PRZYPRAWNIK ZESTAW NA GRILL POJEMNIKI DO PRZYPRAW (6541566992)

zakończona
34,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Bytom
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Dokładamy wszelkich starań aby towar został wysłany do 24 godzin
od otrzymania wpłaty,dbamy o prawidłowe zabezpieczenie paczki
aby przesyłka dotarła bezpiecznie

i w nienaruszonym stanie.

Numer konta : ING BANK ŚLĄSKI

02 1050 1230 1000 0092 0147 1266


Niezbędne dane do wpłaty na konto otrzymasz również w mailu od Allegro potwierdzającym zakup.W tytule wpłaty podaj KONIECZNIE swój login i numer aukcji.Nie zapomnij także doliczyć kosztów transportu.

PRZYPRAWNIK PIKNIK 5 EL

ZESTAW DO PRZYPRAW NA GRILL

Zestaw pojemników na ketchup, musztardę, sól, pieprz w stylowym stojaku imitującym stolik piknikowy z parasolką.

Zestaw zawiera 4 podstawowe pojemniki

na przyprawy: do soli i pieprzu pojemność 55 ml

oraz na musztardę i ketchup pojemność 150 ml


Wymiary:

stolik - dł. 16,9 cm,

szer. 14,3 cm, wys. 8,3 cm, wys. z parasolką 29 cm

Bardzo praktyczne nietłukące

wykonane z plastikowego tworzywa

łatwe w utrzymaniu w czystości

wyeksponowane na fantazyjnym stojaczku w kształcie ławeczki

ochronna parasolka zapobiega i chroni przed owadami

Zestaw idealny na działkę, piknik, grill

Idealnie sprawdzi się w przy posiłkach na świeżym powietrzu

i zachwyci Twoich gości wyglądem.

FABRYCZNIE NOWE
I DOBRZE ZABEZPIECZONE PODCZAS WYSYŁKI
ZAWSZE Z PARAGONEM !!!!


© PanelReklamowy

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u fhugracja za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 02 1050 1230 1000 0092 0147 1266
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

DANE DO PRZELEWU F.H.U GRACJA SEBASTIAN CHMIELEWSKI UL.GODULSKA 2/39 41-907 BYTOM ING BANK ŚLĄSKI nr rachunku: 02 1050 1230 1000 0092 0147 1266

kontakt

  • 696474830
    od poniedziałku do piątku 9:00-17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym) Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Aby dokonać zwrotu - prosimy o kontakt mailowy na adres: fhu.gracja@poczta.onet.pl - w wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo formularz zwrotu, który prosimy wypełnić i włożyć do paczki z odsyłanym produktem. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru- kupujący odsyła produkt we własnym zakresie. Sprzedawca zawsze ponosi koszt przesyłki w pierwszą stronę (tutaj z zastrzeżeniem możliwości zwrotu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia dostępnego w sklepie). Natomiast konsument odsyła towar na swój koszt Sprzedawca zwraca koszt dostarczenia w pierwszą stronę, a konsument odsyła towar na swój koszt. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; -w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; -w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; -w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; -w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; -w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; -o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; -o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; -o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad- sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem ewentualnych wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

reklamacje

Opis procedury reklamacji: W przypadku wystąpieniu powyższej sytuacji prosimy o kontakt mailowy na adres: fhu.gracja@poczta.onet.pl - w wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo formularz reklamacyjny, który prosimy wypełnić i włożyć do paczki z odsyłanym produktem. Formularz reklamacyjny zawiera: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.

pozostałe informacje

Wszystkie Paczki wysyłamy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty w razie wątpliwości zawsze kontaktujemy się z klientem telefonicznie aby ustalić wzór kolor zakupionego przedmiotu jeżeli klient nie napisał w wiadomości dla sprzedającego Paczki wysyłamy za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ - listy tylko polecone priorytetowe FIRMY KURIERSKIEJ KURIER POCZTEX EXPRESS 24- dostarczenie w ciągu 24 h od daty nadania KURIER POCZTEX 48- czas dostarczenia 48 h od daty nadania Wszystkie nadawane przez nas paczki są rejestrowane ,chętnie udzielamy informacji o numerze nadania oraz statusie przesyłki , prosimy o informację telefoniczną lub e-mailowa jeżeli przesyłka na którą Państwo czekają opóźnia się , sprawdzimy jej status i udzielimy niezbędnych informacji. W przypadku składania reklamacji odpowiadamy na e-maile lub kontaktujemy się telefonicznie najpóźniej w ciągu 24 godzin w celu wyjaśnienia i podjęcia odpowiednich kroków postępowania reklamacyjnego . Szanowni Państwo dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci byli zadowoleni , wszystkich traktujemy z szacunkiem i prosimy o wzajemność oraz zrozumienie nawet w konfliktowych sytuacjach Doskonale zdajemy sobie sprawę iż sprawy Reklamacyjne są dla Państwa ważne i niecierpiące zwłoki dlatego staramy się rozwiązywać je na pierwszym miejscu kontaktując się najpóźniej w ciągu 24 godzin Prosimy o zrozumienie i nie oczekiwanie natychmiastowej odpowiedzi na e-maile wysyłane w nocy lub nieodebrane przez nas telefony w bardzo późnych godzinach wieczornych lub nocnych MY TEŻ JESTEŚMY LUDŹMI i czasami musimy spać, jeść, robić zakupy SZANUJEMY SIĘ NAWZAJEM :)