Radiotelefon Baofeng BF-530I duobander nowość 2017 (6961213694)

1 osoba kupiła 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
129,00 zł
z 82 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • Paczka48 Odbiór w Punkcie 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • lokalizacja: Gdynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gwarancja: producenta
  • waga (z opakowaniem): 1.5 [kg]

opis

Witaj na naszej aukcji! Życzymy udanych zakupów

Radiotelefon Baofeng BF-530I
  • 65 MHz - 108 MHz (tylko do odbioru komercyjnego radia FM)
  • VHF: 136 -174 MHz 400 - 480 MHz (Rx/Tx)
  • Do 128 kanałów pamięci
  • Napięcie znamionowe 7.4V
  • Stabilność częstotliwości ± 2,5ppm
  • Temperatura pracy -20 ° C- + 50 ° C
  • Skok częstotliwości 2,5 / 5 / 6,25 / 10 / 12,5 / 20 / 25kHz
  • Cykl pracy 03/03/54 min (Odbiór/Nadawanie/Cz­uwanie)
  • Tryb pracy praca z tą samą częstotliwością lub inną częstotliwością simplex
  • Impedancja anteny 50 ohmów
  • Temperatura pracy -20
  • Akumulator 1800mAh 7.4V (akumulator litowo-jonowy)
  • Wymiar 110 x 58 x 32 mm (bez anteny)
  • Waga 193g (bez anteny)
  • Waga anteny 12g

Produkt z europejskiego rynku, oryginalny. Nowy produkt znanego i uznanego producenta BAOFENG. Ten najnowszy model nie oślepia podczas używania go w ciemnym pomieszczeniu lub w nocy!



Każdy zestaw zawiera
  • 1 x Baofeng BF-530I 
  • 1 x 7.4V 1800 mAh akumulator litowo-jonowy 
  • 1 x Antena SMA z podwójnym pasmem 
  • 1 x mocowanie do pasa
  • 1 x opaska na nadgarstek
  • 1 x instrukcja w języku polskim i angielskim 
  • 1 x stacjonarna ładowarka z europejską wtyczką 
  • 1 x dedykowany zestaw słuchawkowy PTT

DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO RADIOTELEFONU DOŁĄCZONY JEST PARAGON LUB FAKTURA FV.

GWARANCJA DLA FIRM: 12 MIESIĄCE!

GWARANCJA KONSUMENCKA: 24 MIESIĄCE!



Zestaw zawiera uniwersalną ładowarkę.
Podstawka pozwala ci na ładowanie
wymiennego akumulatora kiedy radiotelefon Baofeng
pracuje na zapasowej! Po zakończeniu użytkowania
można podłączyć urządzenie z zamontowaną baterią
i przygotować go na następny dzień.

Przód radiotelefonu jest w kolorze pomarańczowym,
co pomaga w jego szybkim zlokalizowaniu.



Funkcje

  • Dwuzakresowy, ręczny radiotelefon z wyświetlaniem menu funkcji na wyświetlaczu LCD
  • Kodowanie DTMF
  • Zawiera 105 programowalnych "DCS" i 50 kodów prywatności "CTCSS"
  • Funkcja alarmu
  • Do 128 kanałów pamięci
  • Wybieralne szerokie pasmo (Broad) oraz wąskie pasmo (Narrow)
  • Wysoki / niski pobór mocy TX blokada kanału
  • Funkcja VOX (transmisja sterowana głosem)
  • Funkcja skanowania
  • Podświetlanie wyświetlacza i programowalna klawiatura
  • Wyświetlacz LCD
  • Funkcja "sygnału dźwiękowego" klawiatury
  • Funkcja blokady klawiatury
  • Podwójne czuwanie/Podwójny odbiór
  • Funkcja oszczędzania akumulatora "SAVE"
  • Programowalny regulator czasu nadawania "TOT"
  • Wybieranie Trybu Skanowania
  • Funkcja Blokowania Zajętego Kanału (BCLO)
  • Wbudowana latarka LED
  • Radio FM
  • Programowalny przez PC
  • Alarm awaryjny
  • Poziom progu "szumu" regulowany od 0 do 9
  • Odbiór skrośny (na dwóch różnych częstotliwościach)
  • Sygnał tonowy końca transmisji
  • Komunikat niskiego poziomu naładowania akumulatora
  • Chiński i angielski głos


Nadajnik

  • Moc wyjściowa 5W
  • Tryb modulacji 16KøF3E / 11KøF3E (W/N)
  • Maksymalne odchylenie częstotliwości (pasmo W / N) <= 5 kHz / <= 2,5 kHz
  • Spurious moc <= 7,5μW
  • Moc sąsiednich kanałów <= - 65dB / <= - 60dB
  • Odchylenie częstotliwości CTSCC / DCS (pasmo W / N) 0,7 ± 0,1 kHz (W), 0,4 ± 0,1 kHz (N)
  • Czułość modulacji 8-12mV
  • Przekazywanie prądu 1.4A

Odbiornik

  • Wrażliwość <0,20 μV (12dB SINAD)
  • Moc dźwięku 1W
  • Zniekształcenia dźwięku <10%
  • Inter modulacja Odporność na zakłócenia > = 65dB (W),> = 60dB (N)
  • Czułość sąsiedniego kanału (pasmo W / N) > = 65dB (W),> = 60dB (N)
  • Odbiór bieżący <= 380mA
  • Słuchawka/mikrofon:t­yp wtyczki Kenwood
  • Antena: SMA damska końcówka
Dostawa i płatność
od 6,00 zł

Lokalizacja: Gdynia, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
68
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
68
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
66
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
Chwaszczyńska 170C
81-571 Gdynia
Dodatkowe informacje

Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacji towaru w naszym sklepie internetowym:

    1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami Formularz Reklamacyjny:

       http://celman.vxm.pl/pdf/Reklamacja.pdf

    2. Towar odeślij na własny koszt na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

    3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz reklamacyjny.

