Ramka matrycy + zaślepki ramki HP CQ57 (6911074941)

Od 16-08-2017 do 30-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
10,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Niemodlin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • do laptopów: hP, Compaq
  • rodzaj: oryginał

Przedmiot aukcji

Ramka matrycy  hp cq57

Wszystkie sprzedawane przedmioty są używane, części pochodzą z demontażu używanego laptopa.

Wysyłamy przedmiot dokładnie taki jak na zdjęciu - przed zakupem bardzo proszę porównać zdjęcie z fabrycznie zamontowaną częścią.

Stan wizualny:

  • bdb

Stan faktyczny przedmiotu najlepiej obrazują zdjęcia  - jeśli masz wątpliwości zapytaj przed zakupem.

Stan techniczny:

  • .100% ok, wszystkie mocowania całe

Model / Typ / Parametry:

  • CQ43 , G43 , CQ57

Info od sprzedającego:

  • Cena na aukcji jest ceną brutto - wystawiamy faktury VAT marża

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów – skontaktuj się z nami.
  • Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów.
  • Dołączone do opisu zdjęcia przedstawiają oferowany produkt... jeśli zdjęcie jest przykładowe będzie o tym informacja.
  • Oferowany na aukcjach sprzęt używany zwykle posiada normalne ślady używania czy transportu, nie są to nowe produkty.
  • Drobne ryski czy otarcia obudów oferowanych przedmiotów są w przypadku takiego sprzętu nie do uniknięcia.
  • W opisach zwykle informujemy o idealnym stanie technicznym takiego sprzętu, co nie jest równoznaczne z idealnym stanem wizualnym.

Dostawa:

  • Wszystkie przedmioty wysyłamy najdalej w następny dzień roboczy od wpłaty, jeśli zależy Ci na czasie - zadzwoń.   
  • Towar zawsze jest starannie pakowany i dobrze zabezpieczany, jeśli masz wątpliwości przy odbiorze lub widzisz, że paczka jest uszkodzona - otwórz paczkę przy kurierze.

Płatności:

  • Do wylicytowanej ceny przedmiotu należy doliczyć koszty przesyłki
  • W cenie przesyłki jest zawarty również koszt opakowania oraz zabezpieczenia towaru.

Masz pytania? zadzwoń lub napisz CZYNNE PON - PT 08:00 - 17:00

laptoPC serwis, ul. Opolska 54, 49-100 Niemodlin

tel. 500-400-295; mail: allegro@laptopc.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u laptoPC za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 500 400 295
    infolinia czynna od poniedziału do piątku 8:00 - 17:00

reklamacje

Gwarancja jest liczona od dnia odebrania paczki przez kupującego i wynosi 14 dni kalendarzowych jeśli na aukcji nie podano innego terminu. W przypadku niektórych elementów istnieje możliwość montażu części do komputera przesłanego przez kupującego w naszym serwisie - informacja taka jest zawarta w opisie aukcji i w takim przypadku długość gwarancji wynosi 3 miesiące. Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego tj.: laptoPC serwis, ul. Opolska 54 lok.21, 49-100 Niemodlin - Koszt transportu do Sprzedającego pokrywa Kupujący, a koszt transportu od Sprzedającego do Kupującego pokrywa Sprzedający.Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje informację drogą mailową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. - Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w formie w jakiej towar został dostarczony do Sprzedającego.

pozostałe informacje

Cena na aukcji jest ceną brutto - wystawiamy faktury VAT marża - Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów – skontaktuj się z nami. - Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów. - Dołączone do opisu zdjęcia mają zwykle charakter poglądowy, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. - Oferowany na aukcjach sprzęt używany zwykle posiada normalne ślady używania czy transportu, nie są to nowe produkty. - Drobne ryski czy otarcia obudów oferowanych przedmiotów są w przypadku takiego sprzętu nie do uniknięcia. - W opisach zwykle informujemy o idealnym stanie technicznym takiego sprzętu, co nie jest równoznaczne z idealnym stanem wizualnym. - Użytkownicy nowi lub posiadający kilka komentarzy negatywnych proszeni są o natychmiastowe potwierdzenie swojej licytacji mailem.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
laptoPC
Opolska 54
49-100 Niemodlin
PL
Dodatkowe informacje

 Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.  


Wystarczy informacja w formie mailowej z danymi identyfikującymi zakup i  kupującego oraz informacja z numerem rachunku do zwrotu.


Formularz  wysyłamy na życzenie, można również pobrać dowolny szablon internetu i  wypełnić.  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy.  


Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania  oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.  


Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu  otrzymania przedmiotu.  


Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność  za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w  sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 1 miesiąc

Dodatkowe informacje

  •  Gwarancja jest liczona od dnia odebrania paczki przez kupującego i  wynosi 14 dni kalendarzowych jeśli na aukcji nie podano innego terminu. 
  • W przypadku  niektórych elementów  istnieje możliwość montażu części do komputera  przesłanego przez kupującego w naszym serwisie - informacja taka jest  zawarta w opisie aukcji i w takim przypadku długość gwarancji wynosi 3  miesiące. 
  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego tj.:   laptoPC serwis, ul. Opolska 54 lok.21, 49-100 Niemodlin 
  • Koszt transportu do Sprzedającego pokrywa Kupujący, a koszt transportu  od Sprzedającego do Kupującego pokrywa Sprzedający.
  • Sprzęt musi być  zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.  - Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje informację drogą mailową  opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
  • Odbiór reklamowanego sprzętu  następuje wyłącznie w formie w jakiej towar został dostarczony do  Sprzedającego.