Pufa Pikowana Niebieska z Guzikami kwadratowa MODO (6482769810)

zakończona
169,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Zagrodno
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • kształt: kwadrat
  • typ: tapicerowana
  • szerokość mebla: 43.00 [cm]
  • wysokość mebla: 44.00 [cm]
  • głębokość mebla: 43.00 [cm]
  • kolor obicia: odcienie niebieskiego
  • materiał obicia: skóra sztuczna
  • materiał korpusu: drewno
  • styl: nowoczesny
Wyselekcjonowane meble, najnowsze trendy aranżacji wnętrz

Nowości Promocje
modo@modo4u.pl 76 878 02 39, 533 340 102
Pufa Pic 1 osobowa niebieska
opis produktu

PUFA NA ZAMÓWIENIE

Pufa wpływa relaksująco na zmęczone nogi po ciężkim dniu pracy. Pufy Pic Pink w ilości kilku sztuk stanowią wspaniały mebel stylistyczny dzięki którym wzbogacisz wizualnie zwoje pomieszczenie. Sam zdecyduj jak ułożysz pufy Pic. Pufy dostępne również w innych kolorach.

NA ZAMÓWIENIE WYKONUJEMY PUFY W RÓŻNYCH KOLORACH
dane techniczne
Wysokość
44 cm
Szerokość 43 cm
Głębokość 43 cm
Materiał skóra ekologiczna , drewno

ZOBACZ RÓWNIEŻ
Uwaga: Na Allegro prezentujemy tylko częściową ofertę

Biurka Dodatki Fotele Hokery Komody Krzesła Lampy Ławy i stoliki Łóżka Sofy, wersalki Stoły, jadalnia Szezlongi, lezanki

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje



DLACZEGO ZAKUPY W MODO?
Firma Modo, którą tworzy młody i dynamiczny zespół zajmuje się importem i
sprzedażą mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz.

Poprzez staranną weryfikację dostawców staramy się wprowadzać na rynek towar wysokiej jakości pasujący do obecnych trendów.

Regularnie wprowadzamy do sprzedaży nowe, wyjątkowe produkty, dzięki czemu nasza oferta powiększa się, ale nie zapominamy przy tym o utrzymaniu przystępności cenowej naszych towarów.

Inspiruje nas przestrzeń, prostota i "lekkość" wnętrz. Naszym zasięgiem obejmujemy całą Polskę. Stawiamy na nowe technologie - "inteligentną" sprzedaż. Nasze towary sprzedajemy głównie przez Internet.

Dążymy do tego, aby nasza oferta była na tyle bogata aby każdy mógł dopasować mebel do swojej osobowości i charakteru wnętrza.

Zapraszamy do zakupów!
skontaktuj się z nami modo@modo4u.pl
76 878 02 39 533 340 102 Stakochem
Adrianna Kowalczyk
Modlikowice 3a
59-516 Zagrodno



Marka Modo4u jest własnością firmy Stakochem Adrianna Kowalczyk. Działamy na Polskim rynku od 2007 roku.

Kupując u nas zawsze otrzymasz paragon lub fakturę na życzenie.
Meble są starannie pakowane i wysyłane wyłącznie za pomocą sprawdzonych firm spedycyjnych lub naszym własnym transportem.

Gwarancja Satysfakcji: Masz możliwość zwrotu nieużywanego towaru i otrzymania zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni nawet bez podania przyczyny.
59 1020 3017 0000 2402 0339 9169
42 1090 2095 0000 0001 0793 0015

© 2012 MODO4U

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 533340102
    kontakt od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
X. Odstąpienie od umowy Klient, będący konsumentem, ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny i ponoszenia kosztów.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru pod wskazany przez Klienta adres.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. wysyłając pismo pocztą na adres: STAKOCHEM Adrianna Kowalczyk, Modlikowice 3a, 59-516 Zagrodno lub korzystając z poczty elektronicznej na adres: sklep@modo4u.plJeżeli Klient prześle przedmiotowe oświadczenie pocztą elektroniczną. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie informacji o odstąpieniu od umowy także za pomocą poczty elektronicznej.Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do wiadomości e-mail zatytułowanej PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA zawierającej niezbędne informacje o prawie odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Niniejszy formularz Klient może także pobrać także ze strony internetowej Sprzedającego. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedający zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie jednak żadnych opłat w związku z dokonaniem zwrotu płatności.Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.Zwracany towar Klient jest zobowiązany bezpiecznie zapakować i na przesyłce w widocznym miejscu napisać "ZWROT", a następnie odesłać na ww. adres, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi m.in. w przypadku umów:w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

reklamacje

Obowiązkiem Sprzedającego jest dostarczenie Klientowi towaru bez wad. Przed wysłaniem do Klienta, zamówiony przez niego towar podlega sprawdzeniu pod względem jakościowym i ilościowym.W przypadku umowy zawieranej z Klientem będącym jednocześnie konsumentem, Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta na zasadach określonych w art. 556 i następnych kodeksu cywilnego za wady fizyczne i prawne (rękojmia). Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Klienta , w tym przedstawiając próbkę lub wzór;nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.Reklamacje Klient może złożyć pisemnie lub mailowo na adres reklamacje@modo4u.pl. Dane adresowe niezbędne do złożenia reklamacji znajdują się we wstępie niniejszego Regulaminu.W przypadku stwierdzenia wady, towar należy z powrotem starannie zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które Klient otrzymał przy zakupie. Klient może wypełnić udostępniony przez Sprzedającego formularz reklamacji lub złożyć inne oświadczenie w formie pisemnej. Po spakowaniu towaru należy powiadomić Sprzedającego, aby mógł zamówić kuriera w celu odebrania towaru od Klienta. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;żądania sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Niniejsze wymogi mają jedynie formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Sprzedający ponosi odpowiedzialność względem Klienta przez 2 lata od daty wydania towaru Klientowi.Klient traci powyższe uprawnienia, jeżeli przed upływem 12 miesięcy od stwierdzenia wady nie zawiadomi o tym fakcie Sprzedającego, jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od daty wydania towaru Klientowi. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego zawiadomienia pocztą lub pocztą elektroniczną do Sprzedającego przed jego upływem.Jeżeli Sprzedający nie ustosunkował się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni, uważa się że uznał ją za uzasadnioną.W przypadku, gdy towar ma wadę, Klient może: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedający w niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta nieodpłatnie towar naprawi albo wymieni na nowy. Ograniczenie to nie ma zastosowania, gdy towar był już naprawiany lub wymieniony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru lub jego naprawy.W przypadku obniżenia ceny, obniżona cena powinna pozostać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.Klient będący konsumentem może zamiast zaproponowanej przez Sprzedającego naprawy towaru żądać wymiany towaru na nowy albo zamiast wymiany towaru, żądać jego naprawy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad oraz rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby Klienta inny sposób zaspokojenia.żądać wymiany towaru na nowy albo jego naprawy. Sprzedający jest zobowiązany wymienić towar na nowy albo go naprawić w rozsądnym czasie bez nadmiernych niegodności dla Klienta.Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany towaru ponosi Sprzedający.Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.Reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towarów przez Klienta.Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowościami, w tym pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu zamówienia, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru towaru. W takiej sytuacji koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zamówienia ponosi Klient.