RAMKA MATRYCY ASUS x53 3MIASTO (6541929795)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Trójmiasto
  • stan: używany

OBSŁUGA AUKCJI
e-mail: aukcje@meritum.gda.p­l
Tel. dom. : (58) 559-22-50
Tel. kom. : 603-300-602
GG: 3714079
Skype: meritum_gdansk Kontakt z naszą firmą:

GDAŃSK
UL. HYNKA 57
(stara numeracja 2 B)
TEL. (58) 559-22-50
e-mail: gdansk@meritum.gda.p­l
GG: 3714079

GDAŃSK
UL. CIESZYŃSKIEGO 36 LOK.70

TEL. (58) 3456-334
e-mail: morena@meritum.gda.p­l
GG: 4240517

GDYNIA
UL. CHWASZCZYŃSKA 4

TEL.(58) 629-49-67
e-mail: gdynia@meritum.gda.p­l
GG: 1523376

66 1030 0019 0109 8501 0052 1786



Możliwość odbioru osobistego w Gdańsku lub Gdyni.

Możliwość zakupu na raty, minimum formalności. Przed zakupem przeczytaj "O mnie".

UWAGA ZA POBRANIEM WYSYŁAMY DO OSÓB Z CONAJMNIEJ Z DWOMA CZERWONYMI GWIAZDKAMI !

RAMKA ASUS x53

UŻYWANA

posiadamy też inne części do tego laptopa na innych aukcjach

SPRAWDŹ POZOSTAŁE AUKCJE, SĄ TAM ZESTAWY O INNYCH PARAMETRACH Z MONITORAMI LCD 19" i 22" kliknij tutaj

MOŻLIWOŚĆ ODBIORU OSOBISTEGO W SKLEPACH W GDAŃSKU LUB GDYNI

Jeśli masz jakieś pytania, napisz na emaila:

603300602@serwis-lap­topy.pl

MOŻLIWOŚĆ MONTAŻU W SERWISIE

Przykładowe objawy laptopa, które naprawiamy:

  • Brak reakcji przy próbie włączenie laptopa
  • Laptop nie włącza się
  • Brak obrazu na matrycy
  • Paski na matrycy
  • Artefakty, „śmieci”, „krzaczki” na matrycy
  • Obraz słabo widoczny, lub bardzo jasny
  • Laptop się zawiesza lub resetuje
  • Laptop wyłącza się podczas pracy
  • Laptop wydaje kilka dźwięków i nie uruchamia się
  • Na ekranie pokazuje się niebieski ekran tzw. BLUESCREEN
  • Laptop został zalany cieczą ( posiadamy wanienki ultradźwiękowe)
  • Nie działa USB, lub inne wyjścia
  • Brak dźwięku w laptopie
  • Brak działania karty Wi-Fi
  • Nie działa karta LAN
  • Brak ładowania baterii
  • Wadliwe działanie klawiatury
  • Powolna praca laptopa
  • Problem z zainstalowaniem systemu

możliwość sprawdzania on-line statusu naprawy

  • DOJAZD DO KLIENTA LUB NAPRAWY W NASZYCH SKLEPACH NA TERENIE TRÓJMIASTA
  • WYSTAWIAMY FAKTURY VAT
  • NA NAPRAWIONY SPRZĘT UDZIELAMY GWARANCJI

WYKONUJEMY:

· INSTALACJĘ SYSTEMÓW OPERACYJNYCH, STEROWNIKÓW ITP.

· USUWANIE WIRUSÓW

· ARCHIWIZACJA DANYCH

· PRZEGRYWANIE FILMÓW Z VHS NA DVD

· DIAGNOZY

· WYMIANY PODZESPOŁÓW

· NAPRAWĘ LAPTOPÓW

· PROGRAMOWANIE BIOS

· NAPRAWĘ PŁYT GŁÓWNYCH DO LAPTOPÓW (BGA)

· WYMIANĘ MATRYC

· WYMIANĘ GNIAZD ZASILANIA

· WYMIANE KLAWIATUR

· NAPRAWĘ MONITORÓW LCD I CRT

· NAPRAWY SIECI KOMPUTEROWYCH


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 20,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 30,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Meritum istnieje od 1996 roku. Zajmujemy się sprzedażą i serwisem sprzętu PC. W naszej ofercie znajdziesz komputery, notebooki, tablety, monitory, drukarki. Zajmujemy się profesjonalną naprawą sprzętu elektronicznego typu: Laptopy, Komputery, Telefony, Tablety, Monitory, Drukarki. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Opcje osobistego odbioru sprzętu (po uprzednim kontakcie): Biuro Obsługi Klienta / ZASPA 80-465 Gdańsk Zaspa ul. Hynka 57 (stara numeracja 2 B) Tel.: +48 (58) 559-22-50 Tel. kom.: 603-300-602 E-mail: gdansk@meritum.gda.pl Gadu-Gadu 3714079 Skype: meritum_gdansk Biuro Obsługi Klienta / GDYNIA 81-597 Gdynia Karwiny ul. Chwaszczyńska 4 Tel.: +48 (58) 629-49-67 E-mail: gdynia@meritum.gda.pl Gadu-Gadu 1523376 Biuro Obsługi Klienta / CHEŁM 80-809 Gdańsk Chełm ul. Cieszyńskiego 36 lok.70 (Pasaż Chełmski) Tel.: +48 (58) 345-63-34 E-mail: morena@meritum.gda.pl Gadu-Gadu 4240517

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: aukcje@meritum.gda.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Meritum SP.J. 80-465 Gdańsk ul. Hynka 57. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Meritum SP.J. 80-465 Gdańsk ul. Hynka 57 Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy (należy wybrać jedną z wersji): W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu koszt odesłania Towaru do wysokości [kwota]. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

reklamacje

Gwarancja i rękojmia na sprzedawane nowe produkty wynosi 2 lata. Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem aukcje@meritum.gda.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gdańsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.