PUKY PASEK DO NOSZENIA ROWERÓW BIEGOWYCH_REGULOWA* (7062264139)

Od 19-12-2017 do 31-12-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
45,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Cieszyn, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 12 m +

opis

Kontakt

Opis

  • Zabawka nowa
  • Zabawka bezpieczna
  • Przy zakupie na więcej niż 1 aukcji za przesyłkę płacisz 1 raz (wysyłka kurierem)
  • Zapoznaj się z regulaminem naszych aukcji w zakładce O MNIE
  • Dołączamy paragon lub fakturę VAT
  • Wysyłamy Pocztą Polska, kurierem GLS lub K-EX
  • Odpowiadamy na wszystkie maile - jeśli nie otrzymałeś odpowiedzi w ciągu 24 godz. to znaczy, że wiadomość do nas nie dotarła
  • Dla użytkowników posiadających minimum - możliwość kupna za pobraniem, w innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny.

Szczegóły

PASEK DO ROWERKÓW BIEGOWYCH PUKY

Regulowany pasek Puky przeznaczony jest do noszenia rowerka na ramieniu. Pasuje do wszystkich rowerków bez pedałów Puky, a także do niektórych rowerków biegowych pozostałych producentów.

Podstawowe informacje:
- pasek jest pogrubiony na ramieniu,
- gumowa nakładka poprawia komfort noszenia (szerokość 6 cm długość 15 cm),
- prosty montaż za pomocą karabińczyków,
- regulowana długość od 83 do 107 cm,
- pasek dedykowany jest do wszystkic rowerków biegowych Puky,
- pasuje również do rowerków Kettlera i Ferbedo.

PASEK BĘDZIE IDEALNYM UZUPEŁNIENIEM KAŻDEGO ROWERKA PUKY

NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ RÓŻNE MODELE I KOLORY ROWERKÓW PUKY

(KLIKNIJ NA ZDJĘCIE)

POLECAMY RÓWNIEŻ INNE SUPER ZABAWKI DLA MALUCHÓW DOSTĘPNE NA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJACH!

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 9,00 zł

Lokalizacja: Cieszyn, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i  objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą  rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14  dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. -W przypadku towarów  objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta  gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez sprzedającego. Jeżeli  stwierdzą państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru prosimy o  niezwłoczny kontakt z nami w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 

-Reklamacje dotyczące braków ilościowych w zamówionym towarze (brak  części), będą przyjmowane najpóźniej w dniu następny od daty doręczenia  przesyłki. 

-W przypadku odesłania do nas towaru - prosimy o  powiadomienie mailem  

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FHU DORIS - Dział Reklamacji
Al. Piastowska 4
43-400 Cieszyn
Dodatkowe informacje

 -Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. 

-W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez sprzedającego. Jeżeli stwierdzą państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 

-Reklamacje dotyczące braków ilościowych w zamówionym towarze (brak części), będą przyjmowane najpóźniej w dniu następny od daty doręczenia przesyłki. 

-W przypadku odesłania do nas towaru - prosimy o powiadomienie mailem. 

-Reklamacje wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy przesłać na adres podany poniżej. Towar należy wysłać zwykła paczką pocztową ekonomiczną na adres: FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn   

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FHU DORIS
Al. Piastowska 4
43-400 Cieszyn

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Konsument może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o sprzedaży konsumenckiej"). 

-Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. -Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru, pod warunkiem że zwracane produkty są w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu klient powinien obchodzić się z produktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W przypadku przesłania towaru w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu, od kosztu zwrotu zostanie odjęta kwota w wysokości 10% wartości zwracanego produktu. Produkt należy odesłać wraz z kompletem dokumentów. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 

-Koszt odesłania ponosi kupujący, firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 

-Prosimy o poinformowanie nas mailem o zwrocie towaru, nie przyjmujemy paczek niewiadomego pochodzenia. 

-Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres:   FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn   (Formularz zwrotu wysyłamy mailowo w odpowiedzi na wiadomość e-mail od kupującego , iż dokonuje zwrotu) 

O sprzedającym
dorisfh
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

3883

 

25

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

UWAGA! Z UWAGI NA OKRES PRZEDŚWIĄTECZNY CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA MOŻE WYDŁUŻYĆ SIĘ DO 72 GODZIN! 


Jesteśmy firmą zajmującą się sprzedażą zabawek od 1993 roku. Naszą markę potwierdza duża ilość stałych klientów. Dokładamy wszelkich starań aby nasz asortyment był możliwie różnorodny. Gwarantujemy solidność naszych usług oraz szybką i rzetelną obsługę. Nasze zabawki są najwyższej jakości. Postanowiliśmy poszerzyć naszą ofertę o sprzedaż wysyłkową. Zapraszamy na zakupy w świecie wirtualnym. 

1.Dane firmy : 

FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DORIS" SPÓŁKA CYWILNA DOROTA BODA-NORENBERG, RYSZARD NORENBERG 

Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. 

Adres miejsca prowadzenia działalności: Grodziec 204 lok. 6, 43-386 Świętoszówka, o/ Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn Adres do korespondencji Al. Piastowska 4, 43-400 Cieszyn) 

NIP spółki cywilnej 5471849393 

REGON spółki cywilnej 072187689

Pozostałe informacje

1.Dane firmy : FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "DORIS" SPÓŁKA CYWILNA DOROTA BODA-NORENBERG, RYSZARD NORENBERG 

Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. 


Adres miejsca prowadzenia działalności: Grodziec 204 lok. 6, 43-386 Świętoszówka, o/ Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn Adres do korespondencji Al. Piastowska 4, 43-400 Cieszyn) 

NIP spółki cywilnej 5471849393 REGON spółki cywilnej 072187689 


2.Kontakt: 

e-mail: biuro@zabawkidoris.pl 


3.Dane do przelewu: 

konto bankowe BZ WBK : 10 1090 1740 0000 0001 1946 5046 

F. H. U. Doris Grodziec 204/6 43-386 Świętoszówka 

W tytule przelewu prosimy podać nazwę użytkownika kupującego oraz numer aukcji. 


3.1.WAŻNE! W przypadku zapłaty poprzez PayU, zamówienia realizowane są do 24 godzin (dni robocze) od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym, a nie na koncie w serwisie Allegro. 


KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ PONIŻSZY REGULAMIN : 


1.Przed dokonaniem zakupów zapoznaj się z opisem na aukcji 


2.Zakupy: 

-O wybranym kolorze należy nas poinformować w wiadomości dla  sprzedającego lub w e-mailu bezpośrednio po zakupie u w przeciwnym razie wysyłamy zabawkę losowo. 

-Jeśli zakupisz towar na naszych aukcjach, czekamy na wpłatę do 2 tygodni. Po tym czasie, jeśli pieniądze nie wpłyną, aukcja zostanie wznowiona, a my rozpoczynamy procedurę zwrotu prowizji. 

-Do każdej przesyłki dołączany jest paragon lub faktura VAT (Uwaga! Faktury wystawiamy tylko w przypadku podania numeru NIP - w innym wypadku wystawiany jest paragon). O braku paragonu należy nas poinformować mailowo w dniu otrzymania przesyłki. 


3. Akceptowane płatności: 

- Przelew na konto BZ WBK 

-Płatność Payu 

-Pobranie ( dla użytkowników posiadających przewagę komentarzy pozytywnych) 


4.Wysyłka: 

-Poczta Polska 

-Firma kurierska GLS 

-Nie udostępniamy odbioru osobistego 

-Gwarantujemy wysłanie towaru nowego, nieużywanego zgodnie z państwa oczekiwaniami i opisem na aukcji. 

-Czas realizacji zamówienia- towar wysyłamy w ciągu 24 godz. (w dni robocze) od otrzymania przelewu na nasze konto bankowe. Przesyłka za pobraniem jest odpowiednio droższa i realizowana do 24 godz. od zamówienia (w dni robocze) 

-Towary wysyłane z firmy Doris firmą kurierską, należy sprawdzać czy nie zostały uszkodzone w transporcie. Przedmioty zawarte w paczkach mogą ulegać uszkodzeniu podczas przeładunku. Prosimy więc o sprawdzanie towaru, który do państwa trafia ( zawartość przesyłki należy sprawdzić nawet gdy nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych opakowania). W razie stwierdzonych nieprawidłowości prosimy o sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Ułatwi nam to sprawne załatwianie reklamacji z tego tytułu. Regulamin świadczeń usług GLS https://gls-group.eu/PL/pl/regulamin 

-W przypadku wysyłki pocztexem, Pocztą Polską gdyby było jakiekolwiek podejrzenie naruszenia paczki lub jej zawartości ma Pan/i prawo otworzyć ją komisyjnie na poczcie, sprawdzić całość zawartości i dochodzić roszczeń z tytułu nienależytego wykonania usługi. Tak ustala to Regulamin świadczenia usług powszechnych - par. 38, 39, 41, 42. Proszę się zapoznać. Adres internetowy podaję poniżej." http://www.poczta-polska.pl/hermes/uploads/2013/07/regulamin-swiadczenia-uslug-powszechnych-28-czerwca-2013.pdf 

-Podpisanie odbioru przesyłki bez jej sprawdzenia jest równoznaczne z potwierdzeniem odbioru przesyłki w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym. 

-Po nadaniu paczki wysyłamy potwierdzenie e-mailem. Przesyłka kurierska powinna trafić do adresata w następnym dniu roboczym, za przesyłki pocztowe i czas ich doręczenia odpowiedzialność ponosi Poczta Polska. 

-Zaginione przesyłki, które do państwa nie docierają zawsze reklamujemy jako nadawca po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki, następnie czekamy na zajęcie stanowiska przez pocztę i ustosunkowanie się do naszej reklamacji. W przypadku winy ze strony poczty załatwiamy sprawę zawsze z korzyścią dla klienta (zwrot wpłaty lub wysłanie nowego towaru). Uprzedzamy, że proces reklamacji w instytucji takiej jak Poczta trwa ponad 30 dni. 


5.Koszt przesyłki: 

-Koszt wysyłki podany jest w opisie licytowanego przedmiotu (dotyczy jednej sztuki) i zawiera opłatę za zapakowanie i wysłanie przedmiotu oraz podatek VAT. 

-Przedmioty wielkogabarytowe i zakupy z aukcji łączonych wysyłamy tylko firmą kurierską. 

-Przy zakupie na kilku aukcjach, za przesyłkę płacisz raz - (nie dotyczy to jednak przedmiotów, gdzie uwzględniono dodatkowe informacje n/t formy płatności i przesyłki w szablonie aukcji i każdy z przedmiotów wysyłany jest osobną paczką).W pozostałych przypadkach dolicz do ceny zakupionych przedmiotów najwyższą cenę za przesyłkę kurierską. Jeśli kupiłeś kilka przedmiotów i nie wiesz ile doliczyć za przesyłkę - skontaktuj się z nami! 


6.Zwrot: 

-Konsument może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, pod warunkiem, że nie był on używany oraz nie jest w żaden sposób zniszczony (zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów, oraz o sprzedaży konsumenckiej"). 

-Od daty oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. 

-Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru, pod warunkiem że zwracane produkty są w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, co oznacza, że w celu sprawdzenia charakteru, cech i funkcjonalności produktu klient powinien obchodzić się z produktem i sprawdzić go tylko w takim zakresie, w jakim mógłby to zrobić dokonując zakupu w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. W przypadku przesłania towaru w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu, od kosztu zwrotu zostanie odjęta kwota w wysokości 10% wartości zwracanego produktu. Produkt należy odesłać wraz z kompletem dokumentów. Prosimy o dołączenie dowodu zakupu oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 

-Koszt odesłania ponosi kupujący, firma nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Zwrot kosztów zamówienia nastąpi w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zawartej na odległość. 

-Prosimy o poinformowanie nas mailem o zwrocie towaru, nie przyjmujemy paczek niewiadomego pochodzenia. 

-Zwroty prosimy kierować wyłącznie na adres: FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn (Formularz zwrotu wysyłamy mailowo w odpowiedzi na wiadomość e-mail od kupującego , iż dokonuje zwrotu) 


7.Reklamacja: 

-Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i objęte rękojmią na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego, w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. 

-W przypadku towarów objętych gwarancją producenta do przesyłki dołączona jest karta gwarancyjna podpisana i podstemplowana przez sprzedającego. Jeżeli stwierdzą państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru prosimy o niezwłoczny kontakt z nami w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 

-Reklamacje dotyczące braków ilościowych w zamówionym towarze (brak części), będą przyjmowane najpóźniej w dniu następny od daty doręczenia przesyłki.

 -W przypadku odesłania do nas towaru - prosimy o powiadomienie mailem. 

-Reklamacje wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu prosimy przesłać na adres podany poniżej. Towar należy wysłać zwykła paczką pocztową ekonomiczną na adres: FHU Doris Al. Piastowska 4 43-400 Cieszyn (Formularz reklamacji wysyłamy mailowo w odpowiedzi na wiadomość e-mail od kupującego , iż dokonuje zwrotu) 


8.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. 


UWAGA! Zdjęcia zabawek są naszą własnością i są chronione prawami autorskimi. Użytkowanie zdjęć bez naszego zezwolenia grozi konsekwencjami prawnymi.