Pudełka na popcorn niebieskie w kropki 8s Urodziny (6541952504)

zakończona
7,23 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: 24 godziny

Pudełka na popcorn niebieskie w białe kropki - 8 szt.

7.23 PLN

KOD PRODUKTU: U59294

Papierowe pudełka na popcorn jak i na inne słodkości niebieskie w białe kropki,groszki.
Wiel­kość: 13,5 cm x 9,5 cm x 6,5 cm.
Opakowanie: 8 szt.

dostawa

płatność



PartyShop Congee


Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Do każdej transakcji wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie fakturę VAT.
Cena na aukcji jest ceną brutto.
Do ceny zakupionego towaru należy dodać koszty przesyłki w zależności od wybranego wariantu.

Oświadczamy że, projekt, regulamin, opis aukcji oraz zdjęcia w niej wykorzystywane są całkowicie naszą własnością. Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałow w całości lub w części bez nasze zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 93, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz.17.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u congee_pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 91 1140 2004 0000 3202 6734 4110
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 5,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 9,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 10,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka24 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 999
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 795436731
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
  • 795436728
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Ellision Partyshop
Zakładowa 18
89-620 Chojnice
Polska
 
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 8.1.1. pisemnie na adres: ul. Zakładowa 18, 89-620 Chojnice; 8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: partyshop@congee.pl; 8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:(1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo(2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Zakładowa 18, 89-620 Chojnice. 8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;(4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;(7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;(9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;(11) zawartej w drodze aukcji publicznej;(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

6. REKLAMACJA PRODUKTU 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji. 6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 6.3.1. pisemnie na adres: ul. Zakładowa 18, 89-620 Chojnice; 6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: partyshop@congee.pl; 6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Zakładowa 18, 89-620 Chojnice. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

pozostałe informacje

Dane do przelewów: mBank: 91 1140 2004 0000 3202 6734 4110 PartyShop Congee ul. Kr. Jadwigi 21a 70-262 Szczecin Dokumenty: Faktura VAT Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT na zakupione produkty. UWAGA!!! Nie zmieniamy nazw zakupionych produktów na FV, jak również nie wystawiamy FV na część zakupów. Faktura VAT pro forma Istniejemożliwość przesłania drogą elektroniczną (PDF) Faktury VAT pro forma wcelu dokonania na jej podstawie przedpłaty na konto bankowe.