PUSZKA NATYNKOWA POD GNIAZDA FV (6484097323)

10 dni do końca
cena kup teraz
2,00 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • lokalizacja: Jasło
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

PRO CONNECT
38-200 Jasło
ul. Floriańska 90

Dział zamówień:
godz. 8.00 - 17.00

+48 13 4467080

sklep@proconnect.pl

gg 48825237

tel 796582012

Dział techniczny:

godz. 9.00 - 16.00

+48 609 582 012

Kurier Siódemka

Zgodnie z taryfą Poczty Polskiej.

Kurier DPD (Masterlink)

mBank
84 1140 2004 0000 3002 3396 9447

Bank Śląski
96 1050 1458 1000 0023 1931 0773

inteligo
50 1020 5558 1111 1760 1410 0010

Puszka natynkowa pod gniazda sieciowe


PRO CONNECT
38-200 Jasło
ul. Floriańska 90

Dział zamówień 08-17:
tel/fax +48 13 4467080
email sklep@proconnect.pl

Dział techniczny 09.00-16.00:
+48 609 582 012

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 84114020040000300233969447
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111176014100010
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
NIE ZARABIAMY NA PRZESYŁKACH - KOSZTY PRZESYŁKI W/G STAWKI WAGOWEJ KURIERA
KUPUJĄC KILKA PRZEDMIOTÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ W/G SUMARYCZNEJ WAGI PRZEDMIOTÓW
PACZKA KURIERSKA do 30kg jedna cena
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 134467080
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub w przypadku usług zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności z zastrzeżeniem art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta o brzmieniu (Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów) Aby odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem serwisu Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, do pobrania poniżej z naszego serwera: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy : http://www.proconnect.pl/dokumenty/www_odstapienie.pdf Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy a nie reklamacji Przesyłkę wraz z oświadczeniem należy odesłać na swój koszt na adres: ProConnect 38-200 Jasło ul. Floriańska 90 Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument o ile nie zaznaczono inaczej w opisie przedmiotu lub w opcjach dostawy pojawiły się możliwości wysyłki z darmowym zwrotem i jedna z nich została wybrana przez Kupującego (w innych przypadkach Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru). Oferowane przez nas towary z uwagi na swój rozmiar może zostać odesłany Pocztą Polską w zależności od wymiaru listem poleconym lub paczką pocztową. Obowiązujący cennik Poczty Polskiej dostępny jest pod adresem :http://cennik.poczta-polska.pl/ Art. 33. Brak odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; -w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; -w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; -w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; -w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; -zawartej w drodze aukcji publicznej; -o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; -o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Sposób składania oraz rozpatrywania reklamacji: 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: serwis@proconnect.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: ProConnect 38-200 Jasłu, ul. Floriańska 90 Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, mile widziany numer telefonu. -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego. -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Uprzejmie prosimy o podawanie numeru aukcji na której produkt został kupiony, loginu kupującego oraz login sprzedawcy co usprawni przebieg reklamacji. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Dokumenty do pobrania: Ustawa o ochronie praw konsumenta: http://www.proconnect.pl/dokumenty/ustawa_o_pr_konsumenta.pdf Wzór karty gwarancyjnej: http://www.proconnect.pl/dokumenty/karta_gwarancyjna.pdf Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna: http://www.proconnect.pl/dokumenty/www_odstapienie.pdf