RADIO BUDZIK Z PROJEKTOREM BLAUPUNKT CRP9BK USB (6482934799)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 3,90 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,90 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
Zakupy powyżej 3 999 zł
  • lokalizacja: Tarnowskie Góry
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
Telefony kontaktowe:
+48 (32) 797 05 35
+48 (32) 797 93 69 (fax)

E-mail:
klubwww_pl@centrumel­ektroniki.pl

GG: 43125031

Godziny pracy:
pon-pt: 8:00 - 18:00
sob: 9:00 - 14:00
Informacje o możliwych formach płatności i dostawy znajdują się w zakładce "Dostawa i płatność" nad szablonem każdej aukcji.

Po zakupie należy wybrać formę płatności oraz poinformować nas o ewentualnej zmianie adresu do wysyłki, wypełniając najlepiej "Formularz sposobu zapłaty i dostawy".

Na zapłatę czekamy maksymalnie 9 dni roboczych, po tym czasie uruchamiamy procedurę zwrotu prowizji.

Nasze konto bankowe - mbank:
13 1140 2004 0000 3002 6413 4815
Wylicytowany przedmiot staramy się wysyłać w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, więc przy zalicytowaniu przedmiotu w weekend, czas jego wysłania liczony jest od poniedziałku.

O wysłaniu przesyłki zostaniesz powiadomiony mailowo. Wysyłamy za pomocą Poczty Polskiej lub Kurierem:

Na każdy produkt wystawiamy fakturę vat lub paragon.

Wszystkie nasze produkty są nowe.

Na sprzedawany przez nas towar udzielamy 12 miesięcy lub 24 miesiące gwarancji.
Centrumelektroniki sp.j.
Korfantego 7
42-600 Tarnowskie Góry

NIP: 645-24-93-406
REGON 241320590




O naszej uczciwości i wiarygodności świadczy Certyfikat Rzetelności firmy.



Serwis Opineo Skąpiec docenił ciężką pracę i niezłomny trud wyróżniając Nas jako jeden z najlepszych E-sklepów.

Radiobudzik Blaupunkt CRP9BK WYŚWIETLACZ LCD PROJEKTOR USB

(45038) CE1TG CE42TG gratis, wyprzedaż, promocja, rabat



Blaupunkt jest czołową radio samochodowych odbiorników radiowych w dalekich zakątkach świata, a w szczególności w Europie.
Blaupunkt oznacza wysoką jakość i innowacyjność.
Początki przedsiębiorstwa związane są z innowacyjnym symbolem jakości – niebieskim punktem – którym ta założona w 1923 roku firma oznakowywała swoje słuchawki.
Także dziś „niebieski punkt” symbolizuje produkty o najwyższej jakości i doskonałych właściwościach technicznych, przede wszystkim pod względem odbioru fal radiowych w samochodzie i pierwszorzędnego dźwięku.
Poza tym firma Blaupunkt koncentruje się w coraz większym stopniu na produkcji komponentów dla sprzętu RTV i zatrudnia obecnie w ramach działalności handlowej w siedzibie głównej firmy w Hildesheim ok. 80 pracowników oraz 350 pracowników w zakładzie w Malezji.

Produkty pochodzą z polskiej legalnej i oficjalnej sieci dystrybucji Blaupunkt




Radiobudzik BLAUPUNKT CRP9BK

  • Radio FM PLL z pamięcią 10 stacji
  • Zegar z funkcją podwójnego alarmu i drzemki
  • Wbudowany czujnik temperatury wewnętrznej
  • Projekcja godziny i temperatury na suficie lub ścianie
  • Port USB do ładowania urządzeń przenośnych
  • Duży wyświetlacz LCD
  • Przyciemnianie wyświetlacza

CRP9BK to elegancki radiobudzik z wbudowanym tunerem FM z cyfrową syntezą PLL oraz możliwością zaprogramowania 10 stacji radiowych. Zegar wraz z funkcją podwójnego alarmu (radiem lub brzęczykiem) oraz drzemki nie pozwoli Ci zaspać na ważne spotkanie, a wbudowany czujnik temperatury wewnętrznej podpowie ile tego ranka jest stopni w Twojej sypialni. Urządzenie wyposażone jest w port USB, dzięki któremu możesz naładować swoje urządzenia przenośne jak smartfon czy tablet. Funkcja przyciemniania wyświetlacza pozwoli dostosować jasność wyświetlania godziny do Twoich preferencji, a dla Twojej wygody wbudowany ruchomy projektor wyświetli aktualny czas na ścianie lub suficie. Stonowany wygląd CRP9BK sprawi, że będzie on eleganckim dodatkiem w Twojej sypialni.
  • Radio FM PLL z pamięcią 10 stacji
  • Zegar z funkcją podwójnego alarmu i drzemki
  • Wbudowany czujnik temperatury wewnętrznej
  • Projekcja godziny i temperatury na suficie lub ścianie
  • Port USB do ładowania urządzeń przenośnych
  • Duży wyświetlacz LCD
  • Przyciemnianie wyświetlacza
  • Wyłącznik czasowy (5-120 minut)
  • Alarm radiem lub brzęczykiem
  • Zasilacz sieciowy: 5V AC/DC
  • Podtrzymanie pamięci: 2 x AAA (nie załączone w zestawie)
  • Wymiary: 168(szer.) x 67(wys.) x 67(gł.)mm
  • Waga: 0,17kg
  • Gwarancja (miesiące): 24

Zestaw zawiera:

  • Fabrycznie nowy Radiobudzik BLAUPUNKT CRP9BK w oryginalnym opakowaniu
  • Instrukcja w języku polskim
  • Karta gwarancyjna
  • Dowód zakupu
  • Całość odpowiednio zapakowana i zabezpieczona na czas transportu


GWARANCJA DOOR-TO-DOOR

W przypadku wystąpienia usterki w zakupionym przez Ciebie produkcie organizujemy jego transport do właściwego serwisu na nasz koszt oraz zapewniamy pełną asystę dot. obsługi reklamacji.




Wysoka jakość gwarantowana przez renomowanego producenta


Przed wyborem formy wysyłki prosimy o zapoznanie się z poniższą tabelą (zwykłe listy nadawane są bez potwierdzenia). Staramy się aby czas realizacji zamówienia był jak najkrótszy.


List zwykły ekonomiczny i priorytetowy, nadawany jest bez żadnego potwierdzenia. Przy tej formie wysyłki zdarzają się częste uszkodzenia i zaginięcia podczas transportu. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku, każda przesyłka jest bardzo dobrze zabezpieczona.

Zapraszamy na inne nasze aukcje
© jPanel | Wszystkie nasze aukcje | Strona o mnie



Zapraszamy na inne nasze aukcje
© jPanel | Wszystkie nasze aukcje | Strona o mnie



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u SKLEPELEKTRONIK za co najmniej 3 999 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 13 1140 2004 0000 3002 6413 4815
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony priorytetowy 14,50 zł
kolejna sztuka: 4,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
PACZKA W RUCHu 3,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Niemcy 26,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Wielka Brytania 45,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Czechy 55,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Irlandia 50,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Słowacja 55,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Szwecja 55,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Holandia 55,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Litwa 59,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni
Włochy 45,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Francja 45,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Belgia 45,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Dania 55,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
Hiszpania 49,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni
Austria 35,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 18,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 16,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
PACZKA W RUCHu 6,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Kupując u nas kupujesz w fizycznie istniejącej firmie z zarejestrowaną działalnością gospodarczą. Nasz towar jest fabrycznie nowy na wszystkie produkty udzielamy gwarancji. Do każdego produktu dajemy dowód zakupu - faktura detaliczna lub na życzenie fakturę VAT. Jeżeli produkt nie zawiera podbitej gwarancji wtedy gwarancje stanowi dowód zakupu. Punkt odbioru*: Centrumelektroniki Sp. J. ul. Zagórska 159 42-600 Tarnowskie Góry Poniedziałek - Piątek 8:00 - 18:00 Sobota 9:00 - 14:00 Niedziela - nieczynne * Możliwy odbiór osobisty po wcześniejszej rezerwacji towaru! Sklep: Centrumelektroniki Sp. J. ul. Rynek 9 42-600 Tarnowskie Góry Poniedziałek - Piątek 9:00 - 18:00 Sobota 9:00 - 14:00 Niedziela - nieczynne

kontakt

  • 32-797-93-69
    od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 sobota 9:00 - 14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna
Zagórska 159
42-600 Tarnowskie Góry
Polska
 
Kontakt reklamacje: 32-797-93-75, 32-284-72-22 Adres mailowy: reklamacje@centrumelektroniki.pl Od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 sobota 9:00 - 14:00 Zgłoszenia reklamacyjne: http://www.centrumelektroniki.pl/rma/ Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby sprzedającego: Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Spółka Jawna ul. Zagórska 159 42-600 Tarnowskie Góry REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO § 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Sp. j. z siedzibą w Tarnowskich Górach, za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: Sklepem Internetowym), działającego pod nazwą użytkownika: SKLEPELEKTRONIK. § 2. Definicje 1. Allegro – oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796. 2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. 4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: a) firmę kurierską; b) Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie. 5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży. 6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin. 9. Sprzedawca - oznacza Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski i Rafał Wlazłowski Sp. j. z siedzibą w Tarnowskich Górach (42-600), ul. Korfantego 7, NIP:6452493406, REGON: 241320590, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000337959; e-mail: sklepelektronik@centrumelektroniki.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika SKLEPELEKTRONIK, działające w domenie allegro.pl. 11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. Każdy prezentowany przez Sprzedawcę towar jest oznaczony jako nowy, pochodzący z ekspozycji lub używany. W przypadku Towarów używanych lub pochodzących z ekspozycji Sprzedawca każdorazowo informuje Klienta o ewentualnych widocznych śladach użytkowania. 12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. § 3 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 4 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy); b) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia); d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy). 2. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 5 Dni Roboczych, jeżeli wybrał formę przedpłaty. 3. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 5. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni Roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §4 ust. 1 Regulaminu. 7. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności - za pobraniem. 8. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. 9. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 10. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 11. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 12. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

reklamacje

§ 5 Rękojmia 1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. § 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. § 7 Gwarancja 1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu. § 8 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 7. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

pozostałe informacje

OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).