Quadcopter V666 2.4GHz kamera HD FPV zasięg 150m (6482519327)

zakończona
939,52 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Konopiska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan złożenia: złożony
  • rodzaj napędu: elektryczny
  • stan: nowy
  • zasięg kontroli lotu [m]: 150.00 [m]
  • czas lotu [min]: 10 [min]
  • pojemność baterii [mAh]: 1200 [mAh]
  • kamera: dron w zestawie z kamerą
Dane adresowe

RCplus
Wiewiórka Arkadiusz

Ul. Heweliusza 21
42-274 Konopiska

NIP: 5732416984
Regon: 364874412

Adres email: kontakt@rcplus.net.pl

Tel.kom:

730 546 146

Dane do przelewów

RCplus

Arkadiusz Wiewiórka

Ul. Heweliusza 21
42-274 Konopiska

ING Bank Śląski S.A. 74 1050 1142 1000 0092 2810 4254

Regulamin
Pełny regulamin określający ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży dostępny jest na stronie o nas
Gwarancja

Produkty z naszej Oferty objęte są
12 miesięczną gwarancją.

Trochę drożej? Serwis gwarancyjny
sprzedaw­anych przez nas produktów znajduje się w Polsce!

Oferta

Quadcopter V666 2.4GHz (kamera HD 720p, FPV 5.8GHz, 6-osiowy GYRO, karta pamięci 4GB, zasięg 150m)



Quadcopter WL Toys V666 to doskonały wybór dla osób, które chcą nagrywać filmy i robić zdjęcia wysokiej jakości za przystępną cenę. Lekka konstrukcja i spore rozmiary sprawiają, że można nim latać na zewnątrz, nawet przy niewielkim wietrze.

Konstrukcja modelu sprawia, że jest on bardzo odporny na upadki i zderzenia - wszystko dzięki wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Elastyczne tworzywo z którego wykonane są łopaty wirników sprawia, że są one bardzo wytrzymałe, a ryzyko ich połamania jest znikome.

Quadcopter V666 posiada 6-osiowy system stabilizacji (FSS), który sprawia, że maszyna jest zwinna i zwrotna, a przy tym bardzo stabilna w locie. Niezwykła stabilność i łatwość sterowania umożliwiają bezproblemową obsługę z którą poradzi sobie nawet dziecko nie mające nigdy wcześniej styczności ze zdalnie sterowanymi modelami i w ten sposób nabierze doświadczenia.

Mocne diody LED nie tylko efektownie wyglądają, ale również pozwalają na odbywanie lotów w ciemnościach. V666 poza prostym lataniem w każdym kierunku, potrafi wykonywać prawdziwe powietrzne akrobacje, m.in. przewroty, spirale i "kręcenie beczek". Zabezpieczenie antyzakłóceniowe umożliwia sterowanie wieloma samolotami w tym samym czasie.

Dodatkowo model został wyposażony w wysokiej jakości kamerę, która może robić zdjęcia (1600 x 1200) i nagrywać filmy w rozdzielczości HD 720p przy FPS 30 kl/s. Dzięki specjalnym podkładkom antywibracyjnym kamera zawsze będzie stabilna, co pozwoli uniknąć wstrząsów i zniekształceń obrazu podczas nagrywania materiałów wideo. Sygnał z kamery przesyłany jest na ekran LCD, zamontowany bezpośrednio na pilocie zdalnego sterowania.

Oddzielnie sprzedawana będzie kamera FullHD umożliwiająca nagrywanie filmów w rozdzielczości 1920x1080p przy 30 FPS lub 1280x720p przy 60 FPS. Kamerę montuje się w to samo miejsce.

Dzięki systemowi FPV 5.8GHz (First Person View) obraz z kamery zamontowanej na dronie jest przenoszony w czasie rzeczywistym na ekran LCD umieszczony na nadajniku. Umożliwia to lepszą kontrolę nad dronem, podgląd widoku i w tym samym czasie nagrywanie filmów podczas lotu. System FPV jest jak wisienka na torcie.

W celu uniknięcia zakłóceń między systemem FPV i sygnałem z nadajnika WLToys V666 wykorzystuje dwie różne częstotliwości. FPV działa na częstotliwości 5.8GHz, a pilot zdalnego sterowania na 2,4 GHz, dzięki czemu zasięg jest dużo większy, a reakcja na sterowanie jest 100 razy szybsza niż w przypadku tradycyjnych pilotów z częstotliwością 27/40 MHz. Nadajnik może pracować w trybie MODE1 lub MODE2.

