Public relations Agnieszka Żbikowska (6483078298)

10 dni do końca
cena kup teraz
34,99 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
  • List ekonomiczny 9,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • lokalizacja: SANOK
  • stan: nowy
  • okładka: miękka
  • rok wydania (xxxx): 2005
  • kondycja: bez śladów używania
e-mail: sanarksiegarnia@gmai­l.com
tel: 510 092 753




Stron: 176
Format: 14,5 x 20, cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: miękka, klejona



Public relations

Agnieszka Żbikowska

W książce Autorka przedstawia istotę public relations rozumianych jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, celów public relaions, proces zarządzania tymi działaniami oraz instrumenty wykorzystywane do ich realizacji, jak również formy oraz zakres narzędzi public relations stosowanych przez największe przedsiębiorstwa międzynarodowe działające na rynku polskim, będące niejako wzorcem dla przedsiębiorstw polskich. Bardzo ciekawym uzupełnieniem jest omówienie przez Autorkę wykorzystania instrumentów public relations w sytuacjach kryzysowych.

Recenzje
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne wydało właśnie najnowszą pracę dr Agnieszki Żbikowskiej 'Public Relations'. To kolejny podręcznik z tej dziedziny, jednak wyjątkowy. Książka ta jest bardzo potrzebna, bowiem jest jedyną definiującą PR, napisaną z myślą o polskich realiach w ciągu ostatnich kilku lat, a dziedzina ta - w obliczu globalizacji, zmieniających się struktur organizacji i nowych rozwiązań w zarządzaniu i marketingu - potrzebuje stosunkowo częstego redefiniowana i określania jej narzędzi na nowo.

Korzystając z dorobku naukowego wielkich osobistości i specjalistów PR, obszernej bibliografii zarówno polskich jak i zagranicznych autorów, dogłębnie analizuje i na nowo interpretuje PR, uzupełniając to wynikami badań.
Bardzo interesujące jest ujęcie pojęcia public relations w szerokim, nie tylko marketingowym znaczeniu, na co sama autorka kilkakrotnie zwraca uwagę. Rozwój Internetu, ochrona środowiska, segmentacja rynku, spadek skuteczności reklamy - to wyzwania dla PR, które A. Żbikowska szeroko omawia. Definiuje także różne oblicza PR - publicity, propaganda czy MPR, podpierając się pracami m.in. J.E.Gruniga, T. Hunta, Ph. Kotlera i T.Harrisa. Nie brakuje także polskich teoretyków i praktyków, takich jak W. Budzyński, J.W. Wiktor czy K. Wójcik. Autorka porusza wszystkie dziedziny public relations - PR w systemie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem, zarządzanie PR, instrumenty PR wspierające działania promocyjne oraz kształtujące relacje z otoczeniem. Znajdziemy tu także różne odmiany public relations, nie od początku utożsamiane z tą, ciągle młodą dziedziną, a więc: sponsoring, lobbing oraz targi i wystawy.

Bardzo wciągający jest fragment dotyczący historii PR, a więc życiu I.Lee i jego pracy przy budowaniu wizerunku Rockefellerów.

Publikacja jest ciekawa i podparta licznymi ilustracjami obrazującymi wyniki badań przeprowadzonymi przez autorkę w polskich przedsiębiorstwach. Agnieszka Żbikowska omawia potrzebę komunikacji ze społecznościami lokalnymi, relacje z mediami, inwestorami, PR wewnętrzne i zewnętrzne oraz w sytuacjach kryzysowych.

Szczególnie cennym jest fakt, iż podręcznik został napisany w oparciu o polskie realia, z myślą o polskich przedsiębiorstwach, mając na uwadze praktykę i przyszłość PR w Polsce. Dotychczasowe publikacje (najczęściej tłumaczone z amerykańskich) i opisane w nich realia i zalecenia, nie zawsze znajdowały odzwierciedlenie na rodzimym rynku.

Napisana jasnym językiem, książka jest dostępna dla szerokiej grupy odbiorców. To bardzo aktualny, świeży i starannie wydany podręcznik dla studentów i wykładowców

Polecam książkę także początkującym pr-owcom, którzy pragną zgłębić tajniki tej dziedziny, a także tym doświadczonym praktykom, którzy teorię PR poznawali w latach 90-tych.

Narzędzia, instrumenty, zarządzanie, formy, cele, istota przypomnijmy sobie, czym właściwie jest public relations.
Źródło: PRoto.pl, autor: Maria Matusiewicz






© PanelReklamowy



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 74 2490 0005 0000 4000 7305 4744
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa ekonomiczna 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List ekonomiczny 9,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
List priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 24,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

Od 01-08-2016 do 30-10-2016 możesz nabyć tytuły po określonej przez Siebie realnej cenie. Wystarczy zaproponować cenę (mailem) za interesujący Cię tytuł* a wystawię go prześlę nr aukcji. * nie dotyczy wydawnictw: Difin, Wydawnictwo Akademickie Żak.