Rączka Uchwyt drzwi zamrażarki lodówki Amica (6999668863)

zakończona
5,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 9,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Paczka48 12,99 zł
  • lokalizacja: Koszalin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przeznaczenie: lodówki

opis

Infolinia

(22) 349 93 99

Rączka Uchwyt drzwiczek górnej zamrażarki do lodówki Amica Oryginał: 1032052

Nr. kat: 714-EU-3585

Opis produktu

Oferuję doskonałej jakości, nowy produkt: Uchwyt drzwiczek zamrażarki górnej do lodówki.Artykuł ten znajdzie zastosowanie między innymi w urządzeniach marki Amica.
Co zyskujesz ?

Uchwyt drzwiczek zamrażarki górnej to produkt oryginalny pochodzący bezpośrednio od producenta Amica - dzięki temu możesz się spodziewać, że będzie najwyższej jakości. Dla Ciebie oznacza to przede wszystkim niezawodność i długie lata poprawnej pracy.

Uchwyt - Dlaczego warto kupić ten produkt w north_pl ?
  1. Aż 90 dni na zwrot towaru - jako jedyna firma w branży oferujemy tak długi okres, dla Twojej wygody.
  2. Produkt już czeka na Ciebie w największym magazynie części w Europie.
  3. Podczas gdy inne firmy oferują czas wysyłki od 3-14 dni, my wysyłamy paczki w ciągu 24h od momentu zamówienia (dni robocze), a czasami nawet tego samego dnia.
  4. Dzięki sprawdzarce dopasowania części do modelu, upewnisz się czy artykuł pasuje do Twojego urządzenia.
  5. Kupujesz w najlepiej ocenianym sklepie internetowym w latach 2013, 2014, 2015.

Kup teraz: Rączka Uchwyt drzwiczek zamrażarki górnej do lodówki Amica, o numerze oryginalnym: 1032052

Parametry techniczne

Strona: górnej

Galeria zdjęć

Dopasowanie

PASUJE DO:

  • BM132.3 Amica
  • UKS 16157 Amica
  • UM130.3 AA Amica

TABLICZKA ZNAMIONOWA

Model jest to oznaczenie sprzętu znajdujące się na tabliczce znamionowej, która umieszczona jest na urządzeniu. Jeśli model Twojego urządzenia znajduje się na liście dajemy 100% pewności, że produkt oferowany na tej aukcji do niego pasuje.

GDZIE SZUKAĆ TABLICZKI ZNAMIONOWEJ?

Sprawdź dopasowanie do konkretnego modelu!

Podana powyżej lista kompatybilnych modeli w niektórych przypadkach może okazać się niepełna. Skorzystaj z narzędzia do sprawdzania kompatybilności aby mieć 100% pewności, że produkt z aukcji pasuje do Twojego urządzenia!

Sprawdź dopasowanie

Wysyłka i płatności

Wysyłka

Poczta Polska

Przedpłata 12,99

Za pobraniem 17,99

Kurier inpost

Przedpłata 9,99

Za pobraniem 16,99

Kurier DPD

Przedpłata 9,99

Za pobraniem 16,99

Paczkomat InPost

Przedpłata 9,99

Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT 23%.

Płatności

Płatność za pobraniem
Płatności online
Przelewem na konto

Raiffeisen Bank Polska SA 35 1750 1077 0000 0000 3261 0803

North_pl ul. Wąwozowa 7b, 75-339 Koszalin

Kontakt

Kontakt

Infolinia

(22) 349 93 99

Infolinia czynna:

pn.-czw. 8-20, pt. 8-18, sb. 8-16

E-MAIL

north@north.pl

Adres

ul. Wąwozowa 7b 75-339 Koszalin

NIP: 669-222-20-49 Regon: 320288944

North_pl jest firmą świadczącą kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży nowych części AGD i RTV. Od momentu rozpoczęcia oficjalnej działalności w 2007 r. stawiamy na prężną dywersyfikację, która ciągle owocuje. Jako sklep prowadzący sprzedaż wysyłkową kładziemy duży nacisk na jakość świadczonych przez nas usług. Ponadto posiadamy ponad to bardzo szeroki asortyment części czołowych producentów europejskich oraz możliwość zamówienia produktów na ogół bardzo trudno dostępnych na rynku AGD i RTV.

Odwiedź stronę „O nas”

WYBIERZ TYP URZĄDZENIA AGD DO KTÓREGO SZUKASZ CZĘŚCI

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,99 zł

Lokalizacja: Koszalin, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
11
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
11
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
11
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
11
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
11
czas realizacji
2 dni robocze
Dodatkowe informacje

Ceny przesyłki naliczane są tylko raz, bez względu na ilość licytowanych artykułów. Faktury elektroniczne - konsument: Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej. Faktury elektroniczne - przedsiębiorca: Sprzedawca prześle Klientowi fakturę w formie elektronicznej, na co Klient nie będący konsumentem wyraża zgodę.

Punkty odbioru

North.pl
Wąwozowa 7b
75-339 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
email: north@north.pl
tel.: 22 349 93 99

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

North.pl
ul. Wąwozowa 7B
75-339 Koszalin
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 


Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 


Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na adres:  ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin 
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  reklamacje@north.pl. 


W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres:  ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. 


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia jej złożenia.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców  


Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.  


Z chwilą wydania przez Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru. Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki. 


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 


Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 


Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1)wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

90 dni

Adres do zwrotu

North.pl
ul. Wąwozowa 7B
75-339 Koszalin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 90 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 

 

  • pisemnie: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
  • mailowo: reklamacje@north.pl;


Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

  • dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.


Zwrot wzajemnych świadczeń:  

  • Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 

 

  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawydostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.


Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

 

  • świadczenie usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.   


UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ALBO WYMIANY PRODUKTU W TERMINIE 76 DNI

 

Niniejszy prawo odstąpienia od umowy albo wymiany produktu nie narusza uprawnień klienta będącego konsumentem do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi oraz do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługującego na podstawie ustawy o prawach konsumenta. Umowne prawo odstąpienia od umowy sprzedaży albo wymiany ma charakter dodatkowy, dobrowolny.


Klient będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może po upływie terminu na odstąpienie od umowy przysługującemu na podstawie ustawy o prawach konsumenta, w terminie kolejnych 76 dni kalendarzowych, odstąpić od niej bez podawania przyczyny albo wymienić zakupiony w sklepie internetowym Towar na inny dostępny w sklepie internetowym Sprzedającego.


Zwracany przez klienta produkt nie może być uszkodzony.


Wymiana produktu na droższy możliwa jest po zapłaceniu przez kupującego różnicy pomiędzy ceną wymienianego a nowego produktu.


W przypadku wymiany produktu na tańszy, zwrócona różnica pomiędzy ceną wymienianego a nowego produktu nie może być większa niż 50 % ceny wymienianego Produktu.


Wymiana Produktu możliwa jest po uprzednim uzgodnieniu szczegółów ze Sprzedawcą. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą na przykład:

 

  • pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@north.pl.

Klientowi będącemu konsumentem, który zwraca albo wymienia Towaru w ramach umownego prawa odstąpienia od umowy zostanie zwrócona jedynie wartość samego Towaru, bez kosztów dostawy. Konsument poniesie również bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

O sprzedającym
north_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

16428

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • (+48) 22 349 93 99
poniedziałek - czwartek
08:00 - 20:00
piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta NORTH_PL jest WOJCIECH POBROTYŃ prowadzący działalność gospodarczą pod firmą NORTH.PL WOJCIECH POBROTYŃ wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6692222049, REGON 320288944


Dane kontaktowe Sprzedającego:    

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin,     
  • adres poczty elektronicznej: north@north.pl,     
  • numer telefonu: (+48) 22 349 93 99

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,  

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy.

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej. 

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów, 

Sprzedający NORTH_PL

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY 


Informacje dotyczące płatności 

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa i płatność” 

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: 

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego 

  • Bank: Raiffeisen Bank Polska SA
  • Numer rachunku 35 1750 1077 0000 0000 3261 0803  

b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki 

c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym 

d) płatność za pomocą systemu PayU


W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia.

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Informacje o dostawie

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa i płatność” 

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) Paczkomat; (4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin, – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 17:00

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. 


Cel zbierania danych i odbiorcy danych

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego.

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie.


Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.


Prawo właściwe, język

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego


Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.