PRZEWODY KABLE ROZRUCHOWE 10MM2 500A 3M + 4 x LED (6999635037)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
39,00 zł
z 996 sztuk
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Radom, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • długość [m]: 3
  • natężenie [A]: 500

opis

Nazwa sprzedawanego przedmiotu
PRZEWODY KABLE ROZRUCHOWE 10MM2
500A 3M


Specyfikacja przedmiotu


Wbudowane diody LED zapewniają oświetlenie przyczyniając się do bezpiecznego
oraz łatwego podłączenia kabli i odpalenia auta

Koniec z podłączaniem kabli w ciemnościach !!!

Oświetlenia włącza się po otworzeniu klemy

oświetlenie jest zasilane bateryjnie - baterie można wymieniać

DŁUGOŚĆ : 3m

PRZEKRÓJ KABLA : 10 mm²

MAX AMP (RATING KABLÓWKA ) : 500

Ogromną zaletą produktu są wbudowane diody LED przedstawione na obrazku powyżej
Przewody zostały wyposażone w 4 diody LED - jedna dioda na każdym uchwycie.
Oświetlenie włącza się po "otworzeniu" krokodylka.
NASZ TOWAR JEST NOWY, ORYGINALNIE ZAPAKOWANY!!!
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA W JĘZYKU PL
POSIADA GWARANCJĘ !!!
KLIENT OTRZYMUJE PARAGON LUB FAKTURĘ VAT.


Zobacz zdjęcia sprzedawanego przedmiotu

List polecony ekonomiczny /priorytetowy
Paczka kurierska 48h lub 24h
Paczka kurierska pobraniowa 48h lub 24h
Odbiór osobisty

Szczegóły w koszty dostawy

ING Bank Śląski:
22 1050 1793 1000 0092 3952 6057

lub poprzez system PayU na allegro


Zobacz nasze pozostałe oferty
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,00 zł

Lokalizacja: Radom, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-

Punkty odbioru

JanSerwis s.c
1905 Roku
26-600 Radom
woj. mazowieckie
tel.: 517-917-623

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 GWARANCJA 1. Towary sprzedawane przez Janserwis mogą/są być objęte gwarancją  udzieloną przez producenta. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo  dostarczany w opakowaniu razem z zakupionym towarem (o ile towar ten  jest objęty gwarancją producenta).  2. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji,Klient  może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym  wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu  udzielającego gwarancji), a Janserwis może być tylko pośrednikiem  przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się  bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w  dokumencie gwarancyjnym, albo do Janserwis S.C ;  b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z  niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć  reklamację stosownie do postanowień § 6 Regulaminu. § 9.DANE OSOBOWE 1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu)  niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie  Janserwis Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie  swoich danych w bazie Janserwis S.C. Podanie danych oraz zgoda na ich  przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Janserwis S.C zamówienia.  Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez Janserwis danych  odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient  we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych  osobowych. 2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki  zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać  podmiotom realizującym wysyłkę w imieniu Janserwis 3. Klient, dokonując zakupu w Janserwis S.C, oddzielnie wyraża zgodę na  wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu,  ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów  rabatowych. 4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o  ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób  uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. 5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych  osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

JanSerwis S.C
1905 roku 47
26-600 Radom
Dodatkowe informacje

 IX. Reklamacje dotyczące Towarów   26. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi  za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.   27. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych  prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres  Janserwis S.C ul.1905 roku 47 26-600 Radom   28. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub  dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód  zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.    29. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w  terminie do 14 dni.   30. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca  zwraca Klientowi koszty przesyłki.   31. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi  odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres  wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką  możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie  gwarancyjnej.         X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną   32. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z  funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na  adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom  lub na adres poczty  elektronicznej: allegro@janserwis.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.   33. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.   34. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w  terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie  Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w  terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.     XI. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń   35. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:    a. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu  konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie  sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.   b. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora  Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.   c. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której  zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez  Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800  007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.       XII. Postanowienia końcowe   36. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu  Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych  przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.   37. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu  Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na  siedzibę Sprzedawcy.   38. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają  zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą  elektroniczną, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.   39. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie. O wszelkich zmianach  każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej  Sklepu zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach  wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin  wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W  razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści  Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od  daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje  rozwiązaniem umowy. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Janserwis S.C
1905 ROKU 47
26-600 Radom

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 VIII. Uprawnienie do odstąpienia od umowy   17. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego  może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego  oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem.   18. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze  wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy.  19. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie  Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.   20. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy  przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta  potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.   21. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w  przypadku:   a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od  umowy;   b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;   c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;   d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający  szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;   e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;   f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;   g. umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których  cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie  może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na  rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;   h. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca  świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub  dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub  konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;   i. umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub  wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników,  periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;   j. umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;   k. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi,  jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;   l. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta  przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.   22. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest  uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie  niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego  zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres  Sprzedawcy.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zawierać: określenie  adresata (zgodnie z danymi podanymi poniżej) datę zawarcia umowy/odbioru  towaru, imię, nazwisko oraz adres Klienta, informację o przedmiocie  umowy, datę sporządzenia oraz stwierdzenie, że Klient odstępuje od umowy  z Janserwis S.C., jak również – w przypadku oświadczenia w wersji  papierowej  - winno być podpisane. Odstępując od umowy kupna Klient  może  skorzystać z formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do ustawy o prawach  konsumenta .Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listownie w wersji  papierowej pod  wskazany adres Janserwis S.C. ul.1905 roku 47  26-600 Radom  z dopiskiem: "dokumenty"                                    lub za pomocą meila  :allegro@janserwis.pl   Zwracany towar powinien zostać wysłany na adres: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47  26-600 Radom z dopiskiem: "zwrot"  23. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od  dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci  konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia  Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na  inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta  z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności  otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od  Klienta.   24. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż  najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie  jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.     25. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że  Sprzedawca zgodził się je ponieść. 

O sprzedającym
moto__elektro
97,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

698

 

15

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • +48 517-917-623
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

