RAMKA NA ZDJĘCIA + 2 WIESZAKI SAMOLOT RETRO (6482442684)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 15,50 zł
  • Paczka24 17,00 zł
Zakupy powyżej 350 zł
  • lokalizacja: @
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • materiał: metalowe
  • kolor: odcienie żółtego i złota, odcienie błękitu, odcienie zieleni, odcienie brązowego, odcienie szarości

Zjawiskowa ramka na zdjęcie w stylu retro.

Ramka do powieszenia na ścianie.

Dodatkowo dwa wieszaki.

Wymiary:

- wysokość: 24 cm

- szerokość: 23 cm

- głębokość: około 5,5 cm

Zdjęcie: 10 cm x 15 cm

Materiał:

drewno, metal, szkło

Waga:

670 g

Polecamy!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Wszystkie aukcje

Nasz e-mail:

middayallegro@gmail.­com

Towar wysyłamy maksymalnie w ciągu

trzech dni roboczych.

- wpłata przez PayU

- wpłata na rachunek bankowy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u midday_pl za co najmniej 350 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka24 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Paczka48 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (Konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: middayallegro@gmail.com Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej lub poprosić Sprzedającego o przesłanie takiego wzoru drogą e-mailową (w formie załącznika). Oświadczenie może być również napisane odręcznie. Do przesyłki należy dołączyć otrzymany od Sprzedającego paragon. Przesyłkę należy przesłać na adres: Midday Agnieszka Matwiej ul. Ametystowa 18/23 20-577 Lublin UWAGA: Paczki za pobraniem nie są odbierane i automatycznie cofane do nadawcy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy). DANE SPRZEDAJĄCEGO ______________________ Ja________________niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ____________________________________ Numer oferty_______________________________________________________ Data zawarcia umowy to _____________________________________________ Data odbioru _______________________________________________________ Imię i nazwisko_______________________________________________________ Login Allegro_________________________________________________________ Adres ______________________________________________________________ Numer telefonu_______________________________________________________ Data________________________________________________________________ Proszę o zwrot pieniędzy na rachunek bankowy numer ______________________ Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Zwracany towar musi być w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu wraz z metką lub metkami (o ile takie były). Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania zwracanego towaru do Sprzedającego, a jedynie koszt wysyłki, jaki poniósł Kupujący przy zakupie.

reklamacje

Kupujący może składać do Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem middayallegro@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

1. Prosimy naszych Klientów o przemyślane zakupy. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu. 2. Koszt zakupu i transportu – według cennika, w opisie każdej aukcji. 3. Sposób zapłaty – poprzez formy dostępne w opisie każdej oferty: poprzez PayU lub przelew tradycyjny. 4. Zmianę adresu do wysyłki prosimy określić w formularzu dostawy (lub przesłać nam wiadomość e-mailem). 5. Nasza firma zobowiązuje się się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. 6. Do każdego zakupu dołączamy paragon. Nie wystawiamy faktur VAT. 7. Brak możliwości odbioru osobistego. Życzymy udanych i satysfakcjonujących zakupów!