PRZEWODY ŚWIECE ZAPŁONOWE PEUGEOT 306 1.1 1.4 1.6 (6910852613)

zakończona
139,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka24 gratis
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 28,00 zł
  • lokalizacja: bogatynia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: bosch
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]

opis

ZESTAW:

PRZEWODY ZAPŁONOWE - 1 komplet (Sentech)

ŚWIECE ZAPŁONOWE - 4 sztuki (Bosch)


DO POJAZDÓW MARKI

PEUGEOT

DO SILNIKÓW BENZYNOWYCH I

WYPOSAŻONYCH W INSTALACJĘ GAZOWĄ

Lista samochodów do których pasuje:

  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    106 II (1) 1.0 i 954 45 33 1996-05-01 - do teraz CDY (TU9M)
    106 II (1) 1.0 i 954 50 37 1997-01-01 - do teraz CDZ (TU9M)
    106 II (1) 1.1 i 1124 60 44 1996-05-01 - do teraz HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
    106 II (1) 1.1 i 1124 54 40 1997-01-01 - do teraz HDY (TU1M)
    106 II (1) 1.4 i 1360 75 55 1996-05-01 - do teraz KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
    106 II (1) 1.6 i 1587 101 74 1996-05-01 - do teraz NFY (TU5J2), NFW (TU5J2)
    106 II (1) 1.6 i 1587 89 65 1996-05-01 - do teraz NFZ (TU5JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    205 II (20A/C) 1.1 1124 60 44 1989-07-01 - 1998-09-01 HDZ (TU1M)
    205 II (20A/C) 1.1 1124 54 40 1987-10-01 - 1990-10-01 H1B (TU1)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    206 hatchback (2A/C) 1.1 i 1124 60 44 1998-09-01 - do teraz HFZ (TU1JP), HFX (TU1JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    306 (7B, N3, N5) 1.1 1124 60 44 1994-06-01 - 2001-05-01 HDZ (TU1M)
    306 (7B, N3, N5) 1.4 SL 1360 75 55 1994-06-01 - 2001-05-01 KDX (TU3MC), KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
    306 (7B, N3, N5) 1.6 SR 1587 89 65 1994-06-01 - 2000-10-01 NFZ (TU5JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    306 Break (7E, N3, N5) 1.6 1587 89 65 1997-03-01 - 2000-10-01 NFZ (TU5JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.1 1124 60 44 1993-05-01 - 2001-05-01 HDZ (TU1M)
    306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.4 1360 75 55 1993-05-01 - 2001-05-01 KDX (TU3MC), KFX (TU3JP), KFW (TU3JP)
    306 hatchback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 1587 89 65 1993-05-01 - 2000-10-01 NFZ (TU5JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    306 kabriolet (7D, N3, N5) 1.6 1587 89 65 1996-04-01 - 2000-10-01 NFZ (TU5JP)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    309 II (3C, 3A) 1.4 1361 75 55 1989-07-01 - 1993-12-01 KDY (TU3M), KDZ (TU3M)
    309 II (3C, 3A) 1.4 1361 67 49 1990-07-01 - 1993-12-01 K1D (TU3A)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    405 II (4B) 1.4 1361 75 55 1992-08-01 - 1995-10-01 KDX (TU3MC)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    405 II Break (4E) 1.4 1361 75 55 1992-08-01 - 1996-10-01 KDX (TU3MC)
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    PARTNER Combispace (5F) 1.1 1124 60 44 1996-06-01 - do teraz HDZ (TU1M), HFX (TU1JP)
    PARTNER Combispace (5F) 1.4 1360 75 55 1996-06-01 - do teraz KFX (TU3JP), KFW (TU3JP), TU32
  • Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
    PARTNER nadwozie pełne (5) 1.1 1124 60 44 1996-06-01 - do teraz HDZ (TU1M)
    PARTNER nadwozie pełne (5) 1.4 1360 75 55 1996-06-01 - do teraz KFX (TU3JP), TU32
Model / typ Pojemność Moc (KM) Moc (kW) Produkowany Kod silnika
106 I (1A, 1C) 1.1 1124 60 44 1991-09-01 - 1996-04-01 HDZ (TU1M)
106 I (1A, 1C) 1.3 1294 98 72 1993-10-01 - 1996-04-01 TU2J2
106 I (1A, 1C) 1.4 1361 94 69 1991-09-01 - 1996-04-01 KFZ (TU3J2/Z)
106 I (1A, 1C) 1.4 1361 75 55 1991-09-01 - 1996-04-01 KDY (TU3M), KDX (TU3MC)

Świece zapłonowe Super plus posiadają elektrodę ze stopu itru, do niedawna wykorzystywanego wyłącznie w świecach Boscha montowanych fabrycznie oraz w samochodach wyścigowych. Itr sprawia, że świeca jest wyjątkowo odporna na korozję i przeciążenia termiczne. Specjalnie profilowana elektroda masy pozwala ponadto na bardziej efektywną pracę świec i ich dłuższą żywotność.

Dla kierowcy oznacza to pewniejszy rozruch, ochronę silnika oraz katalizatora, a także niższe zużycie benzyny. Dodatkowo opornik przeciwzakłóceniowy chroni wrażliwe systemy elektroniczne w pojeździe, taki jak ABS, ASR, ESP, instalację radiową oraz system nawigacyjny.

Sukcesy na pierwszym wyposażeniu
Bosch jest największym dostawcą świec zapłonowych dla europejskich producentów samochodów - obecnie już co drugi pojazd w Europie jest fabrycznie wyposażony w produkty Boscha. Wśród producentów, którzy je stosują znajdują się m.in.: Audi, BMW, Cadillac, Citroёn, Fiat, Ford, GM, Lancia, Mercedes, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Porsche, Renault, Saab, Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, Volkswagen i Volvo.

Itr będący metalem ziem rzadkich sprawia, że niezawodność staje się przyzwyczajeniem. Innowacyjny stop itru w świecach Bosch Super Plus był stosowany początkowo w samochodach sportowych, gdzie jest gwarantem najlepszych osiągów. Jednak od dawna stosuje się go także w samochodach poruszających się po drogach. Obecnie trudno sobie wyobrazić rynek bez świec Bosch Super Plus.

Szczególną cechą tych świec jest wyjątkowa konstrukcja elektrod (zaostrzona, wyprofilowana elektroda masowa), która nie wymaga wysokiego napięcia zapłonowego.

Przegląd zalet:

  • Szybko osiągana temperatura pracy
  • Wysoka niezawodność przy rozruchu zimnego silnika
  • Ochrona silnika i katalizatora
  • Dodatkowo wyższa trwałość

Opis i parametry świec:

  • Odstęp elektrod: 0,9
  • Moment dokrecenia [Nm]: 28
  • Gwint zewnętrzny [mm]: 14
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Długość gwintu [mm]: 19
  • Rozmiar klucza: 16
  • Położenie elektrod [mm]: 3
  • Ilość biegunów: 1

Zalety przewodów Sentech



Zapłon mieszanki gazowej w silniku jest znacznie trudniejszy niż mieszanki paliwowej. Ponadto przebieg procesu spalania w przypadku obu substancji jest różny. Do zapalenia mieszanki gazowej konieczne są wyższe napięcia i dłuższy czas trwania iskry na świecy. Przewody zapłonowe ze względu na swoją konstrukcję są przystosowane do tłumienia zakłóceń elektromagnetycznych­. Uzyskuje się to dzięki wstawianiu oporników lub poprzez opór elektryczny rozłożony wzdłuż przewodu w rdzeniu. W celu zapewnienia jak największej energii iskry i małego spadku napięcia należy stosować przewody o jak najmniejszym oporze elektrycznym. Zastosowanie ferrytu oraz otaczających go spiralnie nawiniętych zwojów cienkiego druciku ze stali wysokiej jakości (50 zwojów na cm) generuje pole elektromagnetyczne, które nie wychodzi poza uzwojenie. Opór elektryczny jest bardzo mały ponieważ drut i ferromagnetyk dobrze przewodzą prąd. Zmagazynowana energia w przewodzie jest częściowo oddawana dzięki zjawisku indukcji, co sprawia, że iskra na świecy jest silna i dłużej trwa. Zapłon staje się pewniejszy, wzrasta sprawność silnika.
Przewody SENTECH wykonane są z najnowocześniejszych materiałów, które nie występują w popularnych przewodach dostępnych na rynku, dlatego gwarantujemy ich dłuższą żywotność i niezawodny zapłon.


  • Ułatwiony rozruch pomimo zimna, wilgoci i gorąca
  • Zapobiega osadzaniu się nagaru na świecach i gwarantuje właściwe, prawidłowe funkcjonowanie systemu zapłonowego i katalizatora
  • Obniża zawartość tlenku i dwutlenku węgla w spalinach
  • Polepsza funkcjonowanie silnika
  • Redukuje zużycie paliwa przez polepszone spalanie
  • Polepszy odbiór radia i telefonu
  • Produkcja
    Przewody zapłonowe wytwarzane są w nowoczesnym parku maszynowym pod stałą kontrolą specjalistów, techników i inżynierów. Produkcja obejmuje wszystkie wymogi bezpieczeństwa i normy jakościowe obowiązujące w UE.
  • Jakość
    Wiązki zostały wprowadzone do produkcji po wykonaniu wielu rygorystycznych badań jakościowych i wytrzymałościowych w laboratoriach badawczo-kontrolnych­. Nad ich jakością stale czuwa obecny w firmie System ZapewnieniaJakości.

Budowa przewodów SENTECH z rdzeniem ferrytowym


  1. Osłona zewnętrzna z syntetycznego elastomeru, zapewniająca odporność na zmiany temperatury (zimno-gorąco), odporność mechaniczną i chemiczną (woda, solanki, oleje, paliwo...). Doskonale zachowuje się mechanicznie i nie zmienia swych własności z biegiem czasu
  1. Oplot lub taśma wzmacniająca
  1. Powłoka izolacyjna z syntetycznego elastomeru posiadająca doskonałe własności dielektryczne (izolacyjne). Wysoki poziom napięcia przebicia zapewnia brak mikro-wyładowań
  1. Nierdzewny przewodnik elektryczny - gęsto, spiralnie nawinięty na rdzeń ferromagnetyczny (50 zwojów/cm), zapewnia przepływ prądu wysokiego napięcia przy skupianiu indukowanego pola magnetycznego (zakłóceń) wewnątrz kabla
  1. Materiał ferromagnetyczny pochłaiający zakłócenia. 4+5 stanowią układ przeciwzakłóceniowy na całej długości kabla - większy prąd zapłonu i dłuższy czas trwania iskry
  1. Rdzeń syntetyczny wykonany na bazie włókna szklanego i poliaramidu, utrzymuje rdzeń ferrytowy 8428

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

235666-8157



CarTube Sylwia Chmielowska

Działoszyn 228

59-916 Bogatynia

te. 690 653 300

e-mail: cartube@onet.pl

Numer konta:

25 1140 2004 0000 3202 7509 6665

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Paczka24
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
12
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie
pierwsza sztuka:
28,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
12
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT