RAMKA 2DIN FORD MONDEO 2002-2007 KLUCZE ZŁĄCZE ISO (6483427350)

8 dni do końca
cena kup teraz
96,93 zł
z 2 kompletów
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,50 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • lokalizacja: Łódź
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]

X-40.147.2 RAM-40.147.2+ZRS-AS-­26B+ANT.35+ZRS-AA-1+­ZRS-AA-2+65.241-2kom­plety

ORYGINALNY ZESTAW DO WYMIANY FABRYCZNEGO RADIA NA NOWE

WZORCOWA JAKOŚĆ I PERFEKCYJNE WYKONANIE

W KOMPLECIE WSZYSTKIE NIEZBĘDNE AKCESORIA POKAZANE NA ZDJĘCIACH

DANE TECHNICZNE:

PRODUCENT: C-QUENCE

KOLOR RAMKI: CZARNA MATOWA

MONTAŻ: 2DIN

SZEROKOŚĆ GÓRA: 245mm

SZEROKOŚĆ DÓŁ: 238mm

WYSOKOŚĆ: 125mm

MIEJSCE MONTAŻU:

Ford Mondeo (B4Y/B5Y/BWY) 05/2002 - 2007

DO SAMOCHODÓW Z FABRYCZNYMI RADIAMI SONY VISTEON

ZESTAW ZAWIERA:

1 x ramka

1 x złącze ISO-QUADLOCK prądowe i głośnikowe

1 x komplet (4) kluczy do wyjęcia fabrycznego radia

1 x wzmacniacz antenowy dopasowany do instalacji Forda

1 x redukcją antenowa z wyjściem na standard ISO (Pioneer, Kenwood, JVC, itp.)

1 x redukcja antenowa z wyjściem na standard DIN (Alpine, Blaupunkt, itp.)

Profesjonalny zestaw do wymiany fabrycznego radia na nowe typu: Alpine, Pioneer, Kenwood, Sony, LG, JVC itd. Zestaw zawiera wszystko co jest niezbędne do prostej, samodzielnej wymiany. Klucze do wyjęcia fabrycznego radia, wysokiej jakości elegancko wykonaną ramkę która zaślepi miejsce po starym radiu z otworem montażowym na nowe standardowe radio, złącze ISO prądowe i głośnikowe które dopasuje wtyczki od nowego radia do instalacji samochodu, redukcję antenową z przejściem na standard w nowym radiu i wzmacniacz antenowy. Całość została tak skomponowana, żeby niczego nie zabrakło przy wymianie. Oferowane podzespoły są nowe i dobrej sprawdzonej jakości. Szczególną uwagę poświęciliśmy wysokiej jakości ramce, która musi być porządna bo ją widać. Ramka jest odporna na promienie słoneczne, nie odbarwi się, nie trzyma się na niej kurz. Zaczepy od ramki są mocne. Wygląda elegancko. Radio można zamontować w dowolny sposób montując ramkę paskiem w górę lub w dół jak komu wygodniej. Ramka ma z tyłu zaczepy, które zatrzaskują się w dziurze po starym radiu w desce rozdzielczej. Do kompletu dokładamy mocny wzmacniacz antenowy, który poprawi wam jakość odbieranych stacji radiowych.

Większość europejskich samochodów takich marek jak Audi, Skoda, Seat, VW, Renault, Peugeot, Citroen ma anteny aktywne ze wzmacniaczem. Umożliwia to zamontowanie krótszych batów do anten lub mocniejszy i czystszy odbiór stacji radiowych w terenie trudnym lub dalej od miast gdzie zazwyczaj zamontowane są nadajniki. Wyjątkiem jest Ford, który nie wiadomo dlaczego nie stosuje wzmacniaczy antenowych w fabrycznych systemach. Dlaczego jednak przy wymianie fabrycznego radia, kiedy mamy dostęp do wnętrza samochodu nie założyć sobie przy okazji dobrego wzmacniacza antenowego. Operacja prosta i tania a poprawi zdecydowanie odbiór stacji radiowych. Na tej aukcji oferujemy taką właśnie możliwość. Montaż jest banalny wpinamy wzmacniacz pomiędzy antenę a radio i podłączamy jeden kabel od wzmacniacza antenowego do wyjścia z nowego radia na sterowanie anteną albo do plusa.

RAMKA RADIOWA

TAK WYGLĄDA RAMKA Z ZAMONTOWANYM DO NIEJ RADIEM (RADIO NIE JEST PRZEDMIOTEM TEJ AUKCJI)

RAMKA MA SPECJALNE METALOWE ZATRZASKI DO MOCOWANIA

ZŁĄCZE ISO-FORD

WZMACNIACZ ANTENOWY

REDUKCJA DO FABRYCZNEJ INSTALACJI ANTENOWEJ

KLUCZE DO WYJĘCIA FABRYCZNEGO RADIA

MARKOWY ZESTAW NAJLEPSZEGO PRODUCENTA

AKCESORIÓW CAR-AUDIO NA ŚWIECIE

ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZACHOWANIA FUNKCJI STEROWANIA Z KIEROWNICY

TRZEBA DOKUPIĆ SPECJALNY MODUŁ-INTERFEJS DOSTĘPNY NA INNEJ NASZEJ AUKCJI

NIE TEGO SZUKAŁEŚ?

SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE OFERTY

KLIKNIJ MYSZKĄ NA NASZ SKLEP

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 59 1140 2004 0000 3102 5238 2000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni
List polecony ekonomiczny 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 8 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 6 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 5 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
X-40.147.2 RAM-40.147.2+ZRS-AS-26B+ANT.35+ZRS-AA-1+ZRS-AA-2+65.241-2komplety
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 42 7121915
    Telefon stacjonarny do działu sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
  • Allegro.7000@gmail.com
    Odpisujemy na emaile od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 maksymalnie do 24H.

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: Allegro.7000@gmail.com http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/formularz_zwrotu.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce) Przesyłkę należy nadać na adres: PERFECT 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal nr 10 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodzi. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży.

reklamacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10

pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie.