Przewody Hamulcowe HEL Mazda RX-8 1.3 (2003-2012) (6541943663)

zakończona
380,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost
  • Allegro Kurier InPost
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
  • lokalizacja: Żegocina`
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mazda

Przewody Hamulcowe HEL w stalowym oplocie

CENA KUP TERAZ 380,00 zł / kpl

Aplikacje:

Mazda RX-8 1.3 (2003-2012)

indeks: MAZ24H4

Wymiana lub zwrot bez podania przyczyny do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki
Opis przedmiotu

Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HEL

Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność każdego elementu układu hamulcowego samochodu.

W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w samochodach, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością. Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów. Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność każdego elementu układu hamulcowego samochodu.

Wymiana gumowych przewodów hamulcowych na przewody w oplocie HEL skutkuje przede wszystkim poprawioną dozowalnością hamulca. W odróżnieniu od gumowych odpowiedników przewody hamulcowe w oplocie nie zwiększają swej objętości pod wpływem ciśnienia. Dzięki temu hamulec staje się bardziej ostry, oraz znacząco poprawia czucie hamulca.

Każdy zestaw zawiera komplet przewodów o wybranym kolorze, wraz z elementami montażowymi (śruby, podkładki, itp.) instrukcję, gwarancję producenta oraz naklejki z logo firmy.

Dane techniczne
Ilość przewodów w komplecie:
4 szt
Strona zabudowy:
przód i tył
Kolor: do wyboru (patrz poniżej)
Typ: stalowy oplot
Producent: HEL
Zdjęcia produktu
Blog TopBrakes
WYSYŁKA
CZAS REALIZACJI
Czas dostawy przewodów HEL: 3 - 4 dni;
PRZESYŁKA KURIERSKA
Zakupione przedmity wysyłamy za pośrednictwem firm: UPS, Fedex lub InPost; Koszt dostawy niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów jest stały: przedpłata: do 200 zł: kurier UPS/Fedex: 12,80zł; Inpost:12,18; powyżej 200 zł: Gratis; pobranie: 18,60 zł; Inpost 15,68 zł; paczkomaty Inpost: 7,99 zł, pobranie: 12,18 zł
Darmowa wysyłka dla zamówień powyżej 200 zł
PŁATNOŚCI
PAYU
Najszybsza forma zapłaty.
PRZELEW
Zapłata przelewem tradycyjnym, czas realizacji zamówienia uzależniony jest od daty zaksięgowania kwoty na rachunku sklepu.
PŁATNE PRZY ODBIORZE
Zapłata należnej kwoty kurierowi w momencie odbioru przesyłki.
Opinie klientów
Robert S.
„Duża skuteczność zestawu hamulcowego: tarcze black diamond grooved 6, klocki ebc yellow i płyn motul 5.1, fiat bravo II 1.4 t-jet 120 km.”
Hamulce: Tarcze black diamond grooved 6, klocki ebc yellow, płyn motul 5.1

Mikołaj P.
“wybrane hamulce spełniły swoje zadanie, na co dzień zachowują się bardzo pewnie przy każdym stylu jazdy, jestem z nich bardzo zadowolony jeśli chodzi o wyjazdy na TPTD, był to bardzo dobry wybór”
Hamulce: Tarcze Dba 4000 T3; klocki Ebc Yellow; Przewody: Hel; Płyn: Motul RBF 660

Bogusław K.
„Witam. Zestaw przejechał już sporo kilometrów i spisuje się jak na razie znakomicie.
Jedyna rzecz jaką mogłoby poprawić Ferodo jeśli chodzi o klocki to montaż nakładek antywibracyjnych. Ewentualnie ich dołączenie do zestawu jak EBC.
Hamulce po niedługim czasie od montażu lekko popiskiwały przy bardzo delikatnym hamowaniu.
Naklejenie nakładek antywibracyjnych TRW zlikwidowało problem.”
Hamulce: Tarcze Black Diamond G6; klocki: ferodo DS Performance

Grzegorz M.
„Z hamulców jestem bardzo zadowolony. Zależało mi na cichym i mocno łapiącym hamulcu, który nie słabnie przy rozgrzaniu. Pierwsze hamowanie zawsze jest minimalnie słabsze, to dla mnie normalne. Potem hamulec łapie naprawdę dobrze. Nie ma jakiegoś chorego pylenia, wierze też że tarcze się nie zwichrują. Jak skończy mi się tył, to rozważam zainwestowanie w podobny zestaw.”
Hamulce: Tarcze DBA 4000; klocki Hawk HPS 5.0
Kamil S.
„Tarcze i klocki super dobrane, dzięki pomocy obsługi sklepu.„
Hamulce: Tarcze Black diamond G6, klocki Hawk HPS

Sławomir K.
„Przewody hamulcowe Black Diamond spisują się doskonale.Auto Saab 93 SE”
Hamulce: Przewody Black Diamond

Michał N.
„Znaczna różnica na + w porównaniu do seryjnych hamulców, Honda Accord, styl jazdy dynamiczny”
Hamulce: Tarcze Dba street T2; klocki Galfer sport FDT 1055

KATEGORIE
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1619 7790 0086
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 730 325 937
    infolinia czynna od Pn - Pt: 9:00 - 18:00; Sb: 10:00 - 14:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Informacje o prawie odstąpienia od umowy: Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: WENSEL Andrzej Zbyrowski Żegocina 33, 32-731 Żegocina NIP 8681785554 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@topbrakes.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta oraz podany jest poniżej. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: ............................... ............................... – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) Niepotrzebne skreślić. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: - dla umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów; - dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Zwrot wzajemnych świadczeń Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji). Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy , zwrócić Towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może zwrócić Towar na adres: WENSEL Andrzej Zbyrowski Żegocina 33, 32-731 Żegocina NIP 8681785554 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Możliwe koszty odstąpienia od umowy Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego będącego osobą fizyczną, który nabywa Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedającego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedający obowiązany jest dostarczyć Kupującemu Towar bez wad, z zastrzeżeniem wad o których Sprzedający poinformował Kupującego przed zawarciem umowy sprzedaży. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - pisemnie na adres: WENSEL Andrzej Zbyrowski Żegocina 33, 32-731; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@topbrakes.pl; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Zachodnia 7/16a, 30-350 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje.