Pufa trójkątna trójkąt KOLOR FIOLETOWY 77 (6910865084)

8 dni do końca
cena kup teraz
119,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska 23,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 26,00 zł
Zakupy od 10 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Tarnów Opolski, Polska
  • czas wysyłki: do 5 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ: tapicerowana
  • kształt: inny
  • waga (z opakowaniem): 11.0 [kg]
  • głębokość mebla (cm): 58.0 [cm]
  • szerokość mebla (cm): 58.0 [cm]
  • wysokość mebla (cm): 42.0 [cm]
  • kolor obicia: inny kolor
  • kolor korpusu: fiolet
  • materiał obicia: tkanina
  • materiał korpusu: płyta wiórowa
  • styl: nowoczesny
  • producent: Inny producent

PUFA TRÓJKĄTNA

KOLOR FIOLETOWY 77

-pufa na stelażu z płyty wiórowej 18mm

-pianka na siedzeniu o grubości 3cm typu T-25

-tkanina tapicerska –typowo meblowa- wytrzymała

ALOVA

· skład 100% poliester,

· gatunek I,

· gramatura ok. 315 g/m2,

· odporność na ścieranie powyżej 40.000 cykli,

· skłonność do pillingu po 5.000 suwów,

· odporność na tarcie suche 4-5,

odporność na tarcie mokre 4.

-otulina na bokach pufy owata 300gr.

-na spodzie pufy stopki/ nóżki o wysokości 1,5 cm

-bez schowka monolit

- po kupnie proszę podać w zamówieniu numer koloru lub wzór wybranej pufy

Tkanina może różnić się nieznacznie ze względu na ustawienie kolorów monitora, może zdarzyć się że kolor puf będzie odbiegał delikatnie od przedstawionego koloru na monitorze komputera lub telefonu (może być jaśniejszy lub ciemniejszy) Niestety nie mamy wpływu na ustawienie kolorów na Państwa ekranach. Jeżeli nie są Państwo pewni zakupu, to proszę o maila. Wyślemy dodatkowe zdjęcia aby uniknąć nieporozumień kolorystycznych.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u ORLIK2007 za co najmniej 10 000 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 09 1050 1504 1000 0092 1216 3340
    • 14 2490 0005 0000 4500 7253 2555
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 23,00 zł
kolejna sztuka: 23,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
Niemcy 90,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 8-10 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 35,00 zł
kolejna sztuka: 35,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 26,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 7-8 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Roman Orlik Zakład Tapicerski Usługowo-Produkcyjny
ul. 1 Maja 2 a
46-050 Tarnów Opolski
NIP: 754-246-45-73
REGON: 160362288

kontakt

pozostałe informacje

Regulamin Regulamin SklepuNiniejszy regulamin określa warunki sprzedaży prowadzonej na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: tapicer-opole.pl/sklep § 1 DefinicjeKonsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą, za pośrednictwem Sklepu, czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Kupujący - każdy podmiot dokonujący zakupów w Sklepie.Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.Regulamin - niniejszy regulamin.Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem tapicer-opole.pl/sklepSprzedawca - Roman Orlik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Roman Orlik Zakład Tapicerski Usługowo Produkcyjny wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, nr NIP 7542464573, nr REGON 160362288, ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski.Meble na wymiar - meble nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Kupującego, na podstawie podanych przez niego wymiarów, lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. § 2 Dane kontaktoweAdres pocztowy: ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów OpolskiAdres e-mail: biuro@tapicer-opole.plNumery telefonów: +48 514 04 33 10, +48 77 540 0250 § 3 Złożenie ZamówieniaKupujący składa zamówienie poprzez Sklep, w pierwszym etapie przez dodanie towarów do koszyka.Po podaniu przez Kupującego jego danych w formularzu zamówienia, zapoznaniu się z kosztami wysyłki towaru i zaakceptowaniu Regulaminu w momencie zatwierdzenia zamówienia poprzez wybranie przycisku „kup" następuje zawarcie umowy sprzedaży towaru.Podanie informacji w formularzu, o którym mowa w ust. 2, a także zaakceptowanie Regulaminu jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne dla skutecznego zawarcia umowy sprzedaży i zrealizowania zamówienia. § 4 Koszt ZamówieniaCeny podane w Sklepie są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT.Na całkowitą cenę zamówienia składa się cena za towar oraz koszt dostawy towaru podane na stronach Sklepu. § 5 PłatnościPłatności za towar zakupiony w Sklepie należy dokonywać przelewem na konto bankowe Sprzedawcy:Alior Bank Opole 14 2490 0005 0000 4500 7253 2555Kupujący powinien zapłacić za towar w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. § 6 Realizacja zamówieniaSprzedawca realizuje zamówienia w następujących terminach, z zastrzeżeniem ustępu 2:do 30 dni wszystkie towary dostępne w Sklepie za wyjątkiem Mebli na wymiar.do 3 miesięcy w przypadku Mebli na wymiar.Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po otrzymaniu przez Sprzedawcę zapłaty za zakupiony przez Kupującego towar.Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem firm kurierskich lub transportem własnym Sprzedawcy w przypadku Mebli na wymiarSprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad. § 7 Odstąpienie od umowy Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, z zastrzeżeniem § 8 ust. 1 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru.Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.Konsument ponosi również bezpośredni koszt zwrotu towaru wielkogabarytowego, który nie może, ze względu na swój charakter, zostać odesłany w zwykły sposób pocztą.Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.§ 8 Odstąpienie od umowy - wyłączenieW przypadku gdy przedmiotem świadczenia są Meble na wymiar - Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w zakresie tego towaru.§ 9 ReklamacjeW przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię, uregulowaną przepisami ustawy Kodeks cywilny, z zastrzeżeniem ust. 2 w stosunku do Przedsiębiorców.Uprawnienia wynikające z rękojmi w stosunku do Przedsiębiorców zostają ograniczone do możliwości żądania usunięcia wady.Reklamację należy wysłać drogą elektroniczną lub pisemnie na adresy wskazane w § 2 Regulaminu.Celem rozpatrzenia reklamacji Kupujący jest obowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres pocztowy Sprzedawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Celem usprawnienia procesu reklamacyjnego Sprzedawca zaleca, aby przed wysłaniem towaru wysłać na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu zdjęcie wady.Sprzedawca zaleca również, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie Kupującego.Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w § 2 Regulaminu.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w Regulaminie ma jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Kupujący może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Kupującego z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Kupującego, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.§ 9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeńKonsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:Mediacje prowadzone przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej;Pomoc stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.Internetowej platformy ODR dostępnej od 15 lutego 2016 roku pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ § 10 Dane osoboweAdministratorem danych osobowych Kupujących przekazanych Sprzedawcy podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania zamówienia.Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich.Podane przez Kupującego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w niniejszym paragrafie. § 11 Postanowienia końcoweUmowa sprzedaży zawierana w oparciu o Regulamin dotyczy konkretnego i jednorazowego zamówienia - jest zawierana w celu i na czas jego realizacji. Każde zamówienie wymaga osobnej akceptacji Regulaminu.Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym. Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) - Roman Orlik Zakład Tapicerski Usługowo Produkcyjny, ul. 1 Maja 2a, 46-050 Tarnów Opolski, biuro@tapicer-opole.pl- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy (*) umowy dostawy następujących rzeczy(*)umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)- Adres konsumenta(-ów)- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)- Data(*) Niepotrzebne skreślić.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Roman Orlik Zakład Tapicerski Uslugowo Produkcyjny
1 Maja 2 a
46-050 Tarnów Opolski
PL
Dodatkowe informacje

Witam


Aby dokonać zwrotu towaru , paczka musi byc zapakowana w oryginalne opakowanie producenta.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Roman Orlik Zakład Tapicerski Uslugowo Produkcyjny
1 Maja 2 a
46-050 Tarnów Opolski
PL
Dodatkowe informacje

 

Gwarant zapewnia Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, po warunkiem gdy będą one właściwie zmontowane i ustawione, oraz

użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem. W razie wystąpienia w meblu wady, Gwaranta zobowiązuje się do stosowanego świadczenia gwarancyjnego, według zasad określonych poniżej.


1. Gwarancja obejmuje wyroby sprzedane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.


 2. Gwarant zapewnia należytą jakość mebli przy zachowaniu zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty ich sprzedaży konsumentowi.Okres objęty gwarancją rozpoczyna się od momentu wydania mebli Kupującemu. Data wydania mebli jest umieszczona na dowodzie sprzedaży, którym jest paragon lub faktura. 


3. Meble tapicerowane objęte niniejszą gwarancja mają charakter wypoczynkowy,a meble z funkcją do spania służą do spania okazjonalnego. 


4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji przez Gwaranta jest przedstawienie przez Kupującego prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu sprzedaży mebli. 


 

5. Reklamacja na wady objęte gwarancją Kupujący składa w formie pisemnej*Sprzedawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ujawnienia wady.
* lub drogą elektroniczną, wiadomość e-mail z opisem wady i załączonymi fotografiami uszkodzonych elementów.


 

6. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji Gwarantowi na piśmie lub drogą poczty elektronicznej.


7. Realizacja reklamacji w drodze nieodpłatnej naprawy nastąpi do 30 dni roboczych od daty jej rozpatrzenia.


8. Termin rozpatrzenia i realizacji reklamacji może ulec przedłużeniu w wypadku braku materiałów.


 

9. Sposób realizacji reklamacji w przypadku, gdy wada stwierdzona podczas rozpatrzenia jest:

1) usuwalna: tylko w warunkach fabrycznych-reklamacja będzie załatwiona w drodze naprawy w zakładzie Gwaranta,

2) nieusuwalna lub jej usunięcie miało by wpływ na walory funkcjonalne lub estetyczne-reklamacja będzie załatwiona w drodze:

a) obniżenia ceny mebla, w którym stwierdzono wadę,
b) wymiany mebla na nowy, wolny od wad. 


10. Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych, uważa się ,że zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej. 


 11. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej i dowodu sprzedaży mebla kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji.

 

Gwarancją nie są objęte

1. Zabrudzenia, efekty niewłaściwych prób czyszczenia, jak również szkody spowodowane przez zwierzęta domowe i uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania takiego jak siadanie lub stawanie na płytę zagłówka, podłokietniki, oparciach, pojedynczych listach sprężynujących.

2. Zmiany wynikające z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez lub na zlecenie Kupującego.

3.Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu, przenoszenia mebli od Gwaranta.

4. Wady  i uszkodzenia w wyniku, których obniżono cenę wyrobu.

5. Cechy typowe dla wyrobu i materiałów, z których jest on wykonany  wskazane w punkcie "Charakterystyka wyrobu".

6. Brak ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzone po 1 dniu od dostawy.

7. Zmiany zachodzące naturalnie w wyniku eksploatacji mebla.

8. Zróżnicowane zużycie spowodowane nierównomierną eksploatacją poszczególnych powierzchni.

9. Różnice w twardości i wysokości pojedynczych elementów i podzespołów, uwarunkowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi jak również wielkością poszczególnych elementów.

10. Pofałdowania różnorodności powierzchni mebla wynikające z zaprojektowanych cech wzoru.

11. Różnice w strukturze w odcieniu elementów drewnianych mebla.

 

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

 

Gwarant zapewnia Kupującemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, po warunkiem gdy będą one właściwie zmontowane i ustawione, oraz

użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem. W razie wystąpienia w meblu wady, Gwaranta zobowiązuje się do stosowanego świadczenia gwarancyjnego, według zasad określonych poniżej.

1. Gwarancja obejmuje wyroby sprzedane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajdujące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

2. Gwarant zapewnia należytą jakość mebli przy zachowaniu zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty ich sprzedaży konsumentowi.Okres objęty gwarancją rozpoczyna się od momentu wydania mebli Kupującemu. Data wydania mebli jest umieszczona na dowodzie sprzedaży, którym jest paragon lub faktura. 

3. Meble tapicerowane objęte niniejszą gwarancja mają charakter wypoczynkowy,a meble z funkcją do spania służą do spania okazjonalnego. 

4. Podstawą rozpatrzenia reklamacji przez Gwaranta jest przedstawienie przez Kupującego prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej lub dowodu sprzedaży mebli. 

5. Reklamacja na wady objęte gwarancją Kupujący składa w formie pisemnej*Sprzedawcy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty ujawnienia wady. * lub drogą elektroniczną, wiadomość e-mail z opisem wady i załączonymi fotografiami uszkodzonych elementów.

6. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji Gwarantowi na piśmie lub drogą poczty elektronicznej.

7. Realizacja reklamacji w drodze nieodpłatnej naprawy nastąpi do 30 dni roboczych od daty jej rozpatrzenia.

8. Termin rozpatrzenia i realizacji reklamacji może ulec przedłużeniu w wypadku braku materiałów.

9. Sposób realizacji reklamacji w przypadku, gdy wada stwierdzona podczas rozpatrzenia jest:

1) usuwalna: tylko w warunkach fabrycznych-reklamacja będzie załatwiona w drodze naprawy w zakładzie Gwaranta,

2) nieusuwalna lub jej usunięcie miało by wpływ na walory funkcjonalne lub estetyczne-reklamacja będzie załatwiona w drodze:

a) obniżenia ceny mebla, w którym stwierdzono wadę, b) wymiany mebla na nowy, wolny od wad. 

10. Jeżeli Kupujący uniemożliwi dokonanie naprawy wad usuwalnych, uważa się ,że zrezygnował z uprawnień wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej. 

11. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej i dowodu sprzedaży mebla kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji.

Gwarancją nie są objęte

1. Zabrudzenia, efekty niewłaściwych prób czyszczenia, jak również szkody spowodowane przez zwierzęta domowe i uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania takiego jak siadanie lub stawanie na płytę zagłówka, podłokietniki, oparciach, pojedynczych listach sprężynujących.

2. Zmiany wynikające z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez lub na zlecenie Kupującego.

3.Uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu, przenoszenia mebli od Gwaranta.

4. Wady  i uszkodzenia w wyniku, których obniżono cenę wyrobu.  

5. Cechy typowe dla wyrobu i materiałów, z których jest on wykonany  wskazane w punkcie "Charakterystyka wyrobu".

6. Brak ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzone po 1 dniu od dostawy.

7. Zmiany zachodzące naturalnie w wyniku eksploatacji mebla.

8. Zróżnicowane zużycie spowodowane nierównomierną eksploatacją poszczególnych powierzchni.  

9. Różnice w twardości i wysokości pojedynczych elementów i podzespołów, uwarunkowane rozwiązaniami konstrukcyjnymi jak również wielkością poszczególnych elementów.

10. Pofałdowania różnorodności powierzchni mebla wynikające z zaprojektowanych cech wzoru.

11. Różnice w strukturze w odcieniu elementów drewnianych mebla.