PUDEŁECZKO PUDEŁKO NA PREZENT (6908304217)

zakończona
3,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 2,50 zł
  • List priorytetowy 3,50 zł
  • List polecony ekonomiczny 7,90 zł
  • lokalizacja: Zagrodno, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak

Przedmiotem aukcji:

Ozdobne eleganckie pudełeczko na prezent

CZERWONE

Wykonane z tektury i papieru

Na biżuterię bądź zegarek

W środku jest czarna poduszeczka

Wymiary pudełeczka

Wysokość z przykrywką: 5.5 cm

Szerokość: 8.5 cm x 8.5 cm

(Pudełeczko sprzedawane bez bransoletki)

Przedmiot wysyłamy Pocztą Polską

Nr kontaktowy: 691-358-230

email: sklepmaxx@wp.pl

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 73 1020 3017 0000 2202 0306 7469
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 7,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List ekonomiczny 2,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
List priorytetowy 3,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • 691358230
    Infolina czynna od poniedziałku do piątku od 8.00-16.00 Sobota 8.00-12.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (MAXX Paweł Kalinowski Olszanica 144 , 59-516 Zagrodno , adres e-mail: sklepmaxx@wp.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Załącznik 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i dołączyć do odsyłanego przedmiotu) - Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących przedmiotów: - Data zawarcia umowy: - Imię i nazwisko konsumenta: - Login: - Adres konsumenta: - Data zakupu: - Nr konta: - Data Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

Adres do odsyłania towaru na reklamację: MAXX Paweł Kalinowski Olszanica 144 59-516 Zagrodno Warunki reklamacji 1. MAXX jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Klient, nabywając produkt, ma prawo do złożenia reklamacji w terminach i na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego. Przepisy te dotycząc zarówno reklamacji w zakresie wykonania samej usługi dostawy, jak i przedmiotu samej umowy sprzedaży. 3. Klienci mogą składać reklamacje w następujących miejscach i na następujące sposoby: a) pisemnie, listem wysłanym na adres MAXX, b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklepmaxx@wp.pl 4. MAXX ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternaście) dni i powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania.

pozostałe informacje

1. W celu szybszej realizacji zamówienia prosimy o wypełnienie FORMULARZA OPCJI DOSTAWY. Zamówienie proszę opłacić poprzez płatności PayU lub na poniższy rachunek bankowy: PKO BP 73 1020 3017 0000 2202 0306 7469 W tytule przelewu proszę wpisać LOGIN ALLEGRO. Jeżeli towar ma być opłacony PRZY ODBIORZE to proszę w formularzu opcji dostawy wybrać opcję wysyłki ZA POBRANIEM. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR: 2.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 2.3. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.4. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.5. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866. 2.6. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.