PUCCINI TOREBKA BT16265 6A BEŻOWA (6542517316)

zakończona
79,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Płońsk
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • wielkość: duża (mieszcząca A4)
  • stan: nowy
  • płeć: produkt damski
  • marka: PUCCINI
  • materiał dominujący: skóropodobne tworzywo
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie brązu i beżu, inny kolor
  • rodzaj: do ręki, na ramię
Kontakt

fashion-online24
ul. Płocka 19E
09-100 Płońsk

Tel: 508 710 636
Mail: kontakt@im-fashion.p­l

Wysyłka

Przedmioty wysyłamy do 48 h od momentu otrzymania wpłaty

Paczki wysyłamy
  • Kurier Przedpłata - 15zł
  • Kurier Pobranie - 20zł
Regulamin

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu

Opis przedmiotu

Torebka do ręki i na ramię. Komora główna zapinana na suwak. W środku 3 kieszenie w tym jedna zamykana na suwak. Na zewnątrz z tyłu kieszeń zamykana na zamek. Na spodzie torebki ochronne nóżki. Odpinany, regulowany pasek umożliwiający noszenie torby na ramieniu.

Wymiary: 28x34x13,5 cm

Galeria

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Zachodni WBK S.A. 77 1090 2590 0000 0001 2603 3136
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
TOWAR WYSYŁAMY NIEZWŁOCZNIE PO ZAKSIĘGOWANIU PŁATNOŚCI NA NASZYM KONCIE
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Nasza Firma istnieje od roku 2013. Zajmujemy się sprzedażą galanterii skórzanej, torebek, walizek, toreb do notebooka, etui do tabletów. W naszej ofercie znajdują się wyłącznie nowe oryginalne towary pochodzące od renomowanych dostawców. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na allegro.

kontakt

  • 508710636
    infolinia czynna od poniedziałku do soboty 8:00-20:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
sklep Fashionistka
Płocka 19e
09-100 Płońsk
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Reklamacje 1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru. 2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży. 3. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą e-mail. 4. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: 1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad 2) żądać usunięcia wady 3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2. 5. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. 6. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności. 7. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego. 8. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru. 9. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.