PUFA BLACK&WHITE czarno biała bawełna (6484236062)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
209,00 zł
z 2 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Zielona Góra
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 4.00 [kg]
  • kształt: okrągła
  • typ: inny
  • szerokość mebla: 46.00 [cm]
  • wysokość mebla: 38.00 [cm]
  • głębokość mebla: 46.00 [cm]
  • kolor obicia: biały
  • materiał obicia: tkanina
  • kolor korpusu: biały
  • materiał korpusu: inne
  • styl: minimalistyczny
O nas

Strona o mnie
Inne moje aukcje
Moje Komentarze
Dodaj do ulubionych


Kontakt

Masz pytania? Chcesz się z nami skontaktować?

Tel. 888-188-534
Email: kontakt@leven.pl

Sklep internetowy LEVEN design for you
ul. Batorego 57b/15
65-735 Zielona Góra



NIP 973-083-45-44

Nr rachunku bankowego: 53 2490 0005 0000 4500 1505 4115
Alior Bank


Wysyłka

Przedpłata na konto

Kurier - 12zł

Płatność przy odbiorze

Kurier - 18zł

Proponujemy

PUFA BLACK&WHITE czarno biała

Wzorzysta pufa w kolorze biało - czarnym. 100% bawełna. Idealna do posiedzeń w pokoju.

Wyjątkowy modny wzór sprawia iż pasuje do każdego wnętrza.

Wymiar:

Wysokość : 38 cm

Średnica : 46 cm

Kolor: biały - czarny
Materiał: bawełna

cena to tylko 209zł +koszt transportu

zapraszamy do zakupu

A54400060 - 1
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 888-188-534
    od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot produktów Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.Dołączdo przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).Jeżelinie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.Wzór formularza odstąpienia od umowy: Formularz

reklamacje

Reklamacje Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 888-188-534 (*koszt połączenia według taryfy operatora). Reklamacje należy zgłosić maksymalnie do 3 dni od daty otrzymania przesyłki. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie na adres: LEVEN 65-735 Zielona Góra ul. Batorego 57b/15, protokołu reklamacyjnego spisanego razem z przewoźnikiem dostarczającym przesyłkę. Przewoźnik, na wniosek Kupującego, ma obowiązek uczestniczyć w komisyjnym otwarciu przesyłki. W przypadku braku protokołu reklamacyjnego reklamacje, o których mowa powyżej, mogą zostanie, w zależności od okoliczności danej sprawy, negatywnie rozpoznane. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@leven.pl lub telefonicznie: {shop_phone}. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.