Ramka cyfrowa ZOOM.ME 7" 4GB WiFi/3G/router (6975754644)

zakończona

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przekątna ekranu (cale): 7
  • waga (z opakowaniem): 0.5 [kg]

opis

MOBILE2.pl - Zobacz naszą ofertę na Allegro

Zakupy nowej generacji
tel. 585203819 wew. 226
(pon. - pt.: 9:00 - 17:00)


Ramka cyfrowa ZOOM.ME 7" 4GB Wi-Fi/3G/router

cena: 99 zł


Przedmiotem aukcji są ramki cyfrowe ZOOM.ME Wi-Fi/3G w kolorze białym.

Wszystkie egzemplarze to sprzęt po-ekspozycyjny z Autoryzowanych Salonów T-Mobile (tzw. wersja DEMO), kompletny, w oryginalnych pudełkach, z polskiej dystrybucji.

Wszystkie ramki są w podobnym stanie. Niektóre z egzemplarzy posiadają delikatne zarysowania na obudowie, lekko przybrudzone opakowania. Przykładowe zdjęcia poglądowe w galerii zdjęć.

Ramki są w 100% sprawne, po okresie gwarancyjnym.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu mailowego lub za pośrednictwem formularza Allegro.



OPIS PRODUKTU

Ramka cyfrowa ZOOM.ME Wi-Fi/3G

Są chwile uchwycone na zdjęciach, którymi szybko chcesz się podzielić z bliskimi. Dzięki ZOOM.ME możesz je przemienić w wyjątkowy PREZENT!

ZOOM.ME to nowe podejście do komunikacji z bliskimi. Dzięki ZOOM.ME każdy może dzielić się z przyjaciółmi wspaniałymi chwilami uchwyconymi na zdjęciach. Sercem funkcjonalności urządzenia jest wyjątkowo estetyczny i prosty w obsłudze ekran z matrycą IPS 7” z obrazem o wysokiej jakości. Wyświetlają się na nim zdjęcia wysłane przez bliskich ze smartfonów za pośrednictwem darmowej aplikacji. Ramka ZOOM.ME i przesłane na nią zdjęcia tworzą niepowtarzalny i zawsze aktualny album zdjęć i emocji. Dzięki ZOOM.ME każda chwila może stać się prezentem. To rozwiązanie idealne dla osób niezaznajomionych z technologią - można na przykład dać ramkę babci, a następnie przesyłać jej co jakiś czas swoje nowe fotografie. Każde ZOOM.ME może odbierać obrazy od dowolnej liczby bliskich osób.


Specyfikacja:

  • Wyświetlacz: 7" , IPS LCD
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 1024x600 px
  • Procesor: 1,2 GHz, dwurdzeniowy
  • Łączność Wi-Fi: Wi-Fi 802,11 b/g/n 2,4 GHz
  • Łączność 3G (karta SIM dowolnego operatora): 3G/HSPA +900/2100 MHz, 2G, EDGE: 850/900/1800/2100 MHz
  • System operacyjny: Android 4.2.2
  • Pamięć wewnętrzna: 4 GB, rozszerzalna kartą microSD do max 32 GB
  • Wbudowany akumulator: 1000 mAH, czas pracy do 60 minut
  • Wymiary: 195 x 126 x 18 mm
  • Waga: 340 g



GALERIA ZDJĘĆ

Egzemplarz przykładowy
>
Zakupy nowej generacji
tel. 585203819 wew. 226 e-mail: handlowy@eurotel.pl
(pon. - pt.: 9:00 - 17:00)

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
22,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

    

Gwarancja i serwis:


Wszystkie produkty sprzedawane przez Nas posiadają jedną z poniższych gwarancji:


- gwarancje producenta

- gwarancje dystrybutora

        W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją producent i dystrybutora, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. W przypadku sprzętu marki Apple polecamy kontakt z naszymi własnymi Autoryzowanymi Serwisami Apple. Lista serwisów dostępna na stronie https://serwis.idream.pl . Zgłoszenie najlepiej dokonać w formie elektronicznej za pomocą formatki pod linkiem http://serwis.idream.pl/zgloszenie-naprawy


- gwarancje sprzedawcy 

        W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją sprzedawcy (tzw. gwarancja rozruchowa,  obejmująca okres maksymalnie od 3 do 6 miesięcy, dokładnie podany w opisie aukcji) skontaktuj się z nami za pomocą e-maila: handlowy@eurotel.pl  lub telefonicznie pod nr tel. 58 520 38 19-20, wew. 226


Platforma ODR i polubowne rozwiązywanie sporów:


Chcąc skorzystać z możliwości polubownego i pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów w naszym sklepie internetowym, Klient ma prawo złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Eurotel S.A.
Myśliwska, 21
80-126 Gdańsk
Dodatkowe informacje

  

Reklamacje dotyczące Towarów


Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać na piśmie na adres: Eurotel S.A., ul. Myśliwska, 80-126, Gdańsk lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: handlowy@eurotel.pl.

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Nas. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.


Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, Nasza odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady.

Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży Towarów: 

Eurotel S.A. nie jest producentem Towarów i na sprzedawane produkty nie udziela dodatkowej gwarancji. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może również zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.


Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną:

1. Eurotel S.A. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania własnych aukcji internetowych, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu Naszych własnych aukcji internetowych. Nieprawidłowości związane z ich funkcjonowaniem prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: handlowy@eurotel.pl

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).

- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).

- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

3. Informujemy, że zobowiązujemy się do korzystania z pozasądowego rozwiązywania sporów z Konsumentami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozwiązywania sporów między www.idream.pl a Konsumentem jest: Platforma ODR i polubowne rozwiązywanie sporów dostępny pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Konsument może do tego podmiotu złożyć wniosek o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.


Postanowienia końcowe:

1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy www.idream.pl a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.


Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Eurotel S.A.
Myśliwska 21
80-126 Gdańsk

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zwrot produktu - od 07.03.2017


Każdy Klient ma prawo odstąpić od umowy zgodnie z następującymi zasadami: Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


Prawo do odstąpienia od umowy:

Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie produktu lub ostatniej z zamówionych rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu lub ostatniej z zamówionych rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas (tj. Eurotel S.A., ul. Myśliwska, 21, 80-126 Gdańsk, e-mail: handlowy@euroteel.pl, telefon: 58 520 38 19-20 wew. 226) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Klient zobowiązany jest niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy dostarczyć zakupiony towar do nas (Eurotel S.A., ul. Myśliwska, 21, 80-126 Gdańsk)

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


Koszty:

Klient ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).

Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Umowy, w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować nas (tj. Eurotel S.A., ul. Myśliwska, 21, 80-126 Gdańsk, e-mail: handlowy@eurotel.pl, telefon: 58 520 38 19-20 wew. 226)  o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres handlowy@eurotel.pl (koniecznie podaj nr aukcji/zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany).

przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.