PRZEWODY WTRYSKOWE VOLVO 850 V70 S70 S80 2.5TDI (6482700287)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
40,00 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: CHORZÓW
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: volvo

Każda część trafiająca do sprzedaży jest dokładnie sprawdzana i diagnozowana.
Zaufaj więc specjalistom w swojej branży!

  • Kontakt


    tel. 794 216 418
    tel. 730 607 071
    email: biuroprotos13@gmail.­com

  • Gwarancja


    Na wszelkie przedmioty z naszych aukcji otrzymują Państwo 14 dni gwarancji rozruchowej.

  • Dostawa

    Przesyłki nadajemy do 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie lub wybrania opcji dostawy - pobranie. WYSYŁKI ZAGRANICZNE REALIZOWANE SĄ PO WCZEŚNIEJSZYM KONTAKCIE TELEFONICZNYM LUB MAILOWYM (POCZTA POLSKA LUB DPD / UPS)

PRZEWODY WTRYSKOWE Z VOLVO V70

- STAN DOBRY; SPRAWNE

- CENA ZA KOMPLET

- MODEL AUTA Z 1998r. 2,5 TDI 140KM KOMBI AUTOMAT EUROPA

- ZDJĘCIE PRZEDSTAWIA PRZEDMIOT AUKCJI


KUPUJĄC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH MOŻLIWA TAŃSZA WYSYŁKA PO KONTAKCIE.

W naszej ofercie znajdziesz także inne części do tego modelu, jak i innych samochodów osobowych.

Pamiętaj, aby po dostarczeniu przesyłki przez kuriera sprawdzić ją w jego obecności! W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY oraz przesłać go na adres naszej firmy. Co znacznie przyspieszy proces reklamacyjny.

Kupując w naszym sklepie akceptujesz jednocześnie jego regulamin (dostępny w zakładce O MNIE).

PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAJ SIĘ Z INFORMACJAMI OD SPRZEDAJĄCEGO !!!

Odbiór osobisty

Dodatkowe

  • Numer konta bankowego

    BS SILESIA 06 8437 0002 0020 0215 7663 0001

  • JAK PRACUJEMY ?

    PN - PT 8:00 - 17:00
    SOBOTA 8:00 - 13:00

  • WSPÓŁRZĘDNE GPS
    N 50018'31'' E 18057'53''

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Po zmianie charakteru i nazwy w 2010 roku, firma stała się kreatywnym zrzeszeniem specjalistów z różnych dziedzin. Przez cały ten czas rozwijaliśmy nasze oferty i osobowości, tak aby móc realizować Państwa zlecenia oraz świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie... i tak , projektujemy i budujemy z pasją, demontujemy i sprzedajemy z poświęceniem, naprawiamy i utylizujemy z najwyższą starannością...Korzystając z naszej oferty zapewniają Państwo sobie fachową pomoc na każdym etapie inwestycji, zwłaszcza w swój samochód.

kontakt

  • 794216418
    godziny pracy od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 oraz w soboty 8:00 - 13:00
  • 693331722
    godziny pracy od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00 oraz w soboty 8:00 - 13:00
  • biuroprotos13@gmail.com
    ODBIÓR OSOBISTY CZĘŚCI BEZPOŚREDNIO W NASZYM MAGAZYNIE W CHORZOWIE UL. NOWA 125 (MAG. NR 8).

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
ZWROTY 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U. z dnia 31marca 2000 r.) klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu wystarczy pisemne oświadczenie wysłane drogą elektroniczną. 2. Na towaru udzielamy 14 dniowej gwarancji rozruchowej, po tym okresie zwroty nie będą uwzględniane. W przeciągu 14 dni należy poinformować pracownika sklepu o uszkodzeniu / wadzie towaru oraz nadaniu przesyłki. 3. Zwrotom nie podlegają towary wystawione na aukcji Allegro.pl, jako uszkodzone.4. Pieniądze za zakupiony towar zostaną zwrócone na konto klienta w terminie do 7 dni od daty doręczenia towaru do sklepu, chyba że klient życzy sobie wymiany danego towaru na inny dostępny i o takich samych parametrach. 5. PIENIĄDZE ZWRACANE SĄ WYŁĄCZNIE PRZELEWEM BANKOWYM, NA KONTO WSKAZANE PRZEZ KUPUJĄCEGO 5. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę VAT 6. Zwrot towaru następuje na koszt Klienta, wyjątkiem jest zwrot towaru z powodu uszkodzenia przesyłki przez kuriera lub wady ukrytej towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem lub wysłanych na koszt Sprzedającego (sklepu). 6.1. Koszt przesyłki zwracanej Kupującemu jest nie wyższy niż najniższa kwota przesyłki oferowanej na danej aukcji przez Sprzedającego, czyli Protos_13, chyba że strony ustalą wcześniej inaczej (ZGODNIE Z REGULAMINEM ALLEGRO) 6.2. Punkt 6.1. nie dotyczy przesyłek zagranicznych, dla których kwota zwrotu za przesyłkę jest ustalana indywidualnie.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są objęte gwarancją. W przypadku stwierdzenia wad ukrytych, uszkodzeń powstałych nie z winy Klienta lub niezgodności z umową sprzedaży Klient ma prawo odstąpić od umowy i żądać wymiany produktu na pełnowartościowy lub zwrotu poniesionych kosztów. 2. Towar, wraz z dowodem zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu należy odesłać na swój koszt pocztową paczką ekonomiczną na adres Sklepu. Do przesyłki należy również dołączyć krótki opis wady wraz z żądaniem Klienta (zwrot pieniędzy, wymiana na nowy, naprawa). W przypadku płatności za pośrednictwem PAYU, należy dołączyć również nr konta bankowego. Zwroty poniesionych kosztów towaru wysłanego odbywają się tylko w formie przelewów bankowych. 3. Zastrzegamy sobie czternastodniowy okres odpowiedzi na reklamację, licząc od daty otrzymania towaru. 4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zapewniamy zwrot kosztów przesyłki reklamowanego towaru. 4.1. Koszt przesyłki zwracanej Kupującemu jest nie wyższy niż najniższa kwota przesyłki oferowanej na danej aukcji przez Sprzedającego, czyli Protos_13, chyba że strony ustalą wcześniej inaczej. 4.2. Punkt 4.1. nie dotyczy przesyłek zagranicznych, dla których kwota zwrotu za przesyłkę jest ustalana indywidualnie. 5. Reklamacji nie podlegają towary wystawione na aukcji Allegro.pl, jako uszkodzone.

pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA 1. Zamówienia najczęściej są realizowane w dniu otrzymania zapłaty (wpłata na konto) jeżeli faktyczny wpływ na nasze konto miał miejsce do godziny 12:00 lub po otrzymaniu wiadomości od Kupującego z informacją o wyborze przesyłki pobraniowej. Jeżeli zakup odbył się po godzinie 12:00 zamówienie realizowane jest w dniu następnym. 2. W przypadku braku towaru na magazynie, uszkodzenia w trakcie pakowania lub zaistnienia innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wysłanie towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub mailowo a zamówienie anulowane.3. Zamówienia związane z wysyłką towaru za granicę Polski realizowane są TYLKO po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym oraz ustaleniu kosztu transportu, który różni się od cennika wysyłek na terenie kraju. PŁATNOŚCI 1. Sposoby płatności: - wpłata na konto - płatność gotówką przy odbiorze 2. Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od daty zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty po upływie powyższego terminu, automatycznie anulujemy zamówienie oraz występujemy do Allegro.pl o zwrot prowizji. 3. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz nick z Allegro.pl 4. Dane do wpłaty: PROTOS SP. Z O.O. Ul. Wróblewskiego 16/6 41-500 Chorzów NR KONTA BANKOWEGO (do przelewów): BS SILESIA 06 8437 0002 0020 0215 7663 0001 WYSYŁKA 1. Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DHL PARCEL lub INPOST (PACZKOMAT)2. Cennik wysyłki znajduje się w zakładce Koszty dostawy. 3. Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w dniu następnym (po nadaniu) w godzinach 9:00 - 17:00. 4. W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską, lub doręczającą firmę kurierską do nas, skutkuje to automatycznym komentarzem NEGATYWNYM.5. Wysyłka towaru poza granice Polski realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD/UPS. Wybór przewoźnika uzależniony jest od kwoty transportu, rodzaju towaru oraz miejsca przeznaczenia. ODBIÓR OSOBISTY 1. Zamówiony towar można odebrać osobiście na terenie magazynu w Chorzowie przy ul. Nowej, magazyn nr 8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 oraz w soboty w godzinach 8 do 13. 2. Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką lub po wcześniejszej przedpłacie.3. W przypadku płatności przy odbiorze osobistym towar czeka na klienta przez 7 dni roboczych (licząc od daty zakupu). Jeśli nie zostanie odebrany w powyższym terminie zamówienie zostaje anulowane a Sklep zwraca się do Allegro.pl o zwrot prowizji. ROBIĄC ZAKUPY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM AKCEPTUJESZ NINIEJSZE POSTANOWIENIA ZAWARTE W INFORMACJACH OD SPRZEDAJĄCEGO.