Rajstopy wzorzyste w serduszka size 2 30 den FIORE (6931000216)

zakończona
17,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
  • lokalizacja: Świdnica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 2
  • den: 30
  • typ: wzorzyste
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak

senkobiety@gmail.com

SKYPE

artur.komorowski7

GG 9464556

tel

500-827-104

Staramy się wysłać zaraz po zaksięgowaniu na naszym koncie pieniążków

Kupując na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz raz.

Zakupione przedmioty można łączyć z kontem jimi740

Wymiana produktu - koszt pokrywa kupujący



37 1140 2004 0000 3702 7389 3598

50 1020 5558 1111 1474 9570 0079

Rajstopy wzorzyste, półkryjące, matowe, bez wydzielonej części majteczkowej, z komfortowym ściągaczem oraz płaskim szwem.

Bawełniany klin w rozmiarach 3 i 4.

Niewidocznie wzmocniona część palcowa.

Wykonane w technologii żakard 3D z najwyższej jakości przędz oplatanych zapewniających większą wytrzymałość.

SUPER LOVE

ROZMIAR 2

DOSTĘPNE KOLORY:

czarny



Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 11
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
ARTE Artur Komorowski
Okrężna 21/1 58 100 świdnica
58-100 Świdnica
PL
Dodatkowe informacje

 Od umowy zakupu można odstąpić bez podania przyczyny, w terminie do 14  dni kalendarzowych od daty doręczenia zamówienia. W przypadku odbioru  osobistego zamówienia, termin ten biegnie od dnia jego odbioru w sklepie 

 Bezpośredni koszt zwrotu towaru ponosi klient 

 Termin nadania przesyłki zwrotnej wynosi maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpiono od umowy zakupu.  

 Towar prosimy odesłać w stanie jakim otrzymaliśmy W tym celu prosimy o staranne pakowanie  zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź  zniszczeniem podczas transportu.

 Do przesyłki prosimy dołączyć: wypełniony formularz  zwrotu otrzymany wraz z zamówionym towarem, paragon zakupu lub fakturę.  

Przesyłkę zwrotną wysyłamy na adres 

Artur Komorowski

Okrężna 21/1 

58-100 Świdnica

   

Należność za odesłany do nas towar zwrócimy  po  otrzymaniu paczki zwrotnej, nie później jednak niż w terminie 14 dni od  daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Możliwe formy zwrotu  należności: 

1. Przelew na konto – w tym przypadku, w formularzu zwrotu należy podać numeru konta, na który ma zostać przekazana należność, 

W przypadku  rezygnacji z całości zamówienia, zwrotowi podlega całkowita wartość  produktów wraz z kosztami wysyłki paczki do klienta. Z tym, że jeżeli  klient wybrał w zamówieniu inny niż najtańszy możliwy sposób dostawy,  zwrotowi podlega koszt przesyłki równy kosztowi najtańszej dostępnej  formy dostawy. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
ARTE Artur Komorowski
Okrężna 21/1
58-100 Świdnica
PL
Dodatkowe informacje

 Firma ARTE jako sprzedawca odpowiada wobec  klienta za niezgodność zakupionego towaru z zawartą umową sprzedaży i ma  prawny obowiązek dostarczenia klientowi towarów bez wad.  


 

Reklamacji towaru można dokonać: 


  • wysyłając wiadomość e-mail 
  • drogą pocztową na adres ARTE Artur Komorowski okrężna 21/1 58-100 Świdnica.

 

Do przesyłki prosimy dołączyć: 


  • opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona,
  • paragon zakupu lub fakturę. 

Prosimy  o staranne pakowanie reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go  przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu, najlepiej w  twardy kartonik, a nie kopertę bąbelkową,chyba że tak Państwo otrzymali


       O postępie procesu reklamacyjnego będziemy na bieżąco informować drogą e-mailową bądź telefoniczną   

             Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 


                             

      Koszt wysyłki, którą poniosą Państwo wysyłając do nas przesyłkę  reklamacyjną, zostanie zwrócony po                         otrzymaniu paczki. Prosimy także  pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.