Radio samochodowe USB/MP3/SD/FM Czerwone Pilot (6999463094)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Hiszpania 0,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • lokalizacja: Łódź, Polska
  • czas wysyłki: do 4 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]
  • zdejmowany panel: nie

opis

AMR217R

/> />
Radio samochodowe AMR217R

Urządzenie korzysta z klasycznych dzisiaj źródeł dźwięku. Tuner UKF z pamięcią 18 stacji radiowych oraz gniazda przenośnych pamięci USB i SDHC o pojemności do 32GB umożliwiają słuchania ulubionej stacji radiowej lub piosenek zapisanych we własnej bibliotece muzycznej w formacie MP3 lub WMA. Wejście AUX mini-jack toruje drogę dla kolejnego źródła dźwięku, jakim może być smartfon, czy przenośny odtwarzacz plików. W sytuacji gdy jego bateria ulegnie rozładowaniu można ją podładować z gniazda USB w zamocowanym na stałe panelu przednim, co jest dużym udogodnieniem np. dla użytkowników nie rozstających się ze swoim smartfonem.

AUDIOMEDIA

AUDIOMEDIA została założona w 2003 roku przez włoski koncern Clarital S.p.A, jednego z czołowych dystrybutorów produktów marki Clarion w Europie. W początkowych założeniach miała być uzupełnieniem oferty marki Clarion, ale z czasem stała się solidną podstawą oferującą całą gamę produktów w bardzo atrakcyjnych cenach, czyli segmencie rynku nie konkurującym z produktami firmy Clarion.


OPIS PRODUKTU
DANE TECHNICZNE
INSTRUKCJA OBSŁUGI

Pobierz instrukcję obsługi

GALERIA
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
RRADIO AUDIOMEDIA
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Łódź, Polska

Wysyłka

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
7 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
7 dni roboczych
Paczka24
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Paczka48
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
6 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
5 dni roboczych
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
5-6 dni roboczych
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Hiszpania
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

PERFECT
ROMANOWSKA 55F LOKAL HANDLOWY NR 10
91-174 ŁÓDŹ
Dodatkowe informacje

Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów i tam klient powinien kierować reklamowany produkt. W przypadku kiedy sprzedający nie otrzymał pisemnej gwarancji, gwarancja realizowana jest przez firmę Perfect na podstawie paragonu. W przypadku kiedy gwarantem jest firma Perfect kupujący winien odesłać reklamowany produkt na adres sklepu lub dostarczyć go osobiście Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt firmy Perfect. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Firma Perfect odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa ( gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, powstałe podczas nieumiejętnego montażu lub niewłaściwego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu). W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej, za pomocą Formularza Zgłoszenie reklamacyjne, lub w formie pisemnej na adres Perfect. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że firma Perfect niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez firmę Perfect albo firma Perfect nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła. Firma Perfect rozpoznaje reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni firma Perfect nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu (kiedy reklamacja została uznana za zasadną), koszty dostawy ponosi firma Perfect. W celu odesłania zakupionego produktu Klient powinien wpisać na liście przewozowym, w polu zadeklarowana wartość (bądź równoznacznym), cenę zakupu odsyłanego produktu. Kwota ta stanowi deklarację wartości ubezpieczenia. Adres do reklamacji Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. W przypadku gdy gwarantem jest firma Perfect (brak innej gwarancji), produkt należy odesłać na adres sklepu Perfect: PERFECT 91-174 Łódź, ul. Romanowska 55F lokal nr 10 Formularz reklamacyjny znajduje się pod adresem" http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/reklamacja.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce)

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PERFECT Katarzyna Małolepsza-Bednarek
Romanowska 55 F lok10
91-174 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć firmie Perfect stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: natcaraudiopl@gmail.com 

Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza znajdującego się pod adresem: http://audiocar.home.pl/FOTO/sklep/Formularz.pdf (powyższy adres należy skopiować i wkleić w miejsce adresu w przeglądarce).


W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Odesłany przedmiot musi być kompletny, w fabrycznym nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów montażu i używania. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot środków przez Sprzedającego powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania oświadczenia. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Sprzedający zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący, a jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


2. Brak możliwości odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli firma Perfect wykonała w pełni usługę za wyraźną zgodą klienta; 

2) w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi firma Perfect nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji klienta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb klienta; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie firma Perfect nie ma kontroli; 

8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

9) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą klienta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


3. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Wszystkie produkty dostępne w firmie Perfect są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 


4. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez firmę Perfect. będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Łodz. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 


5 UWAGA-WAŻNE Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zakupy dokonane w naszym sklepie na fakturę VAT w celu dalszej odsprzedaży lub odliczenia podatku Vat nie są sprzedażą konsumencką. Dla przedmiotów zakupionych na FAKTURĘ VAT - NIE MA ZWROTÓW KONSUMENCKICH i korekt faktur sprzedaży.

O sprzedającym
NATCAR_PL
98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1577

 

30

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 42 7121915
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Poza obowiązującymi przepisami wynikającymi z Ustaw i różnych przepisów itd. najważniejszą dla nas zasadą jest dobro klienta oraz zdrowy rozsądek. Dlatego jeżeli coś pójdzie nie tak zawsze lepiej się dogadać niż się pokłócić. Prosimy o tym pamiętać i kontaktować się z nami zarówno przed zakupem jak i po zakupie. Sklep stacjonarny, w którym można odebrać przedmioty z allegro: 91-174 Łódź ul. Romanowska 55F lokal 10 poniedziałek - piątek: 8:00-18:00 sobota: 10:00-13:00 Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. Nie obsługujemy płatności kartą, tylko gotówka.