R6800-i ROWER MAGNETYCZNY POZIOMY sys. APP HMS (6541325253)

zakończona
1 459,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
  • lokalizacja: Bytom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • marka: HMS
  • stan: nowe
  • typ: magnetyczny

R6800i HMS to poziomy rower magnetyczny, wyposażony w innowacyjny komputer z możliwością podłączenia urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS. Wystarczy pobrać na swój smartfon lub tablet bezpłatną aplikację DelighTech Fitness APP, by zyskać dostęp do interaktywnego centrum informacji i rozrywki.

Aplikacja nie tylko gromadzi wszystkie niezbędne dane dotyczące treningu – dostarcza również niepowtarzalnych wrażeń dzięki mapom Google! Hong Kong, Nowy Jork, Barcelona, a może Lazurowe Wybrzeże? Tylko od preferencji użytkownika zależy wybór lokalizacji, funkcja Google Street View odpowiada natomiast za realizm podróży. Nowe doświadczenia czekają za każdym zakrętem!

Rower poziomy R6800i HMS posiada elektroniczną regulację obciążenia. Jest to komfortowe rozwiązanie, umożliwiające bezgłośny i płynny trening. Ergonomiczny kształt konsoli centralnej, pozwala na zmianę ustawień bez odrywania się od ćwiczeń.

Urządzenie zostało wyposażone również w wytrzymała, stalową ramę, która pozwala na intensywny trening. Wygodę użytkownika zapewniają również plastikowe, łatwe do utrzymania w czystości, elementy maskujące mechanizm silnika. Trwałość tego modelu pozwoli długo cieszyć się jego wszystkimi zaletami.

Atutem roweru poziomego R6800i HMS jest także jego ergonomiczne siodełko, które w połączeniu z intuicyjnym mechanizmem jego regulacji, pozwala przyjąć pozycję dostosowaną do indywidualnych preferencji. Dzięki tym cechom użytkownik nie jest narażony na dyskomfort i może skupić się wyłączeni na treningu.

Rower poziomy R6800i HMS posiada szereg udogodnień poprawiających jego funkcjonalność. Jest to m.in. nowoczesny komputer z interfejsem Bluetooth oraz sensorami dotykowymi do mierzenia pulsu. Rower R6800i HMS z pewnością znajdzie uznanie zarówno u miłośników rekreacji, jak i nowinek technicznych.

Specyfikacja

  • System hamowania: magnetyczny wewnętrzny
  • Regulacja oporu: 24-stopniowa automatyczna
  • Ilość programów treningowych: 24
  • Komputer z obsługą aplikacji DelighTech Fitness APP
  • Półka na tablet lub smartfon
  • Pomiar pulsu:
    • sensory dotykowe
    • pas telemetryczny (brak w zestawie)
  • Pedały z paskami
  • Rolki/kółka transportowe
  • Stopki poziomujące
  • Funkcje komputera:
    • pomiar: czas, prędkość, dystans, puls, spalone kalorie
    • scan
    • WATT (poziom energii zużytej podczas ćwiczenia)
    • RPM (obroty/min)
    • HRC (Heart Rate Control – Kontrola Bicia Serca)
    • Recovery (test pracy serca)
    • Body fat (pomiar tkanki tłuszczowej)
    • Temperatura otoczenia

Dane techniczne

  • Wymiary po rozłożeniu:
    • długość: 116 cm
    • szerokość: 58 cm
    • wysokość: 136.5 cm
  • Regulacja siodełka: w poziomie
  • Regulacja kierownicy: pochylenie
  • Bluetooth
  • Wymagania systemowe:
    • Android 2.3 lub nowszy, Bluetooth v 4.0
    • APPLE iOS , Bluetooth v 4.0
  • Koło zamachowe: 7 kg
  • Zasilanie sieciowe: 230V
  • Waga: 35.6 kg
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
  • Rowerek przeznaczony dla osób o wzroście 180+ cm

Kontakt

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
od poniedziałku do piątku
w godzinach 8.30 ÷ 15.30

Dział sprzedaży

tel: 32 388 60 79

mobile: 662 230 167

e-mail: allegro@2sport.pl

Dział reklamacji i zwrotów

tel.: 32 388 60 74

mobile: 696 005 827

e-mail: serwis

TEKO Sp. z o.o.

41-905 Bytom

ul. Św. Elżbiety 6

Płatości

ING Bank Śląski S.A.

PL 62 1050 1230 1000 0090 3027 5953

PayU

Dostawa

PayU lub przelew zwykły kurier DHL

15,00 zł

Kurier DHL "za pobraniem"

20,00 zł

Pamiętaj !!!

Kupując kilka artykułów na naszych aukcjach

za wysyłkę płacisz tylko raz!!!

Gwarancja

Udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na zakupiony towar

Super sprzedawca

zaufało nam już ponad 26 000 klientów

Zwrot towaru

Zakupiony towar nie spełnił Twoich oczekiwań?

Nic się nie stało...

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Sprzedający w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu zobowiązany jest do odesłania pieniędzy za zwrócony przedmiot na wskazane konto.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zwracane towary muszą być kompletne, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko) wraz z dokumentem zakupu (paragon / fv). Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o zwrocie i nr konta na adres:

Teko Sp. z o.o.

ul. Św. Elżbiety 6

41-905 Bytom

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 62105012301000009030275953
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 50,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 323886079
    Dział handlowy infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 15.30
  • 662230167
    Dział handlowy infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 15.30
  • 323886074
    Dział serwis infolinia czynna od poniedziałku do piątku od 8.00 do 15.30

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Odstąpienie od Umowy Zgodnie z przepisami zawartymi w Ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827) Konsument (zwany u nas Nabywcą) ma prawo odstąpić od niniejszej Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 1. Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. 2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Konsument musi poinformować Sprzedawcę (Teko Sp z o.o., z siedzibą w Bytomiu przy ul. Św. Elżbiety 6, zarejestrowany pod numerem NIP: 626-26-92-048, Regon: 277901263 , e-mail: sklep2sport@2sport.pl) o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład jak pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres: sklep2sport@2sport.pl. 3. Konsument (Nabywca) może skorzystać z gotowego wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jednak nie jest to obowiązkowe. 4. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży. 5. Konsument (Nabywca) ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6. Zwracany towar należy przesłać transportem we własnym zakresie. Koszt transportu pokrywa konsument. 7. Skutki odstąpienia od Umowy Sprzedaży: A. W sytuacji odstąpienia od Umowy Sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów transportu wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). B. Zwrot płatności dokonany zostanie na podany numer konta w terminie 14 dni roboczych, od chwili otrzymania zwróconego towaru. Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca wstrzymuje się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. C. Zwrot Towaru przez Nabywcę powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Koszt odesłania Towaru do Sklepu ponosi Konsument. D. Nabywca będący konsumentem, który korzysta z prawa do odstąpienia bez podania przyczyny, ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. E. W przypadku dokonanej przez Nabywcę przedpłaty Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu całkowitej wysokości przedmiotowej przedpłaty. F. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi nie podlegają świadczenia i Towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić (Zgodnie z art. 38 Ustawy). G. Zwrot Towaru nie może zostać dokonany w formie przesyłki za pobraniem. H. Gdy Konsument zdecyduje się na zwrot Towaru w myśl niniejszego paragrafu i w sytuacji gdy do sprzedaży wystawiona została faktura VAT, Konsumentowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. I. W przypadku zwrotu Towaru, do którego dołączony był produkt gratisowy (promocyjny), Konsument zobowiązany jest także zwrócić przedmiotowy gratis. J. Prosimy aby zwrócić Towar w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu producenta z dowodem jego zakupu. Należy dołączyć do zwracanego Towaru wszelkie inne przedmioty/dokumenty otrzymane przez Konsumenta w związku z zakupem Towaru.

reklamacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep2sport@2sport.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Teko Sp z o.o., z siedzibą w Bytomiu przy ul. Św. Elżbiety 6 41-905. 1. Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta. Sprzedawca (Sklep) odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 24 miesięczna gwarancja udzielana jest na podstawie dokumentu sprzedaży wysłanego z towarem. 2. Sprzedawca (Sklep) ma obowiązek dostarczenia Klientom Towarów bez wad. Art. 568 kodeksu cywilnego przewiduje, że Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. 3. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w punkcie 1. 4. Reklamowany towar wysyłany jest na koszt Sprzedawcy za pomocą firmy kurierskiej współpracującej ze Sklepem (Sprzedawcą). W przypadku stwierdzenia braku zasadności złożonej reklamacji – koszt transportu ponosi Nabywca. 5. Sklep (Sprzedawca) wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Towarów w stosunku do Klientów nie będących Konsumentami. 6. Nabywca może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep2sport@2sport.pl, a także za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: A. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, B. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, C. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, D. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 7. W przypadku braku któregokolwiek z wyżej wskazanych elementów zgłoszenia reklamacyjnego Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia braków wyznaczając mu w tym celu odpowiedni termin, nie krótszy niż 7 Dni Robocze. Sprzedawca jest zobowiązany do rzetelnego rozpatrzenia każdej złożonej reklamacji. 8. Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: a) wymiany Towaru na nowy; b) naprawy Towaru; c) obniżenia ceny Towaru; d) odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny. Wybór żądania zależy od Konsumenta 9. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego Towaru w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 10. Do zgłoszenia reklamacyjnego możemy dodać zdjęcia uszkodzonego Towaru. Jeśli możliwe prosimy także o dołączenie dowodu zakupu Towaru, nie jest to jednak warunek rozpatrywania reklamacji. 11. W przypadku zewnętrznych i widocznych uszkodzeń mechanicznych opakowania powinien zostać sporządzony w obecności kuriera doręczającego Towar - protokół szkody. Jeżeli spisanie protokołu szkody nie było możliwe w przypadku doręczenia paczki należy wezwać kuriera ponownie w celu spisania protokołu szkody (dopuszczalne jest nawiązanie kontaktu ze Sprzedawcą, który w imieniu Klienta wzywa kuriera w celu spisania protokołu szkody). Nie jest to jednak warunek rozpatrywania reklamacji. 12. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 13. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

pozostałe informacje

REGULAMIN Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników - w tym Nabywców ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę w ramach ofert wystawionych na Koncie o nazwie „sklep_2sport”. I. Definicje stosowane w Regulaminie Sprzedawca – Teko Sp z o.o., z siedzibą w Bytomiu przy ul. Św. Elżbiety 6, zarejestrowany pod numerem NIP: 626-26-92-048, Regon: 277901263., która dokonuje w ramach Sklepu zarejestrowanego pod nazwą konta „sklep_2sport” dokonuje sprzedaży Towarów lub świadczenia usług. Użytkownik może kontaktować się z osobami obsługującymi Sklep za pomocą adresu: sklep2sport@2sport.pl lub poprzez odpowiedni formularz udostępniony na stronach Transakcji oraz „O mnie”. Sklep – jest to zbiór stron internetowych oraz narzędzi informatycznych zarządzanych przez Sprzedawcę. Pozwala on Użytkownikom na zawieranie Umów sprzedaży lub też Umów o świadczenie usług, dostępny w domenie internetowej allegro.pl. Allegro – platforma handlowa on-line, w ramach której dokonywane są transakcje oraz świadczone są inne usługi związane z powyższymi transakcjami. Serwis prowadzony jest w domenie internetowej allegro.pl. Cena – cena Towaru wraz z podatkiem od towarów i usług VAT. Nie uwzględnia ona kosztów dostawy Towaru.Towar – produkty oferowane przez Sprzedawcę do sprzedaży w Serwisie Allegro. Towar jest fabrycznie nowy. Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie, a następnie przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy. Nabywca/ Konsument – Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług. Użytkownik – użytkownik Allegro korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć Towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą - na zasadach wynikających z Regulaminu. Jej przedmiotem jest sprzedaż Towarów na rzecz Nabywcy. Kurier – zewnętrzny w stosunku do Sklepu podmiot, który realizuje dostawę zamówionych przez kupującego towarów z magazynu na adres podany przez kupującego. Magazyn – miejsce, w którym następuje kompletowanie zamówień kupujących. II. Ogólne warunki 1. Sklep prowadzi Sprzedawca. Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu Internetowego prowadzona jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Użytkownik zwany też Nabywcą może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem różnych urządzeń komunikujących się z Internetem (na przykład komputer lub telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. 3. Użytkownik może dokonać zakupu Towarów w Sklepie posiadając aktywne konto w Serwisie Allegro. W przypadku braku takiego konta Nabywca może dokonać rejestracji poprzez wypełnienie Formularza Rejestracji i założenie profilu. 4. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu, wykorzystywanego do logowania w serwisie Allegro. 5. Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia, jest podanie dokładnych oraz prawdziwych danych adresowych przez Użytkownika wskazanych w Formularzu Zamówienia lub Formularzu Rejestracji. Konieczne jest także wskazanie numeru telefonu lub adresu e - mail, pod którym możliwy będzie kontakt z Klientem ze strony Sprzedającego. 6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych czy też nieprzestrzeganiem przez Użytkownika warunków niniejszego Regulaminu. 7. Sprzedawca zastrzega, że kolory wyświetlanych na ekranie monitora, telefonu, czy też tabletu zdjęć Towarów mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych ze względu na ograniczenia wynikające z ustawień powyższego sprzętu lub jego indywidualnych ustawień. III. Warunki korzystania ze sklepu - zawarcie umowy sprzedaży 1. Warunkiem korzystania z usług Sklepu w Serwisie Allegro jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. 2. Zgodnie z Regulaminem serwisu Allegro, użytkownicy mają możliwość: korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów, bez konieczności dokonywania rejestracji w Allegro, lub korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów, z wykorzystaniem danych dostępowych Użytkownika pochodzących z Allegro. 3. W związku z powyższym zawieranie Umów bez uprzedniej rejestracji w Allegro jest możliwe, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu, po spełnieniu obu następujących warunków: A. Prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego poprzez podanie wymaganych w nim danych. Formularz dostępny jest na stronie internetowej Allegro; B. Akceptacji tego Regulaminu. Z kolei zawieranie Umów w przypadku Użytkownika, który posiada już Konto w Allegro (czy określonego mianem Użytkownika Allegro) wymaga spełnienia obu następujących warunków: D. Zalogowania się do Allegro za pomocą swojego loginu i hasła dostępu przypisanego do danego konta w Allegro; E. Akceptacji niniejszego Regulaminu. 4. Po złożeniu prawidłowego zamówienia Sprzedawca prześle niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia czyli przyjęcie oferty na adres poczty elektronicznej e-mail podany przy składaniu zamówienia. Moment zawarcia Umowy regulują odpowiednio postanowienia art. 7.2 Regulaminu Allegro. 5. Sprzedawca zastrzega, że może zweryfikować, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). Ponadto skuteczne dokonanie zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy Towar wybrany przez Klienta jest dostępny w Magazynie Sprzedającego. Informacja o dostępności znajduje się w karcie produktu, odnoszącej się do konkretnego Towaru. 6. W przypadku gdy zamówiony Towar nie jest dostępny, Użytkownik zostanie niezwłocznie o tym poinformowany. Będzie miał możliwość według własnego uznania do zmiany zamówienia w całości lub w części albo rezygnacji z zamówienia. 7. Użytkownik otrzyma o powyższych okolicznościach informację drogą elektroniczną, na podany przez niego adres e - mail. 8. W sytuacji rezygnacji (anulowania) z zamówienia, dokonana przez Nabywcę zapłata za zamówiony Towar, który nie może zostać dostarczony, zostanie przez Sprzedającego zwrócona niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia poinformowania przez Nabywcę o anulowaniu zamówienia. 9. W przypadku jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika powinien on je zaktualizować, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Allegro, przed zawarciem kolejnej Umowy. IV. Złożenie zamówienia 1. Zamówienia na Towary dostępne w ramach ofert wystawionych na Koncie o nazwie „sklep_2sport” są składane za pośrednictwem Serwisu Allegro. 2. Złożenie zamówienia jest możliwe przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 3. Wysłanie zamówienia przez Użytkownika obywające się poprzez zatwierdzenie przyciskiem "Kup teraz" i jego późniejsze potwierdzenie, stanowi ofertę Użytkownika złożoną Sprzedawcy co do zawarcia Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu. 4. Po wysłaniu zamówienia Nabywca otrzymuje - na wskazany przez niego adres poczty e-mail - potwierdzenie przyjęcia jego oferty drogą elektroniczną. Oznacza to przyjęcie zamówienia do realizacji i jednocześnie potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży Towarów z Nabywcą. V. Zapłata – dokonywanie płatności 1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich, uwzględniają należny podatek VAT oraz nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy. 2. Płatności za nabyte w Sklepie przez Nabywcę Towary (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Allegro, na zasadach określonych przez Sprzedawcę. VI. Dostawa 1. Sprzedawca będzie realizował dostawy Towarów według złożonych Zamówień na adres wskazany w Zamówieniu Klienta za pośrednictwem firm kurierskich (przewoźników), nie później niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia Umowy. 2. Podstawowy cennik za usługę kurierską dla Nabywcy kształtuje się zależnie od wyboru sposobu płatności oraz przewoźnika. Jest on dostępny na stronach Aukcji. 3. Szczegółowe warunki dostaw reguluje regulamin wskazanych firm kurierskich, dostępny na ich stronach internetowych lub w ich siedzibach. 4. Dostawa odbywa się w Dni Robocze. Dzień oraz godzina dostawy uzależniona jest od wewnętrznego harmonogramu dostawy firmy kurierskiej i nie zależy od Sprzedawcy. 5. Wraz z Towarem wydawane są: faktura VAT oraz dokument gwarancyjny (jeżeli Towar objęty jest gwarancją). W przypadku stwierdzenia braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu ich uzupełnienia. 6. W przypadku, gdy Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Towar lub usługa nie są dostępne, zawiadomi o tym Nabywcę najpóźniej w terminie 7 dni od zawarcia Umowy. Ponadto zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona. 7. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie Towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy – np. wskutek wskazania nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji Sprzedawca umożliwi Nabywcy w miarę możliwości odbiór Towaru ze wskazanego miejsca, np. siedziby Sprzedawcy, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania Nabywcy Towaru. VII. Odstąpienie od Umowy Patrz: ZWROTY VII. Postępowanie reklamacyjne Patrz: REKLAMACJE XIX. Postanowienia końcowe 1. Sprzedawca (Sklep) zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany obowiązują Konsumenta od chwili dokonania zakupu, po zalogowaniu się w Allegro. Zmiany Regulaminu nie mają zastosowania do zamówień złożonych przed zmianą. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego.