PRZEWÓD WĘŻYK PALIWA STIHL MS230 MS250 ORYGINALNY (6541257292)

zakończona
21,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 5,50 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
  • lokalizacja: Małopolska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie
  • zasilanie: spalinowe



Witamy serdecznie


Przedmiotem aukcji jest nowy, oryginalny przewód paliwa firmy STIHL o numerze katalogowym 1123 358 7703.
W odróżnieniu od tanich podróbek wykonanych z kiepskiego materiału, oryginalny przewód firmy STIHL charakteryzuje się znacznie większą odpornością i jakością wykonania.
Przewód pasuje do następujących modeli pilarek: MS210, MS230, MS250, 021, 023, 025.



Zapraszamy na inne nasze aukcje , gdzie oferujemy wiele podzespołów do pilarek, kosiarek, odśnieżarek, kos czy innych urządzeń marki STIHL, VIKING, STIGA, MTD, NAC, DIREKT, Tecumseh, Briggs & Stratton, więc jeśli szukasz czegoś konkretnego to napisz do nas - serwis@bs-s.pl,
lub zadzwoń 18 533 04 44 (poniedziałek - piątek w godz. 8-17).
Podana cena jest promocyjna i obowiązuje jedynie przy zakupie na tej aukcji.
Na sprzedawany towar wystawiamy paragon, a na życzenie faktura VAT.
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 55 1050 1722 1000 0090 9159 3807
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 7,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

PUNKT SPRZEDAŻY: BS Serwis ul. Nawojowska 64a 33-300 Nowy Sącz

kontakt

  • 18 533 04 44
    Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 17.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
BS SERWIS
ul. Nawojowska 64a
33-300 Nowy Sącz
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku towaru, które nie był używany, a jego opakowanie nie zostało otwarte. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): Oświadczenie o odstąpieniu od umowy BS SERWIS Ul. Nawojowska 64a 33-300 Nowy Sącz Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem serwis@bs-s.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: a) imię, nazwisko, adres, e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) opis usterki lub wady oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Produkt należy zapakować w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Do przesyłki proszę załączyć dowód zakupu. Reklamowany towar wysyłamy kompletny i w oryginalnym opakowaniu. 4. Koszt odesłania reklamowanego towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.