Prezentowany dron WL Toys V666 to model rc typu RTF, czyli gotowy do lotu od razu po wyjęciu z pudełka, jedyne czego potrzebujesz to 4 szt, baterii AA (zwykłe "paluszki") do nadajnika, które również możesz kupić w naszym sklepie.
  • Atrakcyjny wygląd UFO
  • Konstrukcja odporna na uderzenia
  • 6-osiowy system stabilizacji (GYRO)
  • Loty 3D
  • Łatwość obsługi
  • System FPV
  • Waga: 250g
  • Wymiary: 52.5 x 52.5 x 10 cm
  • Długość śmigieł: 187mm
  • Akumulator: LiPo 7.4V 1200mAh
  • Kamera HD 720p
  • Radio: proporcjonalne, dwudrążkowe 4CH 2.4GHz
  • Czas ładowania: 90 min
  • Czas lotu: 8-10min
  • Zasięg: 150m

Zawarte w zestawie:

  • Quadcopter V666
  • Nadajnik 4CH 2.4GHz
  • Ładowarka
  • Akumulator
  • Ekran FPV
  • Kamera HD
  • Antywibracyjne mocowanie kamery
  • 4 zapasowe śmigła
  • Karta pamięci 4GB
  • Instrukcja obsługi


Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Wysyłka

Zamówienia złożone
i opłacone do godziny 13:00 wysyłamy
tego samego dnia
roboczego.

Zam­ówienie za pobraniem złożone do 13:00 wysyłamy tego samego dnia!

Przesyłka kurierska:

Przedpłata - 12 zł

Pobranie - 15 zł

Firma kurierska dostarcza zamówiony towar w 1 dzień roboczy od nadania przesyłki.*

W wyjątkowych sytuacjach jest to
3 dni robocze.

Rodzaje płatności
  • płatność przelewem
  • PayU
  • za pobraniem
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 74105011421000009228104254
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nasz sklep powstał z myślą o miłośnikach bezzałogowych statków powietrznych zwanych powszechnie dronami – małych i dużych, początkujących i zaawansowanych. Bez względu na to, czy rozpoczynasz swoją przygodę z dronami , czy też jesteś doświadczonym hobbystą – u nas znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do rozwijania swojej pasji. Nie tylko produkty bardzo dobrej jakości, ale również zrozumienie i doradztwo pasjonatów takich, jak Ty. Naszym priorytetem jest najwyższa dbałości o klientów naszego sklepu,dlatego: - zamówiony towar zawsze staramy się dostarczać na czas przesyłką priorytetową; - asortyment naszego sklepu starannie dobieramy pod względem jakości; - jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi dotyczące naszej oferty oraz działalności – każdy głos jest dla nas bardzo cenny dlatego uprzejmie prosimy o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu. Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Skontaktuj się z nami.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 2. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia rzeczy w posiadanie przez klienta będącego konsumentem. 3. Klient może odstąpić od umowy sprzedaży, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia rzeczy do klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 6. Jeżeli klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy na adres sprzedawcy przed upływem tego terminu. 8. W wypadku odstąpienia klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 9. Jeśli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, sprzedawca informuje klienta o kosztach zwrotu rzeczy. 10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył klient chyba, że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć do klienta rzecz sprzedaną wolną od wad. 2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 3. Jeżeli rzecz ma wadę, klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla klienta wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz na rzecz wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży rzeczy w sposób wybrany przez klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi sprzedawca. 4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres sprzedawcy. W przypadku klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia pokrywa sprzedawca. 5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania rzeczy klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy na rzecz wolną od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy. Jeżeli klient żądał wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. 6. W przypadku rzeczy, która była oznaczona przez sprzedawcę jako używana, sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania rzeczy klientowi. 7. Wszelkie reklamacje związane z rzeczą lub realizacją umowy sprzedaży, klient może kierować np. w formie pisemnej na adres sprzedawcy lub mailowej. 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta. 9. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 10. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

pozostałe informacje

1. Wszystkie nazwy towarów, znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji oferty sprzedawcy w celu prowadzenia przez klienta działalności, która naruszałaby interes sprzedawcy. 3. Po zawarciu umowy sprzedaży, sprzedawca potwierdza klientowi jej warunki, przesyłając je na trwałym nośniku do klienta. 4. Sprzedawca dostarcza rzeczy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. 6. Administratorem danych osobowych klientów uzyskanych przez sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży jest sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Grupa Allegro sp. z o.o, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. 7. Sprzedawca przetwarza dane osobowe klientów w celu realizacji umowy sprzedaży. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 8. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie zawartej umowy sprzedaży jest prawo polskie. 9. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/