RALPH LAUREN KOSZULA DAMSKA /L (RA4243485) (6912000695)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
175,00 zł
z 1 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Kurier InPost 12,00 zł
  • Allegro Kurier InPost 14,00 zł
  • lokalizacja: KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 40 (L)
  • kolor: biel
  • marka: Ralph Lauren
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • dekolt: kołnierzyk
  • rękaw: długi rękaw
  • waga (z opakowaniem): 1.0 [kg]
  • dostawa z Polski: tak

PRZEDMIOTEM NASZEJ AUKCJI JEST KOSZULA DAMSKA RALPH LAUREN SLIM FIT 100% ORYGINAŁ

      CECHY PRODUKTU :

  - Marka - RALPH LAUREN

   -  Materiał - 100% Cotton 

   -  Kolor - Biała

   - Rozmiar - L

   - Fason - Slim Fit

   -  Stan - Nowa, zapakowana

   -   produkt posiada komplet metek

ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE

ŻYCZYMY MIŁYCH ZAKUPÓW

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 85 1090 2372 0000 0001 3318 6581
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MR.STYL
BOCZNA 9/1
57-230 KAMIENIEC ZĄBKOWICKI
NIP: 8871358915
REGON: 891042965
Firma zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

kontakt

  • MR.Styl@op.pl
    Na wszystkie pytania odpowiadamy w dni robocze w ciągu 24h

pozostałe informacje

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa WZÓR Miejscowość, data Imię i nazwisko konsumenta Adres konsumenta Ja/My...........................................niniejszym informuję/informujemy o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy............................................................................................ Data odbioru........................................ Podpis................................. 1) Termin płatności W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności kartą płatniczą, płatności elektronicznych, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. 2) Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 3) Kodeks dobrych praktyk Zobowiązujemy się do przestrzegania ogólnie przyjętych standardów etycznych, w tym do podstawowych zasad: 1. Prowadzenie działań ukierunkowanych na zadowolenie naszych Klientów poprzez dostarczenie im produktu najlepszej jakości, któremu towarzyszy profesjonalne doradztwo i rzetelna obsługa. 2. Rzetelne i uczciwe przekazywanie wszelkich posiadanych informacji i niewprowadzanie świadomie Klienta w błąd, jeżeli danej informacji nie posiadamy. 3. Regularne monitorowanie dostępności oferty sklepowej oraz jak najszybsze reagowanie na zaistniałe błędy. 4. Lojalność i gotowość do współpracy oraz podejmowanie każdego zlecenia z zaangażowaniem. 5. Proponowanie Klientowi skorzystania z innego rozwiązania jeżeli uznamy, że nie posiadamy produktu, który jest odpowiedzią na Jego oczekiwania. 6. Polubowne rozwiązywanie wszelkich konfliktów. 7. Niewypowiadanie nieprawdziwych lub obraźliwych informacji na temat innych firm czy produktów. 8. Przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki. 9. Nieuchylanie się od wywiązywania z zobowiązań. 10. Dbanie o bezpieczeństwo powierzonych nam danych. 11. Kierowanie się takimi wartościami jak: sprawiedliwość, prawość, uczciwość

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
MR.Styl Ryszard Mizia
Boczna 9/1
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
PL
Dodatkowe informacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem MR.Stylallegro@onet.pl, lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Przesyłkę należy nadać na adres MR.STYL RYSZARD MIZIA BOCZNA 9/1, 57-230 KAMIENIEC ZĄBKOWICKI 5. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informujemy, że Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z następujących, pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji oraz dochodzenia roszczeń: a) możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej, b) wystąpienie z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki działający przy odpowiednim Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, c) konsument może również skorzystać z bezpłatnej pomocy Powiatowego/Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). d) Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ e) W rozwiązywaniu sporów transgranicznych pomaga sieć Europejskich Centrów Konsumenckich (ECK). Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.