Rączki listwy zgarniającej PROBST HG - TP 2szt/kpl (6482199362)

zakończona
390,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,99 zł
  • lokalizacja: Będzin
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]

Siedziba
ul.Lenartowicza 96/110
41-219 Sosnowiec

Biuro handlowe
ul.Zagórska 3
42-500 Będzin

Tel./fax.
(032) 267 40 04
0 603 066 828

E-mail
aspol.16a@interia.pl
biuro@aspol.biz.pl



PKO BP S.A. COI

50 1020 5558 1111 1204 8660 0069

Wysyłka firmą kurierską

Witamy serdecznie!

Przedmiotem aukcji są ocynkowane rączki TP-HG (2szt./1kpl.) do listwy teleskopowej Tele Plan

niemieckiej firmy PROBST

Kraj produkcji: Niemcy.- produkt oryginalny

Gwarancja 12 miesięcy.

Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

W ofercie posiadamy również listwy zgarniające firmy Jazon oraz Mimal .

Na pozostałych aukcjach dostępne listwy o różnych szerokościach:

600-1000mm - na zamówienie

1000-1650mm - 1180,00 zł

1500-2600mm - 1349,99 zł

2000-3500mm - 1499,99 zł

Przy odbiorze osobistym w naszym biurze handlowym prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.

DODATKOWO PROPONUJEMY POMOC PRZY ZŁOŻENIU ZESTAWU NARZĘDZI I MASZYN DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O DOTACJI UE.

ZAPRASZAMY.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,99 zł
kolejna sztuka: 29,99 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

BIURO HANDLOWE: ul. Zagórska 3 (Baza SCHADE) 1piętro. 42-500 BĘDZIN tel/fax 32 267 40 04

