Rajstopy rajtuzy bawełniane GATTA roz.128/134 (6542518017)

zakończona
17,60 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 7,50 zł
  • Pocztex Kurier48 11,50 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Uniszowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Gatta
  • rozmiar: 128 [см]
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • certyfikaty i atesty: oeko -Tex Standard
  • kolor: odcienie szarości i srebra, wielokolorowy

INFOLINIA (od PN do PT 9:00-17:00) 515 073 841


Kontakt

PHU UNIKOS Tomasz Kosowski

e-mail: swiatoseska@poczta.f­m
tel.: 515 073 841
tel.: 515 073 840

Płatności

Wpłaty za dokonane zakupy
(cena towaru + podany koszt przesyłki) należy dokonać na poniższy rachunek bankowy.

65 1930 1695 2500 0574 4169 0001

lub przez

Wysyłka

Koszt przesyłki obejmuje:
opłatę pocztową / kurierską, koszt opakowania oraz podatek VAT, który zgodnie z obowiązującym prawem musimy doliczyć do każdej przesyłki.


Rajstopki rajstopy rajtuzy


Znanej i renomowanej marki GATTA

Rozmiar: 128/134

*** POLSKI PRODUCENT ***

Skład: 78% bawełna, 18% poliamid, 2% polipropylen, 2% elastan

Wymiary według producenta:

WZROST w cm: 128-134
OBWÓD BIODER w cm: 68-72


TEN PRODUKT POSIADA CERTYFIKAT:

TEKSTYLIA GODNE ZAUFANIA - zbadane na substancje szkodliwe

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u TomaszKosowski za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 11,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 200
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jeśli paczka ma być wysłana na inny adres niż podany w Allegro, informację tę proszę przesłać zaraz po zakupie na adres: swiatoseska@poczta.fm Wysyłka za pobraniem możliwa jest wyłącznie klientom z przewagą pozytywnych komentarzy Zakupiony towar wysyłamy w ciągu max.48 godzin od zaksięgowania przelewu na naszym koncie, od poniedziałku do piątku. Wysyłka możliwa jest oczywiście w dni robocze. Koszt usługi wysyłki podany jest zawsze w opisie aukcji. Przy jednoczesnym zakupie na kilku naszych aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz! Szczegóły podane są w punkcie "Dostawa i płatność" na każdej naszej aukcji. Cena usługi wysyłki obejmuje: opłatę pocztową / kurierską, koszty opakowania oraz podatek VAT, który zgodnie z obowiązującym prawem musimy doliczyć do każdej przesyłki. UWAGA! Wybierając przesyłkę ekonomiczną proszę mieć na uwadze, że Poczta Polska deklaruje dostarczenie takiej przesyłki w ciągu 3-5 dni roboczych, natomiast przesyłki priorytetowej do 3 dni roboczych.

kontakt

  • + 48 515-073-841
    Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku 9:00 - 18:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: swiatoseska@poczta.fm. Towar zwracany musi być w stanie nienaruszonym, tzn. nie może nosić śladów użytkowania, posiadać oryginalne opakowanie, dowód zakupu (paragon) oraz wszystkie elementy z jakimi został dostarczony, w tym metki. Zwracany towar proszę odesłać na własny koszt na adres: PHU UNIKOS Tomasz Kosowski, Uniszowice 108D, 21-030 Motycz. Kupujący powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może on wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towarów z powrotem. Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku: dostarczania zapieczętowanych Towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, dostarczania Towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami.

reklamacje

Reklamacji podlegają wady ukryte towaru. Uwaga - dotyczy obuwia tekstylnego: Należy pamiętać, że dziecko to specyficzny Klient, który rośnie a wraz z nim jego stopy. Dlatego należy odpowiednio często wymieniać obuwie tekstylne, które dzieci noszą, aby zachować komfort użytkowania. Cechą obuwia tekstylnego jest też to, iż rodzaj używanych materiałów przesądza o okresie używalności obuwia tekstylnego, który standardowo nie przekracza 2-3 miesięcy. Reklamacji podlegają wady ukryte towaru. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: swiatoseska@poczta.fm lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W przypadku gdy doręczona przesyłka będzie nosiła znamiona uszkodzenia tj. zgniecenia, zamoczenia opakowania, naderwania taśm zabezpieczających, przerwania ciągłości opakowania prosimy o spisanie protokołu szkody. W przypadku przesyłki kurierskiej Kupujący ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności Kuriera po odebraniu przesyłki tj. po złożeniu podpisu na liście przewozowym, uiszczeniu zapłaty w przypadku przesyłek pobraniowych. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem Konsument powinien spisać protokół z Kurierem. W przypadku braku protokołu w opisanej sytuacji po stronie Konsumenta powstaje obowiązek udowodnienia, iż przesyłka dotarła uszkodzona lub niekompletna. Gdyby z jakichkolwiek powodów wystąpiły problemy związane z zagubieniem przesyłki lub jej uszkodzeniem prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Prosimy pamiętać, że reklamacje na Poczcie Polskiej można składać po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów zwrotu przesyłki oraz ponownej jej wysyłki.

pozostałe informacje

Wpłaty za dokonane zakupy należy dokonać przez platformę PayU lub bezpośrednio na rachunek bankowy numer: 65193016952500057441690001 BPS SA Całkowita kwota za zakupy obejmuje cenę za towary oraz cenę za usługę wysyłki. Wszystkie ceny podane w naszym sklepie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT (cena brutto). Cennik dostawy podany na naszych aukcjach obejmuje tylko wysyłkę na terenie Polski. W tytule przelewu proszę wpisać koniecznie swój nick z Allegro oraz nr aukcji. Przyśpieszy to znacznie realizację zamówienia. Na pieniądze czekamy do 7 dni roboczych od dokonania zakupu. Po zakupie - jeśli jest to wymagane - proszę podać kolor, wzór, rozmiar. W/w informacje proszę przesłać wraz z podaniem numeru aukcji oraz nick na adres: swiatoseska@poczta.fm lub podać w formularzu Allegro. Ważne !!! Dotyczy obuwia tekstylnego sprzedawanego w naszym sklepie: Buciki mierzymy zawsze sami, drewnianym patyczkiem dociętym na dokładny wymiar, według ogólnie przyjętego standardu, czyli od środka pięty do końca dużego palca. Przy zakupie należy więc sugerować się długością bucika wewnątrz podaną w opisie aukcji, a nie rozmiarem nominalnym. Różnice w długości bucików przy tym samym rozmiarze występuję bardzo często w zależności od modelu buta i producenta. Proszę również zwrócić uwagę na fakt, że jedne modele bucików posiadają w standardzie wkładkę skórzaną, a inne jej nie mają. Wkładki skórzane można dokupić na naszych aukcjach, jeśli istnieje taka potrzeba. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) DANE SPRZEDAJĄCEGO: Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy: numer oferty: Data zawarcia umowy: Data odbioru: Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów zwrotu przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Lublinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www. uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.