    4. Koszty przesłania reklamowanego produktu do sklepu ponosi kupujący.

    5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z produktem.

    6. Reklamacji podlegają wady ukryte produktu wynikające z błędów materiałowych lub procesu produkcyjnego.

    7. Odesłać do reklamacji można towary podlegające wyłącznie wadom ukrytym powstałym z winy producenta.

    8. Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy 24-miesięcznej rękojmi.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C.
ul. Chwaszczyńska 170 C
81-571 Gdynia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni. Termin ten liczy się od dnia otrzymania towaru. Konsument ma obowiązek odesłać zakupiony towar, a przedsiębiorca powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia przez konsumenta od umowy) zwrócić wpłacone pieniądze. Towary kupione stacjonarnie nie podlegają zwrotom.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.


Prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni od umowy kupna towaru uzależnione jest od dwóch warunków:

1. Sprzedający musi być przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem.

2.  Nie można dokonać zwrotu towaru zakupionego w drodze licytacji (kto zapłaci więcej).

W przypadku niespełnienia powyższych warunków ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obowiązuje.


Poniżej przedstawiamy procedurę zwrotu towaru w naszym sklepie internetowym:

1. Pobierz i wypełnij drukowanymi literami poniższy Formularz Zwrotu:

http://celman.vxm.pl/pdf/Zwrot.pdf

2. Towar odeślij na własny koszt (przesyłki wysyłane za pobraniem nie są odbierane) na adres: CELMAN A.K.C.K. MANULIK S.C. ul. Chwaszczyńska 170C 81-571 Gdynia.

Na przesyłce prosimy umieścić dopisek „Zwrot".

3. Do przesyłki dołącz oryginalny dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz wypełniony formularz zwrotu.

4. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki i zostanie przekazany na konto podane w formularzu.


Zwrot pieniędzy może być dokonany tylko na konto w polskim banku.

Klientowi przysługuje prawo zwrotu kosztów wysyłki towaru do klienta w kwocie najtańszej formy wysyłki dostępnej na danej aukcji.


Towar należy zapakować w sposób zapewniający bezpieczną dostawę do Sprzedającego i umożliwiający rozpakowanie go bez pozostawienia na nim żadnych śladów.

Oklejenie oryginalnego opakowania taśmą lub etykietami powoduje jego uszkodzenie.

Wysyłany do zwrotu towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, zabrudzeń, musi być oryginalnie zapakowany i pozbawiony niepożądanych zapachów.

W przypadku gdy towar dotrze do serwisu uszkodzony, noszący ślady użytkowania, zabrudzony, nie będzie posiadał oryginalnego opakowania, lub jego opakowanie zostało zniszczone, wówczas zwrócona może zostać jedynie kwota adekwatna do aktualnej wartości towaru wynikającej z jego stanu.

O sprzedającym
CELMAN
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1456

 

1

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 58 ********* (pokaż)
  • 882******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Numer konta do wpłat: 

81 2490 0005 0000 4600 8506 9423

Pozostałe informacje

PRZY ODBIORZE PRZESYŁKI ZAWSZE SPRAWDŹ JEJ STAN !!  

Poniżej znajdziesz wskazówki jak bezpiecznie odebrać swoją przesyłkę:  

1. Sprawdź dokładnie stan opakowania zewnętrznego: 

- Czy opakowanie nie jest uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub zamoczone;  

- Czy taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzecinane lub poprzerywane;  

2. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy. W przypadku gdy, wybrałeś płatność „za pobraniem” przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę, ale nie zwalniaj jeszcze kuriera!  

3. Po odebraniu paczki otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź, czy dostawa jest kompletna (zgodna z dołączoną specyfikacją wydania do zamówienia), a produkty nieuszkodzone. Gdyby kurier odmówił, poinformuj go, że w przypadku uszkodzenia, bądź niezgodności przesyłki z zamówieniem, będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu szkody. Firma kurierska ma obowiązek natychmiast sporządzić protokoł szkody z odbiorcą przesyłki. Należy jednak pamiętać, że każdy dzień zwłoki może spowodować, iż firma kurierska nie uzna reklamacji.  

4. Jeśli wygląd zewnętrzny paczki wzbudza twoje zastrzeżenia, sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Poproś kuriera o protokół szkody (powinien zawsze mieć go przy sobie). Pamiętaj, aby:  - Wypełnić wszystkie pola protokołu szkody; - Zachować kopię protokołu dla siebie.  

5. Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia już po odjeździe kuriera, skontaktuj się niezwłocznie z Biurem Obsługi Klienta GLS: +48 804 262 262/ 48 46 814 82 20 mail- https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontaktw celu zgłoszenia interwencji. Konsultant przyjmie zgłoszenie, zostanie nadany numer zgłoszenia i wyznaczona data wizyty kuriera GLS w celu sporządzenia protokołu szkody.  

6. Każdą reklamację musisz również zgłoś do nas najpóźniej w ciągu 24 godzin. W tym celu wyślij do nas wiadomość (wraz z załącznikami) na maila celmanallegro@gmail.com. W wiadomości podaj numer zamówienia, napisz co się dokładnie stało. W załączeniu wyślij zdjęcia uszkodzonego opakowania z każdej strony/ zdjęcia uszkodzonego, brakującego produktu. O dalszym postępowaniu reklamacyjnym powiadomimy Cię drogą mailową.

Numer oferty:6961213694
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry