Puchowa kamizelka styl gwiazd lewandowska M/L (6542315643)

zakończona
129,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 25,00 zł
  • lokalizacja: Żywiec
  • stan: nowy
  • rozmiar: rozmiar uniwersalny
  • kaptur: z kapturem
  • marka: Inna marka
  • typ: kamizelka puchowa
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • kolor: czerń, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie czerwieni, inny kolor

kontakt_an@o2.pl

Kontakt telefoniczny

pon.-pt. godz.10-17


Paczki wysyłane są międzynarodową pocztą lotniczą. Czas oczekiwania na produkt z tej aukcji wynosi ok 10-27dni roboczych.

Akceptujemy płatność przelewem bankowym na nasze konto lub wpłatę Pay-u.
Z racji na zagraniczną wysyłkę nie umożliwiamy płatności
za pobraniem.
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem dostępnym na stronie"o mnie".
Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.


Witamy serdecznie!

HIT NADCHODZĄCEGO SEZONU!

Kamizelka będąca hitem wśród gwiazd
i blogerek. Dostępna w kolorach
- miętowy,
- czarny,
- popielaty,
- czerwony

Ciepła i lekka zarazem. Idealnie sprawdzi
się na chłodniejsze dni.
Model w modnym asymetrycznym fasonie,
z przedłużanym tyłem.
Po bokach kieszenie, zapinane na zamek.
Zamek wykończony tasiemką z napisami.
Zapinana na zamek błyskawiczny.
Posiada kaptur.
Najwyższa jakość
, w najniższej cenie.

Materiał:
100% poliester

Na tej aukcji rozmiar M/L
( na metce oznaczenie XXL, jednak wymiarami
odpowiada typowemu polskiemu M/L)

Wymiary:
dł. całkowita: 75cm
biust: 100cm
szer. w ramionach ( mierzona z tyłu na górze między szwami) 39cm

PO DOKONANIU ZAKUPU PROSIMY O WYBÓR KOLORU I PODANIE TEJ INFORMACJI W FORMULARZU ZAKUPU


Na tej aukcji dokonują Państwo zakupu od legalnie działającej
firmy. Oferujemy Państwu możliwość dokonania
zwrotu lub wymiany produktu.

KOLOR MIĘTOWY



KOLOR CZARNY



KOLOR POPIELATY

­

KOLOR CZERWONY





Zapisz

Zapisz

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 516594106
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 10-17

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Aleksander Niesyty
Kościuszki 4a
34-300 Żywiec
Polska
 
JEŻELI CHCĄ PAŃSTWO ZRUCIĆ TOWAR TO DLA UŁATWIENIA PROCEDURY ZWROTU PROSIMY O KONTAKT ,OTRZYMAJĄ PAŃSTWO OD NAS FORMULARZ ZWROTU KTÓRY UŁATWI CAŁA PROCEDURĘ. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy można przesłać pocztą elektroniczną adres kontakt_an@o2.pl W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek przesłać zakupiony produkt na adres Alnex, który następnie we własnym zakresie przekazuje go z powrotem do Partnera. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie (zaleca się przechowywanie oryginalnego opakowania przez okres 30 dni od dnia otrzymania produktu). Towar powinien zostać zwrócony wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Alnex nie zwraca Klientowi bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Alnex nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.