pozostałe informacje

Witamy serdecznie! Zapraszamy Państwa do zapoznania się z naszymi aukcjami. Znajdą na nich Państwo między innymi: zagęszczarki gruntu, przecinarki drogowe, stolikowe, przemysłowe oraz do bloków, stopy wibracyjne(ubijaki wibracyjne), wibratory pogrążane, wiertnice ręczne i kolumnowe, walce drogowe i chodnikowe oraz zacieraczki betonu takich firm jak PROJECT LĘBORK, BELLE POLAND, DR. SCHULZE, CLIPPER NORTON, WEBER narzędzia brukarskie MIMAL LĘBORK, JAZON BIAŁYSTOK wiertła, głowice szlifujące i tarcze diamentowe renomowanych firm o wysokiej i ustabilizowanej pozycji na rynku polskim (DIAMOND, DR.SCHULZE, NORTON, IN CORPORE, TYROLIT). W przypadku" Kup Teraz" prosimy o kontakt pod numerem telefonu 32 267-40-04 kom 603-066-828 lub e-mail celem sprawdzenia czy dany towar jest aktualnie na stanie magazynowym. Z uwagi, że prowadzimy sprzedaż w biurze handlowym mogą być chwilowe braki danego towaru. Termin realizacji zamówienia po uprzednim, telefonicznym ustaleniu dostępności przedmiotu aukcji. Regulamin naszych aukcji 1. Zaraz po wylicytowaniu prosimy o e-mail wysłanego za pomocą serwisu allegro, z danymi do wystawienia faktury VAT , adresem pod jaki ma być nadana przesyłka i numerem telefonu kontaktowego. 2. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w wysokości 100% wylicytowanej kwoty . W tytule wpłaty prosimy o podanie nicku z Allegro oraz nazwy, lub numeru aukcji , np: nick_allegro nr aukcji 1234567 . 3. Prowadzimy sprzedaż towarów bezpośrednio w biurze handlowym i za pośrednictwem sieci Internet. 4. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają doliczony podatek VAT). 5. Dane podane przez Klienta podlegają ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z późn. zm.). 6. Zamówienia złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. 7. Zamówiony towar będzie dostarczany pocztą lub przesyłką kurierską zgodnie z aktualnymi cennikami. 8. Podczas odbioru przesyłki w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z przesyłką Klient ma prawo przy podpisaniu listu przewozowego w obecności kuriera sprawdzić jej zawartość i czy jest zgodna z zamówieniem. W przypadku uszkodzenia towaru podczas transportu Klient ma prawo odmowy jego przyjęcia. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia(druki protokołu uszkodzenia posiada każdy kurier) i przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego. Zgodnie z obowiązującym Prawem Przewozowym Odbiorca przesyłki, który zauważył jej uszkodzenie po odjeździe Kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej. Przy wypełnianiu protokołu uszkodzenia przesyłki proszę zwrócić szczególną uwagę na opakowanie czy nie posiada dziur czy karton nie jest zgnieciony. Jeśli karton nosi ślady wgniecenia proszę zaznaczyć, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone a o ile to możliwe zrobić zdjęcia uszkodzeń. Kupujący uzyskuje prawo własności towaru od momentu podpisania jej odbioru bez uwag oraz ponosi wszelkie ryzyko związane z jego posiadaniem i użytkowaniem. 9. Zastrzegamy sobie możliwość braku dostępności określonego towaru, o czym klient zostanie poinformowany. 10. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia. 11. Towar przez nas wysyłany ma dołączoną polską kartę gwarancyjną . Gwarancja w zależności od jej warunków, jest realizowana w Autoryzowanych Punktach Serwisowych , w Serwisie Centralnym, lub tylko w Serwisie Centralnym importera. 12. Szczegółowe informacje na temat gwarancji są zamieszczone w karcie gwarancyjnej. 13. Oferowane produkty spełniają wymagania Unii Europejskiej i posiadają stosowne certyfikaty potwierdzające ten fakt. 14. Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu faktura VAT lub paragon fiskalny. 15. Zamówienia realizowane są tylko na terytorium Polski. 16. Towar można odebrać w naszym sklepie po telefonicznym uzgodnieniu jego dostępności i ceny. Godziny pracy: Pon-pt 8-16 Adres: F.H-U „Aspol” ul. Zagórska 3 42-500 Będzin 17. Konsument ma prawo, zgodnie z ogólnymi zasadami wynikającymi z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość, odstąpić od umowy sprzedaży i zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyn (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. 18. Przed wysyłką konieczny jest kontakt e-mailowy z informacją o odstąpieniu od umowy. Przesyłki o których nie będzie informacji o odstąpieniu od umowy nie będą odbierane. 19. Przesyłka musi zostać wysłana w ciągu 14 dni od zgłoszenia zwrotu towaru (decyduje data nadania) . 20. Koszty transportu zwróconego towaru pokrywa Kupujący. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym, pobraniowych itp. 21. Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego na , który zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych od momenty otrzymania przesyłki zwrotnej. 22. Przesyłka z kompletną zawartością, fakturą Vat lub paragonem fiskalnym i oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży nie może nosić śladów używania być uszkodzona, a ze względów zabezpieczenia towaru przed uszkodzeniami w czasie transportu odesłać w oryginalnym opakowaniu produktu. W przypadku zwrotu towaru w nieoryginalnym opakowaniu za wszelkie uszkodzenia produktu, powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi Zamawiający. Towar uszkodzony podczas transportu zostanie zwrócony do Zamawiającego na jego koszt. 23. W żadnym wypadku regulamin nie ma na celu naruszenia praw Klienta i ograniczenia jego przywilejów zgodnych z prawem. Sprzedający deklaruje bezwzględne stosowania się do prawa a w przypadku zakwestionowania jakiejś jego części do natychmiastowej poprawy. UWAGA.PRZEPIS O ZWROCIE 14-DNIOWYM NIE MA ZASTOSOWANIA PRZY ZAKUPACH DOKONYWANYCH PRZEZ FIRMY !!!