JANSERWIS S.C

ul.1905 roku 47

26-600 RADOM

NIP: 948-259-70-00

REGON: 00001460044298

Pozostałe informacje

REGULAMIN: Kupując na naszych aukcjach akceptujesz poniższy regulamin! Aukcje internetowe konta janserwis realizowane poprzez serwis internetowy Allegro.pl, prowadzone są przez: Janserwis S.C. ul.1905 roku 47 26-600 Radom SŁOWNICZEK: Regulamin – niniejszy regulamin, określający zasady sprzedaży towarów oferowanych na aukcjach internetowych konta janserwis w serwisie internetowym Allegro.pl; Oferta – towary umieszczone na aukcjach internetowych konta janserwis Klient – każda osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka nieposiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów na aukcji internetowej;Koszyk – element funkcjonalny serwisu Allegro.pl, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pośrednictwem strony internetowej;Konto klienta – konto, które każdy Klient może założyć w serwisie Allegro.pl, dzięki któremu posiada dostęp do własnego panelu Klienta;Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;Czas przygotowania zamówienia – czas, w jakim janserwis skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy wymienionej w opisie aukcji; Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim janserwis dostarczy towar Klientowi; Sprzedawca postępuje zgodnie z kodeksem dobrych praktyk oraz wytycznymi dotyczącymi sposobu zapoznania sie z nimi (zgodnie z ustawą z dnia 23 sierpnia 2007 rok o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym). § 1. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 1. Klient zamierzający nabyć towar może składać zamówienia w dwóch trybach:a) poprzez opcję „kup teraz”:- klient wybiera produkt oraz ilość i potwierdza zakup poprzez kliknięcie w przycisk „kup teraz”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty; b) poprzez opcję „dodanie do koszyka”:- klient wybiera produkty i ich ilość i na karcie każdego produktu potwierdza chęć zakupu poprzez kliknięcie w przycisk „dodaj do koszyka”,- wskazuje adres dostawy,- wybiera formę dostarczenia zamówienia,- wybiera formę zapłaty,- potwierdza zakup towarów poprzez kliknięcie na przycisk „kupuję i płacę”. C)sprzedawany towar jest nieuszkodzony , nie posiada wad. 2. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad. Każdy klient (posiadający lub nieposiadający konta w serwisie Allegro.pl) dokonujący zakupów z płatnością przy odbiorze – za pobraniem lub przy użyciu płatności on-line otrzymuje wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.3. Do każdego zrealizowanego zamówienia jest wystawiana faktura lub paragon vat. Zostanie ona przekazana Klientowi razem z zamówionym towarem pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Klient, kupujący więcej niż jeden towar, chcący otrzymać odrębne faktury na poszczególne towary lub na inne dane Kupującego, winien złożyć odrębne zamówienia na towary objęte poszczególnymi fakturami.4. janserwis nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towarów wynikające z niepodania danych do wysyłki, rodzaju płatności oraz formy wysyłki, błędnie podanych przez Klienta danych lub niepoprawnego adresu dostawy. § 2. CENY TOWARÓW 1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży umieszczone są przy danym towarze. 2. Wszystkie podawane na stronie aukcji ceny:- wyrażone są w złotych polskich;- zawierają podatek VAT;- nie zawierają kosztów przesyłki. 3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie aukcji w chwili składania zamówienia przez Klienta. 4. Klient oprócz ceny za towar zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta. § 3. MODYFIKACJA SKŁADANYCH ZAMÓWIEŃ 1. Klient ma prawo dokonania zmian w złożonym zamówieniu do momentu przekazania towaru do wysyłki. Po przekazaniu towaru do wysyłki, Klientowi, będącemu konsumentem, przysługuje uprawnienie do odstąpienia od umowy na zasadach określonych w § 8 Regulaminu. 2. Modyfikacji zamówienia można dokonać przez kontakt mailowy pod adresem allegro@janserwis.pl 3. Wprowadzone przez Klienta zmiany w złożonym zamówieniu dotyczyć mogą: ilości zamówionych towarów, adresu wysyłki, danych do faktury, rezygnacji z części lub całości złożonego zamówienia. 4. W przypadku, gdy Klient rezygnuje z części lub całości wcześniej opłaconego zamówienia, zwrot należności odpowiadające zapłaconej cenie towaru lub towarów, którego rezygnacja dotyczy, zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternaście) dni od dnia, w którym janserwis otrzymał daną rezygnację. Wpłacona przez Klienta kwota, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostanie zwrócona na rachunek bankowy, z którego została wykonana płatność. § 4. FORMY PŁATNOŚCI 1. Zapłaty za zakupione towary Klient może dokonać:- osobiście, płacąc gotówką w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”- płatnością on-line, płacąc przelewem elektronicznym, bankowym. W tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Janserwis potwierdzenia poprawnego wykonania płatności, złożone zamówienia z wybraną opcją płatności on-line oczekują na wpłatę Klienta przez trzy dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane. § 5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Na stronie aukcji przy każdym towarze podana jest (w dniach roboczych) dostępność tego towaru. W razie niezrealizowania przez Janserwis zamówienia w terminie 30 dni, Klient ma prawo wyznaczyć dodatkowy termin na realizację zamówienia, a po jego bezskutecznym upływie odstąpić od umowy. 2. Wysyłka towarów o różnych terminach dostarczenia następuje po skompletowaniu całości zamówienia, czyli po upływie najdłuższego terminu dla zamówionych towarów. 3. Towary objęte zamówieniem dostarczane są do Klienta na wskazany przez niego adres za pośrednictwem firmy kurierskiej, zgodnie z wybranym przez niego sposobem dostawy i płatności. 4. Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostawy i formy płatności. Cennik zawierający koszty dostawy jest dostępny przy każdej z aukcji w zakładce: Dostawa i płatność. § . GWARANCJA 1. Towary sprzedawane przez janserwis mogą/są być objęte gwarancją udzieloną przez producenta. Dokument gwarancyjny jest każdorazowo dostarczany w opakowaniu razem z zakupionym towarem (o ile towar ten jest objęty gwarancją producenta). 2. W przypadku towarów, na które producent udzielił gwarancji,Klient może reklamować produkt posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Janserwis może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego, na zasadach określonych w dokumencie gwarancyjnym, albo do Janserwis S.C ; b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 6 Regulaminu. § 9.DANE OSOBOWE 1. Podawane przez Klienta dane (imię, nazwisko, adres, numer telefonu) niezbędne do wysyłki zamówionych towarów umieszczane są w bazie Janserwis Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych w bazie Janserwis S.C. Podanie danych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Janserwis S.C zamówienia. Zarówno przechowywanie, jak i przetwarzanie przez Janserwis danych odbywa się w celu realizacji umowy sprzedaży Klientowi towarów. Klient we własnym zakresie jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych. 2. Podawane przez Klienta dane niezbędne do zrealizowania wysyłki zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać podmiotom realizującym wysyłkę w imieniu Janserwis 3. Klient, dokonując zakupu w Janserwis S.C, oddzielnie wyraża zgodę na wysyłanie za pomocą poczty e-mail informacji dotyczących oferty sklepu, ofert specjalnych – promocji, przecen (tzw. newsletter) i kodów rabatowych. 4. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. 5. Klient ma pełne prawo wglądu do podanych przez siebie danych osobowych, ich modyfikacji oraz żądania ich usunięcia z bazy Sklepu.