reklamacje

6 Reklamacje Reklamacje dotyczące usługi pomocy w zakupie można zgłaszać pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Alnex. Zgłoszenie powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W ramach świadczonej usługi pomocy w zakupie Sklep pomaga Klientom w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu do Partnera. W związku z faktem, że Alnex jest odpowiedzialny za prezentację i prawidłowy opis produktów Partnerów Alnex przyjmuje na siebie odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu rękojmi, na takich samych zasadach jak sprzedawca, jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Alnex ma wadę fizyczną lub prawną.W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi należy zgłosić reklamację pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Alnex podając imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, nazwę produktu zakupionego z pomocą Alnex oraz, o ile jest to możliwe, datę zakupu oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. Zgłoszenie powinno nastąpić nie później niż w terminie dwóch lat licząc od dnia wydania towaru, a w przypadku wad prawnych od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od zainicjowania procedury reklamacyjnej. Jeżeli dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są oględziny produktu, termin 14 dniowy rozpoczyna swój bieg od dnia otrzymania produktu przez Alnex (koszty dostarczenia towaru Alnex zwraca Klientowi). Jeżeli oględziny reklamowanego produktu nie są konieczne, Alnex może zwrócić się do Klienta o nadesłanie zdjęć produktu lub opakowania. W przypadku nieustosunkowania się Alnex do reklamacji Klienta w terminie 14 dni przyjmuje się, że Alnex uznał tą reklamację za zasadną. W przypadku uznania reklamacji za zasadną w terminie 30 dni od podjęcia decyzji, towar uszkodzony, w zależności od wyboru Klienta, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego. Jeżeli Klient nie jest zainteresowany naprawą towaru lub wymianą na nowy, może żądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Alnex zwróci Klientowi zapłaconą cenę w pełnej wysokości oraz poniesione koszty wysyłki towaru. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Alnex przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle Klientowi reklamowany towar. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient ma obowiązek zwrócić Alnex wszelkie dokumenty, które otrzymał w związku ze świadczeniem usługi pomocy w zakupie oraz dokumenty dotyczące zakupionego produktu. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient powinien, w miarę możliwości, dokonać zwrotu reklamowanego produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Zaleca się zachowanie oryginalnego opakowania przez 30 dni w celu ułatwienia procedury.

pozostałe informacje

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG POMOCY W ZAKUPIE PRODUKTÓW § 1 Definicje Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają : Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług pomocy w zakupie produktów drogą elektroniczną przez Alnex Aleksander Niesyty, Alnex - Alnex Aleksander Niesyty z siedzibą 34-300 Żywiec, ul. Bracka 13, Województwo Śląskie, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Miasta Żywca, NIP 553-237-62-28, REGON : 243020690, Klient – osoba fizyczna, która dokona zakupu za pośrednictwem sklepu Alnex w serwisie Allegro, Usługa – usługa pomocy w zakupie produktów z oferty jednego z Partnerów Alnex na użytek własny Klienta, Partner – podmiot zagraniczny, mający swoją siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej (Chiny, Wietnam, Stany Zjednoczone) lub na terytorium Unii Europejskiej (Wielka Brytania, Włochy, Niemcy), współpracujący z Alnex, którego produkty są prezentowane na aukcjach Alnex na portalu Allegro. Partner jest sprzedawcą produktów prezentowanych na aukcjach Alnex. § 2 Postanowienia ogólne Sklep w serwisie Allegro.pl prowadzony jest przez Alnex Aleksander Niesyty z siedzibą 34-300 Żywiec, ul. Bracka 13, Województwo Śląskie, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Miasta Żywca, NIP 553-237-62-28, REGON : 243020690. Wszelką korespondencję należy kierować na następujący adres : Alnex Aleksander Niesyty, ul. Bracka 13, 34-300 Żywiec, e-mail : tiger19283746@o2.pl Alnex świadczy usługę pomocy w zakupie produktów wymienionych w ofercie jego Partnerów na użytek własny Klienta za pośrednictwem Internetu. Poprzez złożenie zamówienia Klient nie dokonuje zakupu produktu, a zleca wykonanie usługi pomocy w zakupie towaru i udziela Alnex pełnomocnictwa do dokonania zakupu towaru. Usługa pomocy w zakupie produktów polega w szczególności na : Zapewnieniu Klientowi możliwości zapoznania się z ofertą Partnera, poprzez jej prezentację na aukcjach organizowanych przez Alnex, Udzielaniu Klientowi mailowej i telefonicznej informacji na temat właściwości produktu, Zapewnieniu Klientowi pomocy w zawarciu umowy z Partnerem, dotyczącej zakupu produktu prezentowanego na aukcjach Alnex lub zawarciu takiej umowy w imieniu Klienta, Zainkasowanie od Klienta wynagrodzenia za produkt i przekazanie go do Partnera wraz z adresem do wysyłki, Świadczeniu Klientowi pomocy przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu do Partnera. Alnex nie jest sprzedawcą produktów prezentowanych na jego aukcjach w serwisie Allegro.pl. Sprzedawcą produktów jest Partner Alnex, którego dane każdorazowo są wskazane w opisie konkretnej aukcji. Alnex nie wprowadza produktów prezentowanych na jego aukcjach, pochodzących od Partnerów spoza Unii Europejskiej, do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferta Alnex jest skierowana do konsumentów. W przypadku klientów niebędących konsumentami zastosowania nie mają postanowienia § 6 i 7 niniejszego Regulaminu. Produkty eksponowane na aukcjach Alnex nie stanowią oferty w rozumieniu art. 661 Ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do prowadzenia negocjacji. Stan związania ofertą następuje w momencie zatwierdzenia zamówienia przez sklep. § 3 Ceny i metody płatności Ceny podane na aukcjach organizowanych przez Alnex zawierają w sobie cenę produktu oraz wynagrodzenie należne Alnex z tytułu usługi pomocy w zakupie. W ramach konkretnej aukcji Alnex każdorazowo podaje informację o wysokości poszczególnych składników ceny. Podana cena usługi pomocy w zakupie jest ceną brutto i zawiera w sobie wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Podana cena produktu nie zawiera w sobie należności z tytułu jego importu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym zwłaszcza należności celnych i podatku VAT (w sytuacji gdy towar pochodzi od Partnera spoza terytorium Unii Europejskiej). Importerem towaru jest Klient, który dokonuje zakupu produktu na własny użytek z pomocą Alnex i w gestii Klienta pozostają wszelkie należności i czynności celne związane z importem zamówionego produktu. Alnex nie jest importerem produktu i nie wprowadza go do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a jedynie umożliwia Klientowi zakup produktu z oferty swoich Partnerów. Klient ma możliwość uiszczenia ceny : Przelewem na rachunek bankowy Alnex o numerze 50 1020 5558 1111 1932 2040 0002 Jako, że produkt jest wysyłany przez Partnera bezpośrednio do Klienta, nie jest możliwa płatność przy odbiorze. Alnex zobowiązuje się przekazać część wpłaty stanowiącą cenę produktu na rachunek bankowy Partnera, nie później niż następnego dnia roboczego, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. Część wpłaty stanowiąca cenę produktu nie jest kwotą należną Alnex. Alnex, w ramach świadczonych usług, jedynie pomaga w przekazaniu tej kwoty na rachunek bankowy Pratnera. § 4 Składanie zamówień W rozumieniu niniejszego Regulaminu za zamówienie uważa się oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy świadczenia usługi pomocy w zakupie produktu / ów Partnera Alnex prezentowanego w sklepie internetowym Alnex w serwisie Allegro.pl. Składanie zamówienia w sklepie w serwisie Allegro.pl odbywa się poprzez wybór opcji „Kup teraz” oraz dopełnienie dalszych formalności wymaganych przez serwis Allegro. Zamówienie uważa się za dokonane po jego potwierdzeniu przez Alnex. Potwierdzenie zamówienia odbywa się poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres mailowy Klienta podany przez Allegro. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi pomocy w zakupie dochodzi z momentem potwierdzenia zamówienia. § 5 Dostawa Dostawa produktów, w zakupie których pomaga Alnex, jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Produkty są wysyłane bezpośrednio od Partnera z siedzibą poza terytorium Unii Europejskiej pocztą lotniczą. W związku z powyższym czas dostarczenia przesyłki wynosi do 30 dni roboczych licząc od dnia zapłaty przez Klienta całości ceny (jeżeli nie został ustalony inny termin). W razie nie otrzymania produktu terminie, o którym mowa w punkcie poprzednim Klient powinien skontaktować się z Alnex. W takiej sytuacji termin dostawy ustalany jest indywidualnie za zgodą Klienta lub dokonywany jest na jego żądanie zwrot zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Koszt dostawy zostaje każdorazowo podany przy składaniu zamówienia.