................................................ Nazwa Banku ................................................................................................................................................................................... Numer rachunku : Podpisując ten dokument oświadczam że zapoznałam(em) się z informacjami podanymi w tym dokumencie Czytelny podpis Kupującego / konsumenta ...............................................................................................

reklamacje

Reklamowany towar wymieniamy na pełnowartościowy lub, jeśli nie będzie to możliwe,zwracamy pieniądze. Reklamacja towaru wymaga dołączenia paragonu/FV .Przesyłki reklamacyjne należy przesyłać wyłącznie listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej(lub firmy kurierskiej) na adresCREATIVE ALDONA NOWAK ul. Dzióbka 37 41-400 Mysłowice W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika wszelkie powstałe koszty pokrywa klient. W celu przyspieszenia rozpatrzenia Państwa reklamacji wymagane jest poinformowanie nas o tym na adres mailowy biuro@creative-hurt.pl z podaniem powodów. Informujemy, że zwrot pieniędzy następuje przelewem, dlatego prosimy o podanie pełnej nazwy, adresu i numeru rachunku bankowego. Nie odbieramy żadnych przesyłek za pobraniem.

pozostałe informacje

Firma prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. 1. Zamówienia są przyjmowane przez strony allegro z konta ALDONA107 2. W sprzedaży znajdują się towary będące w naszej bazie danych. 3. Wszystkie towary oferowane do sprzedaży są nowe i nieużywane (chyba, że zaznaczono inaczej) 4. Wiążącą klienta ceną jest cena podana na stronie przy danym produkcie w momencie składania zamówienia. 5. Cena przesyłki zależna jest od wybranej przez użytkownika formy przesyłki i formy płatności. 6. Osobisty odbiór zamówionych towarów możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. 7. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Zastrzegamy sobie także prawo do zmian w asortymencie oferowanych towarów,dodawaniu nowych i usuwaniu starych. 8. Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach przesyłek. 9. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się: - W przypadku zamówień płatnych na konto bankowe sklepu - zaraz po wpłynięciu płatności na konto; - W przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - zaraz po otrzymaniu zamówienia; - Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta po zakupie na allegro. 10. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja,wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). 11. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczone są ograniczone ilości towarów. 12. Realizacja zamówień na towary w sprzedaży promocyjnej i wyprzedaży następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów. 13. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT/ paragon wystawiana jest w chwili skompletowania całości zamówienia i wysłania towaru. 14.Wszystkie znajdujące się w serwisie znaki towarowe i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego